آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F

آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F

قیمت این محصول 5160000 تومان 

خرید بهترین آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F

 خرید آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F , قیمت آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F , فروشگاه اینترنتی آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F , آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F اصل

 آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F

 

برند : Magic

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F
 5160000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F کلیک نمایید


آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

این روزها در بیشتر فضاهای عمومی مثل بانک، ادارات و شرکت‌ها، مطب دکتر و فروشگاه‌ها حداقل یک آبسردکن به چشم می‌خورد. مدل‌های قدیمی آبسردکن فقط قابلیت سردکردن آب را داشتند، اما با پیشرفت این دستگاه‌ امکان تهیه‌ی آب داغ و حتی آب ولرم هم به بعضی مدل‌ها اضافه شده است. آبسردکن مدل «WPU9900F» یک آبسردکن ایستاده و از تولیدات شرکت «مجیک» است. در ادامه با بررسی ویژگی‌های کلیدی این محصول با ما همراه باشید..

طراحی و ساخت

همانطور که گفتیم این آبسردکن در سبک ایستاده طراحی شده که در نقطه‌ی مقابل آبسردکن‌های رومیزی قرار می‌گیرد. عرض آبسردکن تنها 25.5 سانتی‌متر است و طراحی باریک آن اجازه داده بتوانید آن را به راحتی در گوشه و کنار اتاق جا دهید. در ساخت بدنه‌ی این دستگاه از ترکیب پلاستیک مرغوب و ورق فلزی استفاده شده است.

 

 

آبسردکن‌ها می‌توانند آب موردنیاز خود را از دو منبع تهیه کنند: منبع آب یا اتصال به شیر آب. دستگاه WPU9900F آب مصرفی را از منبع آب تامین می‌کند. پس نیازی نیست دستگاه به شیر آب نزدیک باشد و می‌توانید بدون محدودیت آن را در نقطه‌ی دلخواه قرار دهید. البته استفاده از منبع آب هم مشکلات خاص خود را دارد و برای اطمینان از سلامت آب، لازم است هر از گاهی آن را رسوب‌زدایی کرده و حواستان به بهداشت منبع باشد. منبع آب آبسردکن در قسمت بالای دستگاه نصب می‌شود که البته به همراه دستگاه عرضه نمی‌شود و باید به صورت مجزا تهیه شود. با وجود سینی چکه‌‎گیر زیر دو نازل، بابت چکیدن یا پاشیدن آب خارج لیوان نگران نباشید. سینی چکه‌گیر تمام آب اضافه را از طریق شیارهای خود جذب می‌کند و بعدا می‌توانید به‌راحتی آن را تخلیه کنید.

عملکرد

 

دستگاه WPU9900F یکی از آبسردکن‌هایی است که علاوه‌بر تهیه‌ی آب سرد، قابلیت تولید آب گرم را هم دارد. دو نازل فشاری روی این آبسردکن به چشم می‌خورد و با این طراحی، کار با آبسردکن راحت است و نیازی به استفاده از هر دو دست نیست. کافی است لیوان را زیر نازل بگیرید و به سمت جلو فشار دهید. می‌توانید برای تهیه‌ی چای، نسکافه و سایر نوشیدنی‌های داغ نیمه‌آماده از نازل آب داغ استفاده کنید. برای حفظ ایمنی کودکان، خروجی آب داغ مجهز به یک کلید ایمنی است و تا زمانی که آن را نفشارید، آب از دستگاه خارج نمی‌شود.

این دستگاه از قابلیت تولید آب سرد و آب داغ بهره‌مند است و می‌توانید برای تهیه‌ی نوشیدنی‌های داغ نیمه‌آماده روی آن حساب کنید.

گنجایش آب داغ این دستگاه به 2.5 لیتر در ساعت می‌رسد و این میزان برای آب سرد 4 لیتر است. توان حالت آب سرد تنها 80 وات است و برای تولید آب داغ توان مصرفی به 450 وات می‌رسد. سیستم سرمایشی دستگاه از نوع کمپرسور است و به ادعای شرکت مجیک، از کمپرسور ال‌جی در این مدل استفاده شده است.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F

فروشگاه اینترنتی آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F

آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F

آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F اصل

قیمت آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F

خرید به قیمت 5160000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F
آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F

 

برای مشاهده مشخصات(آبسرد کن مجیک مدل WPU9900F) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.