آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

پاورپوینت اسلاید ppt پژوهشهای عملی انفرادی در روان شناسی عمومی

پاورپوینت اسلاید ppt پژوهشهای عملی انفرادی در روان شناسی عمومی

دانلود-پاورپوینت-پژوهشهای-عملی-انفرادی-در-روان-شناسی-عمومیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 331 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

نام درس:
پژوهشهای عملی انفرادی در روان شناسی عمومی
(پایان نامه)
پایان نامه:
پایان نامه، همانطور که از نام آن مشخص است واحد درسی پایانی دانشجو در یک مقطع تحصیلی است که دانشجو به صورت انفرادی تلاش می کند، موضوع یا مسئله ای تحقیقی را در مدت زمانی مشخص تحت بررسی قرار دهد.
اهداف درس:
آشنایی دانشجو بانحوه اجرا و گزارش یک تحقیق عملی و علمی به منظور شناسایی و حل مسایل مرتبط با رشته تحصیلی(روان شناسی عمومی) هدف اصلی این واحد درسی است.
اهداف درس:
علاوه بر این دانشجو سعی می کند با استفاده از مطالب قبلا یادگرفته شده(کلیه واحدهای نظری و عملی) موضوعی که مورد علاقه و نیاز است را با راهنمایی و مشاوره اساتید بررسی نماید.

 

دانلود فایل

پاورپوینت اسلاید ppt الگوی دریافت مفهوم

پاورپوینت اسلاید ppt الگوی دریافت مفهوم

دانلود-پاورپوینت-الگوی-دریافت-مفهوملینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 17 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
الگوی دریافت مفهوم
تنیسون و همکارانش (1986) تحقیقات مهمی درباره یادگیری
مفاهیم انجام دادند. این محققان دو نوع آموزش را با با هم مقایسه
کردند. در یک نوع آموزش به دانش آموزان ابتدا تعریف مفهوم و
سپس نمونه ها و مثال ها ارائه می شود.در نوع دیگر آموزش ابتدا
نمونه ها و مثال ها عرضه می شودو سپس دانش آموزان خودشان
ویژگی های مفهوم و تعاریف را بدست می آورند. نتایج این تحقیق
نشان داده است که روش دوم یعنی وقتی بررسی نمونه ها مقدم بر
بحث درباره ویژگی ها و تعاریف مربوط به مفهوم مطرح می شود
مطالب برای مدت طولانی تری در ذهن دانش آموزان باقی می ماند
الگوی دریافت مفهوم
الگوی دریافت مفهوم بر این اساس و به منظور کمک به دانش آموزان  در یادگیری موثرتر مفاهیم و براساس مطالعات برونر پیرامون شیوه ی تفکر طراحی گردیده است. در این الگو مفاهیم و تعاریف به طور مستقیم در اختیار دانش آموزان قرار نمی گیرد. ابتدا نمونه هایی که برخی از آنها ویژگی های مفهوم مورد نظر را دارا هستند و برخی دیگر فاقد آن ویژگی ها هستند ( نمونه های مثبت و منفی) در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و دانش آموزان با مقایسه این نمونه ها به مفاهیم دست می یابند.
مراحل اجرای الگو
1-  عرضه مطالب وشناسایی مفهوم
2-  آزمون دستیابی  به مفهوم
3-      تحلیل شیوه های تفکر
1-  عرضه مطالب وشناسایی مفهوم
الف-  گزینش مفهوم مناسب و سازماندهی آن در قالب نمونه های مثبت و منفی توسط معلم
ب -   مقایسه نمونه های مثبت و منفی با یکدیگر و فرضیه سازی توسط دانش آموزان.
 

 

دانلود فایل

پاورپوینت شناسایی گیاهان مرتعی

پاورپوینت شناسایی گیاهان مرتعی

پاورپوینت-شناسایی-گیاهان-مرتعیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 46 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
شناسایی گیاهان مرتعی Range Plant Identification

اطلاعات خود را بیازمایید
مرتع چیست؟ گیاه مرتعی کدام است؟ کوییز
تعداد واحد : 2
نوع واحد : 1 واحد نظری- 1 واحد عملی
پیش نیاز : گیاه شناسی عمومی
شماره درس : 427-14-37
سرفصل
مفهوم گیاهان مرتعی
مفهوم جامعه گیاهی
مفهوم تیپ گیاهی
جوامع گیاهی مراتع
جغرافیای گیاهی
معرفی کلی گیاهان مرتعی ایران با تاکید بر گیاهان مرتعی منطقه
گیاهان مهاجم در منطقه
گیاهان اصلی و بومی مراتع
گیاهان سمی مراتع

 

دانلود فایل

پاورپوینت روش تحقیق در حسابداری

پاورپوینت روش تحقیق در حسابداری

پاورپوینت-روش-تحقیق-در-حسابداریلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 273 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

1
2
روش تحقیق در حسابداری
3
اهداف درسی:
1- آشنایی با اصول و مفاهیم تئوری و عملی روش تحقیق
2- آشنایی با چگونگی بکارگیری تکنیک های روش تحقیق در حسابداری
4
محتوای آموزشی:
1- مطالب کلاسی
2- کتب
3- مقالات علمی
4- بازدید علمی از مراکز پژوهشی و کتابخانه
5
منابع و ماخذ اصلی درسی:
انتشارات
نام مترجم
یا مترجمان
نام نویسنده
یا نویسندگان
عنوان
ردیف
سمت
-
محمدرضا حافظ نیا
مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم اجتماعی
1

 

دانلود فایل

طراحی واحد یادگیری با موضوع آشنایی با پدیده زمین لرزه و اثرات حاصل از آن

طراحی واحد یادگیری با موضوع آشنایی با پدیده زمین لرزه و اثرات حاصل از آن

طراحی-واحد-یادگیری-با-موضوع-آشنایی-با-پدیده-زمین-لرزه-و-اثرات-حاصل-از-آناستخراج ایده کلیدی :
آشنایی با پدیده زمین لرزه و اثرات حاصل از آن
شایستگی های مورد انتظار:
دانش آموزان بتواند نحوه ی تشکیل زمین لرزه را توضیح دهند.
دانش آموزان اثرات ناشی از زمین لرزه را بدانند.
دانش آموزان بتواند عوامل موثر بر میزان خرابی های زمین لرزه را نام ببرند.
دانش آموزان چگونه زیستن در کنار پدیده های طبیعی مانند زلزله( شناخت مکان ها امن و نامن، مراقبت از خود، کمک به همنوع و...) را بیان کنند.
طراحی ملاک های شایستگی
-دانش آموزان خلاصه ای از مباحث درس را بیان کنند.
-دانش آموزان به ارتباط زمین لرزه و اثرات آن و نحوه ی مقابله با آن و پناه گیری ماسب پی ببرند.
-دانش آموزان بتوانند اثرات مختلف حاصل از زمین لرزه را از یکدیگر تشخیص دهند.
-دانش آموزان بتوانند اقدامات قبل، حین و بعد زمین لرزه را از یکدیگر تفکیک کنند.
تعیین تکلیف عملکردی
-دانش آموزان به صورت گروهی خلاصه ای از مباحث ارائه شده در درس را بنویسند و به کلاس ارائه دهند.
-دانش آموزان در گروه های خود درباه ی زمین لرزه و اقداماتی که باید در زمان وقوع این پدیده انجام دهند با هم گفتگو کنند.



دانلود فایل