آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000

جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000

قیمت این محصول 1360000 تومان 

خرید بهترین جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000

 خرید جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000 , قیمت جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000 , فروشگاه اینترنتی جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000 , جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000 اصل

 جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000

 

برند : تامسون

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000
 1360000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000 کلیک نمایید


جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

جاروبرقی‌ها از لوازم پراستفاده و کاربردی خانه هستند که در طول هفته بارها به سراغشان می‌رویم؛ ازاین‌رو انتخاب یک جاروبرقی خوب و متناسب با نیازهای خانواده از اهمیت زیادی برخوردار است. به‌طورکلی می‌توان جاروبرقی‌ها را به دو دسته‌ی کلی تقسیم کرد: جاروهای کیسه‌دار و بدون کیسه که هر کدام مزایا و معایب و طرفداران خاص خود را دارند. جاروبرقی‌های کیسه‌دار بهداشتی‌ترند و ازآنجایی‌که تمام زباله‌ها و گردوغبارهای جمع‌آوری‌شده داخل کیسه‌ی پارچه‌ای یا کاغذی این جاروها محبوس می‌شوند، تخلیه‌ی آن‌ها به‌آسانی صورت می‌گیرد. از طرف دیگر جاروهای بدون کیسه به تعویض مداوم کیسه نیاز ندارند و علاوه‌براینکه هزینه‌ی خرید پاکت را به کاربر تحمیل نمی‌کنند، با محیط زیست هم سازگارترند. جاروبرقی «تامسون» مدل «TM-VC2000» یکی از جاروهای کیسه‌دار ساخت این شرکت است که در ادامه به بررسی بیشتر آن می‌پردازیم.

طراحی و ساخت

در ساخت بدنه‌ی این جاروبرقی از پلاستیک مرغوب و بادوام استفاده شده است. روی قسمت اصلی بدنه و در دو سمت آن، دکمه‌های بزرگ پدالی تعبیه شده که یکی برای روشن و خاموش‌کردن جاروبرقی و دیگری برای عملکرد سیم‌جمع‌کن اتوماتیک کاربرد دارد. این دو دکمه با اندازه‌های بزرگ به‌راحتی قابل‌دسترس هستند و طوری طراحی شده‌اند که با فشار پا و بدون نیاز به خم‌شدن، به‌آسانی فشرده می‌شوند. یک دکمه‌ی کشویی هم در قسمت میانی قرار دارد که با حرکت آن به چپ و راست می‌توانید مکش جاروبرقی را تنظیم کنید.

در طراحی جاروبرقی مدل TM-VC2000 چرخش آزادانه‌ی لوله‌ی خرطومی از خم‌شدن آن حین کار جلوگیری می‌کند و به این ترتیب لوله‌ی جارو آسیب کمتری در طول زمان می‌بیند. این ویژگی کمک می‌کند تا بتوانید زوایای مختلف را حین کار با جارو به‌خوبی پوشش بدهید. دو چرخ بزرگ زیر جارو حرکت روانی را برای آن رقم زده است.

یکی از ویژگی‌های مهم کالاهای برقی و به‌خصوص دستگاهی مثل جاروبرقی طول سیم آن است که عاملی تعیین‌کننده در عملکرد دستگاه محسوب می‌شود. طبیعتا هرچه سیم جارو بلندتر باشد، حرکت آزادانه‌تری در زمان جاروکشی اتاق‌ها خواهید داشت و کمتر به جابه‌جاکردن دوشاخه‌ی بین پریزهای برق اتاق نیاز پیدا می‌کنید. این جاروبرقی تامسون سیمی 4.5متری دارد که نسبتا کوتاه است و برای اتاق‌های بزرگ و پذیرایی کمی دست‌وبالتان را می‌بندد.

عملکرد

 

 

موتور جاروبرقی مدل TM-VC2000 با توان 2000 وات کار می‌کند که توان نرمال و متوسطی برای یک جاروبرقی محسوب می‌شود. با بهره‌مندی از این توان، TM-VC2000 به‌خوبی می‌تواند گردوغبار و زباله‌ها را از سطوح مختلف جمع‌آوری کند. قابلیت تنظیم قدرت مکش باعث شده در صورت نیاز بتوانید از مکش کمتری استفاده کنید؛ به این ترتیب در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی خواهید کرد. دقت داشته باشید زمانی که کیسه‌ی جارو به وضعیت پرشدن نزدیک می‌شود، قدرت مکش دستگاه تا حدودی افت خواهد کرد. در این مواقع با تعویض کیسه، عملکرد جارو مجددا به کیفیت اولیه‌ی خود برمی‌گردد.

فیلتر هپا

 

 

جاروبرقی TM-VC2000 در قسمت خروجی هوا از فیلتر HEPA بهره می‌برد. کلمه‌ی HEPA درواقع مخفف عبارت High Efficiency Particulate Air است. فیلتر هپا از الیاف فشرده و درهم‌تنیده‌ِی فایبرگلاس ساخته شده و کاربرد آن تصفیه‌ی هوای خروجی از جاروبرقی است. فیلتر هپا می‌تواند ذرات معلق در هوا را که برای سلامتی ما مضرند، از هوای خروجی جاروبرقی حذف کرده و هوای سالم و تصفیه‌شده را خارج کند. وجود این فیلتر در خروجی هوای دستگاه از ایجاد آلرژی جلوگیری می‌کند.

جمع‌بندی

جاروبرقی TM-VC2000 با توان مکش متوسطی تولید شده است و کیفیت ساخت خوبی دارد. این محصول با برخورداری از مخزن 2.5لیتری و برخورداری از فیلتر تصفیه‌ی هوا، گزینه‌ی مناسبی برای استفاده‌ی روزمره‌ی خانگی محسوب می‌شود و انتظارات اولیه‌تان را از این دستگاه پاسخ می‌دهد.

 

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000

فروشگاه اینترنتی جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000

جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000

جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000 اصل

قیمت جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000

خرید به قیمت 1360000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000
جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000

 

برای مشاهده مشخصات(جاروبرقی تامسون مدل TM-VC2000) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.