آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

مخلوط کن مولینکس مدل LM850

مخلوط کن مولینکس مدل LM850

قیمت این محصول 2999000 تومان 

خرید بهترین مخلوط کن مولینکس مدل LM850

 خرید مخلوط کن مولینکس مدل LM850 , قیمت مخلوط کن مولینکس مدل LM850 , فروشگاه اینترنتی مخلوط کن مولینکس مدل LM850 , مخلوط کن مولینکس مدل LM850 اصل

 مخلوط کن مولینکس مدل LM850

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

مخلوط کن مولینکس مدل LM850

 

برند : Moulinex

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت مخلوط کن مولینکس مدل LM850
 2999000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  مخلوط کن مولینکس مدل LM850 کلیک نمایید


مخلوط کن مولینکس مدل LM850

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

مخلوط‌کن‌ها در سال‌های اخیر به یکی از لوازم پرمصرف و کاربردی آشپزخانه تبدیل شده‌اند که به صورت تکی یا به همراه لوازم جانبی دیگری مثل آسیاب و خردکن عرضه می‌شوند. معمولا مخلوط‌کن‌های تک‌کاره قدرت عملکرد بیشتری دارند و عملکرد آن‌ها حرفه‌ای‌تر است. در انتخاب این دستگاه ظرفیت پارچ یکی از المان‌های بسیار مهم و اثرگذار در تصمیم‌گیری است. قدرت موتور و کیفیت تیغه و پارچ هم از اهمیت زیادی برخوردار هستند. پارچ‌های شیشه‌ای برای تهیه‌ی نوشیدنی‌های یخی یا مخلوط‌کردن سوپ داغ  کاربرد دارند؛ اما وزنشان بیشتر است. از طرفی پارچ‌های پلاستیکی سبک‌تر و دربرابر ضربه و شکستگی مقاوم‌ترند.

معرفی مخلوط کن مولینکس مدل LM850

مولینکس دستگاه مدل LM850 را با کیفیت ساخت بسیار خوب و طراحی جذاب و شکیلی تولید کرده است. این مخلوط‌کن محصولی تک‌کاره است و قسمت موتور و پارچ مخلوط‌کن تنها قطعات آن هستند و از ظرف آسیاب و خردکن در آن خبری نیست. در ساخت بدنه از ترکیب استیل و پلاستیک مرغوب مشکی استفاده شده که در مجموع ظاهر شیک و لوکسی به دستگاه بخشیده است.

پارچ مخلوط‌کن از جنس شیشه ساخته شده و گنجایش 2.2 لیتر را که البته 1.75 لیتر آن قابل‌استفاده است، در اختیار شما قرار می‌دهد. این پارچ دربرابر دماهای مختلف تا 80 درجه‌ی سانتی‌گراد مقاوم است و می‌توانید با خیال راحت، مواد داغ یا سرد را داخل آن بریزید. درپوش پلاستیکی پارچ یک دریچه دارد و هنگام کار با دستگاه می‌توان موادی مانند شکر و... را به مخلوط اضافه کرد. برای جلوگیری از تکان‌خوردن دستگاه حین کار پایه‌ها به‌صورت ضدلغزش طراحی شده‌اند. مولینکس برای مخلوط‌کن زیبای خود تیغه‌ی استیل منحصربه‌فردی در نظر گرفته است. این تیغه‌ی شش‌پره با فناوری Tripl’Ax مولینکس قدرت مخلوط‌کن را افزایش داده و به‌خوبی هر ماده‌ای را خرد و مخلوط می‌کند. تیغه‌ی مخلوط‌کن قابل‌جداشدن است و این موضوع باعث شده راحت‌تر بتوانید قطعات دستگاه را نظافت کنید.

پارچ شیشه‌ای مخلوط‌کن دربرابر دما مقاوم است و می‌تواند مخلوط‌های گرم و سرد را در خود نگه دارد.

عملکرد

موتور پرقدرت مخلوط‌کن با توان 1400 وات می‌تواند هر چیزی را در کمترین زمان خرد و مخلوط کند. مخلوط‌کن مدل LM850 از سه حالت برنامه‌ی هوشمند اصلی بهره‌مند است: برنامه‌ی اسموتی، یخ‌خردکن و تمیزسازی خودکار. قابلیت خردکردن یخ امکانی مهم و پرکاربرد در مخلوط‌کن‌هاست که در مدل‌های پیشرفته‌تر به چشم می‌خورد و در مدل‌های ضعیف‌تر ممکن است پس از مدتی به کندی و خراب‌شدن تیغه بینجامد. این ویژگی در مخلوط‌کن LM850 انعطاف عملکرد دستگاه را بیشتر می‌کند و اجازه‌ی تهیه‌ی نوشیدنی‌های هیجان‌انگیز تگری را به شما می‌دهد.

امکان تغییر سرعت کار دستگاه نیز وجود دارد و از طریق ولوم زیبا و چراغ‌دار روی بدنه می‌توانید آن را تنظیم کنید. به کمک برنامه‌ی تمیزسازی خودکار می‌توانید خیلی راحت و به بهترین شکل دستگاه را تمیز کنید. کافی است مقداری آب و مواد شوینده داخل پارچ بریزید تا دستگاه با تنظیم سرعت به بهترین شکل، عملیات نظافت را شروع کند.

دستگاه LM850 علاوه‌بر امکان تهیه‌ی اسموتی، از قابلیت خردکردن یخ و نظافت خودکار بهره‌مند است.

جمع‌بندی

دستگاه LM850 یکی از مخلوط‌کن‌های باکیفیت و زیبای موجود در بازار است که کارکرد بسیار رضایت‌بخشی دارد. موتور قدرتمند دستگاه در کنار تیغه‌ی مستحکم و خوش‌ساخت آن عملکردی پرقدرت را رقم زده است. البته این دستگاه یکی از مخلوط‌کن‌های گران‌قیمت مولینکس بوده که در مقابل امکانات خوب، عملکرد حرفه‌ای و قدرت زیاد آن قابل‌توجیه است.

 

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید مخلوط کن مولینکس مدل LM850

فروشگاه اینترنتی مخلوط کن مولینکس مدل LM850

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
مخلوط کن مولینکس مدل LM850

مخلوط کن مولینکس مدل LM850

مخلوط کن مولینکس مدل LM850 اصل

قیمت مخلوط کن مولینکس مدل LM850

خرید به قیمت 2999000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


مخلوط کن مولینکس مدل LM850
مخلوط کن مولینکس مدل LM850

 

برای مشاهده مشخصات(مخلوط کن مولینکس مدل LM850) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.