آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏

کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏

قیمت این محصول 1625000 تومان 

خرید بهترین کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏

 خرید کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏ , قیمت کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏ , فروشگاه اینترنتی کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏ , کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏ اصل

 کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏

 

برند : Bosch

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏
 1625000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏ کلیک نمایید


کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

زمانی سماورها عضو اصلی آشپزخانه‌های ایرانی بودند. خانواده‌های پرتعداد و مصرف زیاد نوشیدنی محبوب ایرانی، چای، در دسترس بودن آب‌جوش در هر لحظه را به امری ضروری تبدیل کرده بود. با کم تعداد شدن خانواده‌ها کم کم سماورها هم از آشپزخانه‌ها جمع شدند اما کماکان، هرچند کم، تهیه‌ی آب‌جوش در آشپزخانه مورد نیاز بود. جوشاندن آب در کتری و روی شعله‌ی گاز هم کاری زمانبر است و هم خطر سررفتن آب وجود دارد. بهترین راه‌حل برای این مسئله استفاده از کتری برقیست که تنهادر چند دقیقه آب را می‌جوشاند.

معرفی

شرکت «بوش» در سال 1886 توسط «رابرت بوش» در شهر اشتوتگارت آلمان پایه‌گذاری شد. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و مهندسی ساخت سعی کرده تا لوازم خانگی بسیار باکیفیتی تولید کند و با گذشت بیش از یک قرن از آغاز فعالیتش به عنوان نامی مطمئن در تولید لوازم خانگی شناخته می‌شود. رابرت بوش درباره سیاست شرکتش چنین می‌گوید:

من ترجیح می‌دهم سرمایه‌ام را از دست بدهم نه اعتماد شما را.

 

کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏ یکی دیگر از کتری‌های برقی سری TWK بوش و هم خانواده‌ی مدل‌های پرطرفدار 8613 و 8617 محسوب می‌شود که البته نسبت به این دو، مدل پایینتری به حساب می‌آید. این کتری برقی با ظاهری بسیار شیک به عنوان عضوی از آشپزخانه که در معرض دید قرار دارد جلوه‌ی زیبایی به آشپزخانه می‌بخشد. بوش به خاطر طراحی این محصول در سال 2011 موفق به کسب جایزه طراحی Reddot شد. کتری برقی مدل TWK 8611 تحت لیسانس بوش آلمان است اما در اصل برای کاهش هزینه‌های تولید در کشور چین تولید شده است.

عملکرد و کارایی

 

کتری برقی بوش مدل TWK8611 دو قسمت کلی دارد. پایه جایی است که تمام تنظیمات دستگاه از روی آن قابل انتخاب است. از این قسمت دستگاه روشن و خاموش می‌شود یا در حالت گرم نگه‌دار قرار می‌گیرد. با استفاده از دکمه‌های مثبت و منفی می‌توان دمای آب را تعیین کرد. دمای آب را می‌توان روی 70، 80 و 90 درجه سانتی‌گراد یا در حالت جوش تنظیم کرد. به کمک عملکرد گرم‌نکه‌دار میتوان دمای آب را به مدت 30 دقیقه در دمای مورد نظر نگه داشت.

 

بخش دوم کتری 1.5لیتری است. این کتری امکان چرخش 360 درجه روی پایه را دارد و به راحتی با هر دو دست می‌توان از آن استفاده کرد. در قسمت زیر دسته یک محفظه‌ی شیشه‌ای مدرج در نظر گرفته شده است که میزان آب داخل کتری را مشخص می‌کند. قفل ایمنی درپوش از سر رفتن ناگهانی آب از در کتری هنگام خالی کردن آن جلوگیری می‌کند.

در دهانه کتری یک فیلتر ضد رسوب قابل تعویض از جنس استیل ضد زنگ قرار گرفته تا از وارد شدن رسوبات آب جوش به درون نوشیدنی جلوگیری کند.

این کتری برقی سه حالت ایمنی دارد: خاموش کردن خودکار دستگاه، جلوگیری از داغ شدن بیش از حد دستگاه و خاموش کردن آن در صورت کمبود آب و خاموش شدن دستگاه هنگام برداشتن کتری از روی پایه

جداره داخلی کتری از جنس استیل ضد زنگ است. المنت حرارتی در پشت این لایه پنهان شده است و به این ترتیب در اثر استفاده‌ی بلند مدت یا هنگام تمیز کردن رسوبات آسیبی به آن نمی‌رسد.

جمع‌بندی

کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏ شاید کمی گران‌تر از سایر کتری‌های برقی موجود در بازار داشته باشد اما این اختلاف هزینه به خاطر طراحی شاخص و عملکرد خوب این محصول است. هرچند کیفیت ساخت این کتری به خوبی محصولاتی که بوش در آلمان تولید می‌کند نیست اما می‌توان از آن به نفع کاهش هزینه‌های تولید صرف‌نظر کرد.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏

فروشگاه اینترنتی کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏

کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏

کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏ اصل

قیمت کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏

خرید به قیمت 1625000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏
کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏

 

برای مشاهده مشخصات(کتری برقی بوش مدل TWK 8611‏) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.