آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

اجاق گاز برتینو مدل کارینو

اجاق گاز برتینو مدل کارینو

قیمت این محصول 5693800 تومان 

خرید بهترین اجاق گاز برتینو مدل کارینو

 خرید اجاق گاز برتینو مدل کارینو , قیمت اجاق گاز برتینو مدل کارینو , فروشگاه اینترنتی اجاق گاز برتینو مدل کارینو , اجاق گاز برتینو مدل کارینو اصل

 اجاق گاز برتینو مدل کارینو

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

اجاق گاز برتینو مدل کارینو

 

برند : Bertino

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت اجاق گاز برتینو مدل کارینو
 5693800 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  اجاق گاز برتینو مدل کارینو کلیک نمایید


اجاق گاز برتینو مدل کارینو

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

اجاق‌ها یکی از مهم‌ترین اجزای آشپزخانه‌ هستند که هر روز برای پخت غذاهای خوشمزه و دل‌چسب به ما کمک می‌کنند. همه‌ی ما با عمومی‌ترین نوع اجاق‌ها یعنی اجاق گازهای مبله‌ آشنا هستیم و حتماً سر و کارمان به آن‌ها افتاده است. همان اجاق‌های بزرگی که به دو بخش اصلی تقسیم شده‌اند و قسمت پایینی آن‌ها با یک در بزرگ برای کارکرد فر در نظر گرفته شده است. با پیشرفت تکنولوژی شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم خانگی به تولید اجاق‌های صفحه‌ای روی آوردند. این نوع اجاق‌ها که ابعاد کوچک و طراحی جمع‌وجوری دارند، روی کابینت نصب می‌شوند و برخلاف اجاق‌های مبله فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. همین موضوع سبب شده اجاق‌های صفحه‌ای بهترین انتخاب برای آشپزخانه‌های کوچک باشند. در این میان اجاق‌ گازهای مدرن و جدید خود هم مخاطبان خود را دارند. این اجاق‌ها، همان‌طور که از نامشان پیداست، از فناوری‌های روز برخوردارند و امکانات و ویژگی‌های نوین دارند.

برتینو

شرکت برتینو از تولیدکنندگان محصولات خانگی است که محصولاتی مدرن با امکانات فراوان به بازار عرضه می‌کند. این شرکت تولیداتی خاص را در دستور کار خود قرار داده است که طراحی مدرنی دارند. در ساخت محصولات این شرکت از تکنولوژی و ماشین آلات ایتالیا استفاده شده و قطعات اصلی ساخت کره جنوبی هستند. ازآنجا که برتینو برندی ایرانی است سعی دارد تا علاوه بر توسعه شبکه فروش خود در داخل کشور، فروش محصولات خود را در خارج از ایران هم توسعه دهد. این شرکت تا کنون افتخارات زیادی را کسب کرده است و با شعار «کیفیت بالای محصول ایرانی» و خدمات پس از فروش مطلوب، سعی دارد جای خود را در بازار لوازم خانگی مستحکم‌تر کند.

معرفی

اجاق گاز کارینو (Carino) از سری محصولات شرکت برتینو است که با طراحی ساده و کلاسیک طراحی و تولید شده است. در نگاه اول به این محصول اولین چیزی که به ذهن می‌رسد طراحی ساده اما کاربردی آن است. این طراحی معمولی اما کاربردی باعث می‌شود که کارینو در هر فضا و با هر دکوراسیونی به راحتی هماهنگ شود. این اجاق شرکت برتینو از دو عملکرد اصلی گاز و فر بهره می‌برد و محفظه‌ی بزرگ پایین صفحه‌ی اجاق، به فر اختصاص داده شده است. این محصول یک گاز پنج‌ شعله است و با برخورداری از شعله‌های کوچک و بزرگ برای استفاده‌ی خانواده‌های پرجمعیت و کم‌جمعیت مناسب است. شبکه‌ی روی سرشعله‌ها از جنس چدن ساخته شده و فاصله‌ی لازم را میان شعله و ظروف پخت ایجاد می‌کند. با توجه به جنس چدنی این شبکه‌ها از بابت زنگ‌زدگی آن‌ها نگرانی‌ای نخواهید داشت. شبکه‌های گاز قابل جداسازی هستند و با برداشتن آن‌ها می‌توانید خیلی راحت سطح گاز و اطراف سرشعله‌ها را تمیز کنید. نکته مثبت دیگری که در خصوص این شبکه‌ها  وجود دارد، یکپارچه نبودن آن‌هاست. به همین دلیل هر قسمت از صفحه اجاق گاز را می‌توانید به طور مجزا تمیز کنید و لازم نیست برای تمیز کردن هر بخش کل شبکه را از روی اجاق بردارید. پایه‌های بلند اجاق آن را از سطح زمین فاصله داده‌اند تا هوا به‌خوبی در اطراف گاز به جریان بیفتد. این پایه‌های بلند باعث می‌شوند که در هنگام شستن کف آشپزخانه با مشکلی روبرو نباشید و جریان آب ضمن تمیز کردن زیر اجاق گاز، به کف آن برخورد نداشته باشد و به آن آسیبی وارد نکند.

