آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

قیمت این محصول 6650000 تومان 

خرید بهترین جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

 خرید جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4 , قیمت جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4 , فروشگاه اینترنتی جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4 , جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4 اصل

 جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

 

برند : Bosch

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4
 6650000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4 کلیک نمایید


جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

به‌جرئت می‌توان گفت: کسی نیست که برند بوش BOSCH را نشناسد! جاروبرقی‌های بوش محبوبیت زیادی در تمام دنیا دارند. جاروبرقی «بوش» مدل «BGL8PRO4» یکی از محبوب‌ترین جاروبرقی‌های کیسه‌دار این گروه است. حداکثر توان این دستگاه 1600 وات است و علاوه بر اینکه قدرت مکش بالایی دارد، روی دسته‌ی آن، یک ولوم چرخشی تنظیم قدرت مکش نصب شده است تا بتوان میزان مکش جارو را کنترل کرد.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

میزان صدای این جاروبرقی 74 دسی‌بل است. اینکه یک جاروبرقی بتواند تا این اندازه کم‌صدا باشد، مزیتی بزرگ محسوب می‌شود. بدنه‌ی این جارو بسیار سبک است و چهار چرخ کوچک فلزی آن را حمل می‌کنند. قابلیت چرخش 360درجه‌ی چرخ‌ها باعث می‌شود جارو راحت حرکت کند و چرخ‌ها بتوانند دوام خود را حفظ کنند و به‌سرعت مستهلک نشوند.

طراحی و ساخت

بوش در طراحی جاروی BGL8PRO4 از چند سیستم بهره برده است: سیستم QuattroPower که تکنولوژی به‌صرفه‌‌ای برای نتایج حیرت‌انگیز در پاکیزگی با کمترین میزان مصرف انرژی است؛ سیستم PowerProtect با 60 درصد قدرت مکش بیشتر با کیسه‌ی نسبتا پر و سیستم SilentCleanPremium یعنی نظافت قدرتمندتر با صدای کمتر. کافی است سری غلتکی کم‌صدای موجود در کیف حرفه‌ای مخصوص ابزار تجهیزات کمکی را تنظیم کنید.

عملکرد

نشانگر الکترونیک تعویض کیسه‌ی گردوغبار از پر و خالی‌بودن مخزن خبر می‌دهد. کیسه‌ی جارو یک‌بارمصرف است و پنج لیتر گنجایش دارد. این جارو مخصوص جمع‌آوری گرد و خاک است. هنگام تعویض کیسه‌های دستگاه، حتما کیسه‌های اصلی شرکت را جایگزین کنید تا دستگاه بهتر عمل کند. کیسه‌های فرعی از عمر جارو می‌کاهند. همراه با دستگاه چهار کیسه‌ی اضافی ارائه ‌شده است. دستگاه به فیلتر هپا مجهز است. فیلتر بهداشتی و قابل‌شست‌وشوی هپا برای افراد مبتلا به آلرژی بسیار مناسب است. فیلتر هپا را می‌توان به‌سادگی خارج کرد و آن را شست‌وشو داد.

 

 

جاروبرقی PRO4 سه سری بسیار پرکاربرد دارد: سری پارویی کوچک مخصوص مبلمان و اسباب (با کمترین آسیب به مبلمان و دیوارها در حین تمیزکردن با استفاده از سپر هوای شفاف)، سری پارویی بزرگ مخصوص سطوح و فرش‌ها و سری باریک گردگیر که از آن‌ها برای نظافت سطوح یا نقاط دور از دسترس استفاده می‌شود. شلنگ مکش جارو بسیار قدرتمند است و با مواد بافته‌شده و با ظاهر حرفه‌ای ساخته و روکش شده است. این لوله خیلی منعطف است. دسته‌ی Ergo Premium جاروکشی را راحت می‌کند. شعاع کارکرد جاروبرقی خیلی زیاد است. سیم بلند 15متری محدوده‌ی دسترسی را وسیع‌تر کرده است. هرگاه خواستید سیم جارو را جمع کنید، جمع‌کن خودکار کابل عمل می‌کند و سیم وارد محفظه می‌شود.

جمع بندی

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4 یک جارو با موتور قدرتمند و قدرت مکش زیاد است که در آن علاوه‌بر پاکیزگی، مصرف بهینه‌ی انرژی هم در نظر گرفته شده است.

 

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

فروشگاه اینترنتی جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4 اصل

قیمت جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

خرید به قیمت 6650000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4
جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4

 

برای مشاهده مشخصات(جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO4) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.