آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus

اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus

قیمت این محصول 7114800 تومان 

خرید بهترین اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus

 خرید اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus , قیمت اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus , فروشگاه اینترنتی اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus , اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus اصل

 اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus

 

برند : Bertino

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus
 7114800 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus کلیک نمایید


اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

اجاق گاز جزو مهم‌ترین وسایل در آشپزخانه به شمار می‌آید و باید در انتخاب آن دقت داشته باشیم. با توجه به نیازمان و فضای آشپزخانه می‌توانیم مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنیم. اجاق گازها به صورت ایستاده، صفحه‌ای و تو کار در بازار وجود دارند. اگر فضای آشپزخانه‌تان کافی است، اجاق گازهای ایستاده همراه با فر گزینه‌ی مناسبی برایتان محسوب می‌شود. در مرحله بعدی باید به تعداد شعله و امکانات اجاق گاز توجه کنیم. اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus دارای 5 شعله و فر یک انتخاب خوب برای افرادی است که به دنبال اجاق گازی کامل و با کیفیت می‌گردند. در ادامه بیشتر با این مدل آشنا می‌شویم.

طراحی

اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus 5 شعله دارد. شعله پلوپز این مدل در وسط قرار گرفته است. وسط قرار گرفتن شعله پلوپز یا همان شعله بزرگتر باعث تقارن در اجاق گاز شده است. این مدل علاوه بر تعداد شعله بالا، فر با محفظه شیشه‌ای و لامپ برای دید داشتن به غذا برایتان تعبیه کرده است. این ویژگی باعث شده تا برای بررسی غذایتان احتیاج به باز کردن درب فر نداشته باشید. جنس بدنه این اجاق از ورق فولادی است. استفاده از این جنس در راستای ماندگاری و طول عمر بیشتر اجاق گاز بوده است. این فر، به جوجه گردن مجهز شده است. این مدل برای افرادی که خانواده پرجمعیت دارند یا مهمانی‌های خانوادگی برگذار می‌کنند انتخاب مناسبی است. این مدل با 5 شعله و یک فر نیازتان را برطرف می‌کند.

امکانات

در نگاه اول مهم‌ترین ویژگی این مدل فر و تعداد شعله آن است. Bergamo Plus برای تمامی شعله‌ها از فندک اتوماتیک استفاده کرده است. یکی از ویژگی‌های این کالا استفاده از تایمر است. شاید برایتان پیش آمده باشد که قصد داشته باشید غذای درست کنید و فراموش کنید غذا بر روی اجاق است. با استفاده از این ویژگی با خیال راحت می‌توانید به کارتان برسید و ترسی از سوختن غذایتان نداشته باشید. این مدل به سرشعله ساباف طراحی ایتالیا مجهز شده است. استفاده از قطات با کیفیت و استاندارد، کیفیت عملکرد این محصول را افزایش داده است. شرکت ساباف که در سال  1949  در کشور ایتالیا تاسیس شده است از بزرگترین تولید‌کنندگان قطعات لوازم پخت و پز خانگی در جهان است. برترین برندهای تولید‌کننده اجاق گاز دنیا، قطعات اصلی اجاق گازهای خود را از این شرکت تامین می‌کنند. هر چه طراحی اجاق در سرشعله بهتر باشد، گاز مصرفی به بهترین شکل می‌سوزد. سوختن بهتر به معنای تولید انرژی بیشتر است.

اجاق گازهایی که مجهز به فندک و ترموکوپل هستند از ایمنی بیشتری برخوردارند زیرا ترموکوپل هنگام خاموش شدن شعله به هر علت ، موجب قطع شدن جریان گاز می‌شود. اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus ، سیستم امنیتی ترموپل Top Time صفر ثانیه را دارد و همین باعث شده تا ایمنی این وسیله بیش از پیش باشد. استفاده از ولوم های فلزی از جنس Zamak باعث شده تا کیفیت این محصول دوچندان شود. یکی از ویژگی‌های این مدل، بهره‌مندی از نمایشگردیجیتالی لمسی است. این نمایشگر باعث شده تا کار کردن با این اجاق گاز آسان‌تر از قبل باشد.

فر

پوشش داخلی که برای این فر در نظر گرفته شده از جنس گرانیت است. در درون این فر جوجه‌گردان تعبیه شده است. یکی از ویژگی‌های این فر استفاده از  شیشه دوجداره درب فر مقاوم دربرابر شوک حرارتی است. این شیشه در کنار چراغ فر به منظور مشاهده درون فر هنگام استفاده است. اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus  فن گردش هوا و قابلیت مشاهده درجه حرارت داخل فر با Digital Thermometer دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا هنگام پخت غذاهایی مانند لازانیا، پیتزا یا زمانی که از فر برای پخت کیک استفاده می‌کنید، از دمای درون فر مطلع شوید و غذایتان به دلیل گرمای زیاد خراب نشود.  برتینو با استفاده از ولوم شعله از جنس پلی‌مین و دستگیره فلزی کیفیت و ماندگاری این محصول را دوچندان کرده است. استفاده از جنس با کیفیت که استانداردهای روز را داشته باشد باعث شده تا علاوه بر کیفیت، فر این اجاق عملکرد راضی کننده‌ای داشته باشد.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus

فروشگاه اینترنتی اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus

اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus

اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus اصل

قیمت اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus

خرید به قیمت 7114800 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus
اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus

 

برای مشاهده مشخصات(اجاق گاز برتینو مدل Bergamo Plus) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.