آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania

اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania

قیمت این محصول 2322000 تومان 

خرید بهترین اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania

 خرید اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania , قیمت اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania , فروشگاه اینترنتی اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania , اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania اصل

 اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania

 

برند : Dorsa Kitchen Appliances

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania
 2322000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania کلیک نمایید


اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

معرفی کلی

می‌توان طراحی لوازم بزرگ خانه را به دو دسته‌ی کلی تقسیم کرد. طراحی معمولی و توکار. کسانی که به طراحی مینیمال و فضای خلوت و سادگی در چیدمان دکوراسیون علاقه دارند، معمولا جذب طراحی توکار می‌شوند و تا حد امکان سعی می‌کنند لوازمی با ابعاد کوچک و کم‌جا داشته باشند. در این میان بسیاری از لوازم برقی آشپزخانه مثل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی و ظرف‌شویی فضای زیادی را اشغال می‌کنند. این موضوع به خصوص در خانه‌های کوچک‌تر ما را با مشکل کمبود جا مواجه می‌کند.

لوازم توکار و روکار راه‌حلی نوین برای کسانی هستند که به این موضوع اهمیت می‌دهند. اجاق‌گازهای صفحه‌ای با طراحی تخت خود روی کابینت نصب می‌شوند و علاوه‌بر اینکه به‌طرز خارق‌العاده‌ای به استفاده‌ی بهینه از فضای خانه کمک می‌کنند، نسبت به اجاق‌ گازهای مبله ظاهر مدرن و شیک‌‌تری به آشپزخانه می‌بخشند.

شرکت «درسا» از تولیدکنندگان داخلی است که محصولات زیادی از جمله هود آشپزخانه، اجاق گاز صفحه‌ای، سینک ظرف‌شویی، فر توکار و هواکش خانگی برقی را به بازار عرضه می‌کند. طراحی به‌روز و کیفیت ساخت خوب در تولیدات شرکت درسا به چشم می‌خورد. اجاق گاز مدل «Hania» از محصولات شرکت «درسا» است که در ادامه به بررسی خصوصیات کلیدی آن می‌پردازیم.

طراحی

اجاق Hania محصولی باکیفیت از شرکت درساست که با ایجاد برش روی کابینت و به صورت روکار نصب و استفاده می‌شود. این گاز با ابعاد 47 × 82.3 سانتی‌متر ساخته شده است. درسا برای صفحه‌ی این گاز، از فلز با سیستم الکترواستاتیک و پوشش رویه‌ی لعابی استفاده کرده است. این دستگاه یک گاز پنج شعله و مناسب برای استفاده‌ی خانواده‌هاست.

بزرگ‌ترین شعله‌ی گاز که به شعله‌ی پلوپز معروف است، در سمت راست صفحه‌ی گاز قرار گرفته و فضای کافی برای قرارگیری یک قابلمه یا تابه‌ی بزرگ در اطراف آن در نظر گرفته شده است. به جز شعله‌ی اصلی، یک شعله‌ی بزرگ، دو شعله‌ی متوسط و یک شعله‌ی کوچک دیگر هم روی صفحه‌ی گاز به چشم می‌خورد که شرایط مناسب را برای قرارگیری انواع ظروف با سایزهای متفاوت فراهم کرده‌اند.

با وجود شبکه‌هایی که روی شعله‌ها به چشم می‌خورد، فاصله‌ی لازم بین شعله و قابلمه یا تابه‌ حفظ می‌شود. امکان جداسازی شبکه‌های چدنی از صفحه‌‎ی گاز وجود دارد و این موضوع به نظافت آسان سطح گاز کمک می‌کند. درسا با ساخت شبکه‌های روی گاز از مواد مرغوب و ضدزنگ، کیفیت ساخت این محصول را بالا برده است.

شبکه‌های روی شعله‌ها از جنس چدن هستند و امکان جداسازی آن‌ها برای نظافت سطح گاز وجود دارد.

نحوه عملکرد

گفتنی است توان گرمایشی شعله‌ی کوچک 1.55 کیلووات، شعله‌ی متوسط 1.8 کیلووات، شعله‌ی بزرگ 2.8 کیلووات و شعله‌ی پلوپز 3.6 کیلووات است. گفتنی است این مدل از فندک داخلی نیز بهره‌ می‌برد. برای تنظیم شدت شعله پنج ولوم بزرگ در سمت راست و پایین صفحه‌ی گاز قرار گرفته است. با فشردن هر ولوم فندک شروع به جرقه‌زدن کرده و شعله را روشن می‌کند. علائم راهنمای کنار هر ولوم سرشعله‌ی مربوط به آن را نشان می‌دهد.

در کار با محصولات گازی همیشه امنیت دستگاه یکی از مسائل موردتوجه است و نشت احتمالی گاز موجب نگرانی می‌شود. درصورتی‌که با ریختن آب، سررفتن شیر، وزش باد یا به هر دلیل دیگری شعله‌ها خاموش شوند، خطر نشتی گاز در فضا وجود دارد. اجاق صفحه‌ای مدل Hania از سیستم ترموکوپل بهره می‌برد. ترموکوپل به کمک یک سنسور دمایی متوجه خاموش‌شدن شعله می‌شود و جریان گاز را به‌طور خودکار قطع و به این ترتیب از بروز سوانح ناگوار جلوگیری می‌کند.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania

فروشگاه اینترنتی اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania

اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania

اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania اصل

قیمت اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania

خرید به قیمت 2322000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania
اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania

 

برای مشاهده مشخصات(اجاق گاز صفحه ای درسا مدل Hania) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.