از طریق دکمه‌های ولومی گاز می‌توانید عملکرد آن را کنترل کنید. اطراف هرکدام از ولوم‌ها تصویر راهنمایی حک شده است که در تشخیص کارکرد آن ولوم، شما را راهنمایی می‌کند. این ولوم‌ها از جنس زاماک (Zamak) تولید شده‌اند و دوام و مقاومت زیادی دارند. زاماک آلیاژی است که از ترکیب فلزاتی همچون آلومینیوم، روی، منیزیوم و مس ساخته شده است. البته نقش اصلی در ساخت این آلیاژ را آلومینیوم و مس ایفا می‌کنند. این آلیاژ علاوه بر مقاومت بالا به زیبا هم مشهور است.

گاز کارینو دارای درپوشی است که از شیشه نشکن ساخته شده است و با قرار گرفتن روی شبکه چدنی گاز، ضمن جلوگیری از نشستن گردوغبار روی گاز، در زیبایی ظاهری اجاق گاز هم نقش پررنگی را ایفا می‌کند. این شیشه نشکن با فریمی فلزی احاطه شده است که به‌خوبی روی گاز چفت می‌شود. گفتنی است شعله‌های این محصول شرکت برتینو با پخش یکنواخت حرارت، شعله‌ای آبی و بهینه را برای پخت غذا فراهم می‌کنند.

محفظه‌ی فر

محفظه‌ی فر فضایی با گنجایش بالا را برای طبخ انواع غذا و دسر در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای فر یک شبکه‌ی فلزی بزرگ پخت در نظر گرفته شده که امکان تنظیم ارتفاع آن‌ها با استفاده از شیارهای تعبیه شده درون محفظه فر وجود دارد. با اجاق گاز Carino امکان تهیه‌ی مرغ و جوجه‌ی بریان هم وجود دارد و به این منظور یک سیخ جوجه‌گردان (گریل) برای آن در نظر گرفته شده است. درِ فر به‌صورت شفاف طراحی شده و از شیشه‌ی مقاوم در برابر حرارت در ساخت آن استفاده شده است. این شیشه از نوع دوجداره است و در برابر شوک حرارتی کاملاً مقاوم است. ولوم مقاوم شعله فر در کنار دستگیره مقاوم این محصول، Carino را به گازی با فر ایدئال تبدیل کرده است. فر در این اجاق گاز شرکت برتینو مانند بیشتر محصولات موجود در بازار دارای پوشش لعابی داخلی است. این پوشش به این دلیل در ساخت فرها به کار گرفته می‌شوند تا فر جرم را به خود جذب نکند و به‌راحتی تمیز شود. گفتی است با استفاده نمایشگر عددی این محصول به‌راحتی می‌توانید اطلاعات مربوط به زمان‌سنج را ببینید و تنظیمات موردنظرتان را اعمال کنید. فندک فر اتوماتیک هم در این محصول به کار گرفته شده است.

در ساخت محفظه فر این محصول شرکت برتینو از جوش استفاده نشده است و تمامی قطعات با استفاده از 248 پیچ به هم متصل شده‌اند. به همین دلیل در هنگام گرم و سرد شدن فر هیچ صدایی از آن نخواهید شنید که نشان‌دهنده کیفیت ساخت و طراحی مهندسی‌شده اجاق گاز کارینوست. علاوه بر این، فر Carino دارای عایقی از جنس پشم‌شیشه است. پشم‌شیشه به کار گرفته شده در ساخت کارینو دارای چگالی 43 است که تا حد زیادی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند. این محصول دارای اگزوزی است که دما را درنهایت به محیط بیرونی هدایت می‌کند. همراه با این محصول سینی مخصوص پخ کیک، شیرینی و لوازم مربوط به گریل عرضه می‌شود تا کاربر برای استفاده از فر به خرید لوازم جانبی نیاز نداشته باشد. گفتنی است جوجه‌گردان این اجاق‌گاز توانایی پخت هم‌زمان 4 جوجه را دارد که در مهمانی‌های شلوغ و پرجمعیت به کارتان می‌آید.

پنل و نمایشگر

ولوم‌های کنترل نقش اصلی را در انجام تنظیمات در این محصول شرکت برتینو دارند. این ولوم‌ها که از کیفیت و دوام مطلوبی برخوردارند به شکل کلاسیک طراحی و ساخته شده‌اند. با استفاده از نمایشگر عددی این محصول می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به دستگاه را مشاهده کنید و به انجام تنظیمات بپردازید. پنل کنترلی هم در قسمت زیرین این محصول قرار گرفته است که با داشتن 6 کلید چراغ داخل فر و تایمر و دیگر تنظیمات را انجام می‌دهد. این کلیدها به صورت فشاری طراحی شده‌اند و عملکرد ساده‌ای دارند. اعداد در صفحه‌نمایش عددی این اجاق‌گاز به شکلی بزرگ نمایش داده می‌شوند و میزان نور زیاد در آن خواندن اعداد را آسان می‌کند.

اجاق گاز کارینو دارای نمایشگر عددی بزرگی است که اطلاعات را به صورت کاملاً خوانا برای کاربر نمایش می‌دهد.

اجاق

وجود سیستم ترموکوپل ایمنی دستگاه را افزایش داده و از پخش گاز در محیط جلوگیری می‌کند. بنابراین، می‌توانید از امنیت محیط در هنگام استفاده از اجاق گاز مطمئن شوید. وجود شعله‌های زمان‌دار هم دیگر نکته‌ای است که برای یک اجاق گاز ارزش بالایی را ایجاد می‌کند.  سرشعله‌های گاز این محصول از تولیدات شرکت ایتالیایی ساباف هستند. شرکت ساباف از بزرگ‌ترین و مشهورترین برندهای تولید مشعل در جهان است. مشعل‌های این شرکت به داشتن توان حرارتی بالا و بازده مطلوب مشهورند. از دیگر ویژگی‌هایی که در طراحی و ساخت اجاق گاز کارینو به کار گرفته شده‌اند می‌توانیم به پایه‌های قابل تنظیمی اشاره کنیم که کاربرد زیادی دارند. با استفاده از این پایه‌ها می‌توانید اجاق را در سطح شیب داری به‌راحتی تنظیم کنید.

جمع‌بندی

‏اجاق گاز مدل Carino از سری تولیدات شرکت برتینو است که 5 شعله را برای قرار دادن انواع مختلفی از دیگ مناسب است. این محصول امکانات کاربردی مانند سیستم جوجه‌گردان و اگزوز دارد که آن را به اجاق گازی با کارایی مطلوب برای استفاده روزمره تبدیل کرده است. صفحه‌نمایش عددی با امکان نمایش بزرگ اعداد و میزان نور مطلوب دیگر ویژگی این اجاق است. کارینو با داشتن کلیدهای فشاری کار کنترل اجاق را آسان کرده است. جنس بدنه این اجاق گاز فلزی است و طبیعتاً مقاومت رضایت بخشی دارد. ولوم‌های زیبای این اجاق گاز از جنس زاماک هستند و علاوه بر زیبایی دوام بالایی هم دارند. وجود ترموکوپل هم دیگر ویژگی است که امنیت را برای کاربر به همراه دارد. گنجایش فر در این اجاق گاز زیاد است که آن را به گزینه‌ای ارزشمند تبدیل کرده است. شبکه چدنی با مقاومت بسیار مطلوب دیگر ویژگی این محصول است. این شبکه چدنی به شکل یک‌تکه نیست که برداشتن شبکه و تمیز کردن اجاق را آسان‌تر می‌کند. گفتنی است درپوش شیشه نشکن و شیشه دوجداره مقاوم در برابر شوک حرارتی در ساخت این اجاق گاز به کار گرفته شده و بر ارزش خرید آن افزوده‌اند.

این محصول شرکت برتینو دارای سرشعله‌های تولیدی شرکت ایتالیایی ساباف (Sabaf) است که حرارتی بهینه را برای پخت غذا فراهم می آورد.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید اجاق گاز برتینو مدل کارینو

فروشگاه اینترنتی اجاق گاز برتینو مدل کارینو

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
اجاق گاز برتینو مدل کارینو

اجاق گاز برتینو مدل کارینو

اجاق گاز برتینو مدل کارینو اصل

قیمت اجاق گاز برتینو مدل کارینو

خرید به قیمت 5693800 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


اجاق گاز برتینو مدل کارینو
اجاق گاز برتینو مدل کارینو

 

برای مشاهده مشخصات(اجاق گاز برتینو مدل کارینو) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.