دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 285 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 18 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 18 صفحه
برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی(مورد شرکت لبنیات پاک)
تجزیه و تحلیل پرتفوی کسب و کار در قلمرو مدیریت استراتژیک، روش های متعددی برای کمک به انتخاب بهترین استراتژی یا ترکیبی از استراتژیها ایجاد گردیده است.
تفسیر پرتفوی یک فعالیت دو مرحله ای است:
تجزیه و تحلیل عواملی که منجر به تعیین موقعیت دقیق سازمان در ماتریس ها میشود.
فرموله کردن اعمال یا گام هایی که برای بهبود موقعیت واقعی سازمان و رساندن شرکت به اهدافش باید صورت پذیرد. تعاریف اصطلاحات و واژه های تخصصی مدیریت استراتژیک: فرایند فرموله کردن اهداف سازمانی و مدیریت برای دستیابی به آن اهداف
منطق فازی: در مقابل منطق ارسطویی که حالتی غیرقطعی، مبهم و تقریبی برای توصیف مقادیر و اعداد در نظر می گیرد.
برنامه ریزی پرتفوی: برای انتخاب بهترین ترکیب فعالیت ها از میان فعالیت های بدیل
فرموله کردن استراتژی: تعیین متغیرهای استراتژیک و سپس مدلسازی موضوع مورد نظر در قالب یک ماتریس و یا مدل تصمیم گیری
ماتریس های پرتفولیو: هر کدام به نوعی وضعیت و موقعیت شرکت، سازمان و واحدهای کسب و کار را بر اساس متغیرهای استراتژیک مختلف مورد ارزیابی و سنجش قرار داده و به تناسب نتایج حاصله، راهبرد مورد نظر را توصیه می نماید. طراحی ماتریس BCG با رویکرد کلاسیک محاسبه نرخ رشد نسبی محصولات:
ارزش کل فروش محصول در بازار در سال (n-1) – ارزش کل فروش محصول در بازار در سال (n) ارزش کل فروش محصول در بازار در سال (n-1) نرخ رشد نسبی = محصولات در سال n نرخ رشد نسبی محصولات پاک در سال 82(ارقام به میلیون ریال) طراحی ماتریس BCG با رویکرد کلاسیک (ادامه) محاسبه سهم نسبی بازار محصولات:
فروش محصول توسط شرکت در سال n فروش محصول قویترین رقیب در سال n یا متوسط فروش محصول توسط رقبا در سال n سهم شرکت از =بازار محصول در سال n نرخ رشد نسبی محصولات پاک در سال 82(ارقام به میلیون ریال) ماتریس BCG برای محصولات شرکت لبنیات پاک تجزیه و تحلیل ماتریس براساس روش کلاسیک : محصولات بستنی، ماست، انواع خامه و پنیر
: شیر، شیر طعم دار و کره
: شیر خشک
طراحی ماتریس مشاوره بوستون به روش فازی محاسبه نرخ رشد نسبی محصول: طراحی ماتریس مشاوره بوستون به روش فازی محاسبه سهم نسبی بازار محصولات: تبدیل واژه های بیانی به اعداد حقیقی تبدیل عدد مثلثی به عدد حقیقی:
تبدیل عدد ذوزنقه ای به عدد حقیقی: تبدیل واژه های بیانی به عدد حقیقی: ماتریس گروه مشاوره بوستون به روش فازی تجزیه و تحلیل ماتریسBCG به روش فازی و کلاسیک روش کلاسیک
علامت سئوال
علامت سئوال
ستاره
ستاره
سگ
علامت سئوال
ستاره
علامت سئوال
روش فازی
بستنی: علامت سئوال
ماست : حد فاصل علامت سئوال و ستاره
شیر: ستاره
شیر طعم دار: حد فاصل ستاره و گاو شیرده
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
نمونه پیشینه تحقیق |
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1658 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 28 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 28 صفحه
1 برنامه ریزی ارتقاء بهره وری
2 بهرهوری به مفهوم چیست؟ “بهرهوری” عبارتست از میزان ستاده برای هر واحد داده .
“بهرهوری” نرخ ستاده برای هر واحد داده است
“بهرهوری” همان “کارآئی” مقدار کالاها و خدمات تولید شده است که از طریق کمیت کالاهای تولیدی بر اساس هر ساعت کار در سازمان تعیین میگردد.
“بهرهوری” شاخص ستادة هر کارگر است.
“بهرهوری” مناسبترین روش تحلیل اقتصادی هر کشور است
“بهرهوری” میزان ستادة تولیدی برای هر واحد داده است.
“بهرهوری” برای اندازهگیری کیفیت تولید به کار گرفته میشود و غالباً به صورت نرخ “ستاده” به “داده” تعریف میگردد.
“بهرهوری” رابطة بین تولید یک ستاده یا مجموعهای از ستادهها در مقایسه با منابع به کار گرفته شده برای انجام وظایف است 3
“بهرهوری” کیفیت تولید ناشی از مجموعهای از دادههاست.
“بهرهوری” عبارتست از کلیة درختان سبزی که در یک زمینی لم یزرع نمایان میگردند.
“بهرهوری” پسانداز ناشی از کاهش هزینههاست. ذخیرهسازی در هر بخش یا واحد از سازمان قابل مشاهده است.
“بهرهوری” واژهای است که بیانگر فعالیت یک تولید کننده، گروهی از تولید کنندگان و حتی سازمان در یک مرحلة زمانی مشخص است.
“بهرهوری” نرخ تولید، میزان ستاده برای هر ساعت کاری کارکنان و شاخصی برای کارآئی صنعتی و توسعة اقتصادی است
“بهرهوری” همان بهرهور بودن است یعنی کیفیت بهرهور شدن یا دارا بودن قدرت تولید.
“بهرهوری” نرخ کمیت و کیفیت کالای تولید شده برای هر ساعت کاری کارگر است.
“بهرهوری” نتیجه هر فعالیت تولیدی است، برای هر واحد داده در تولید. افزایش بهرهوری یعنی تولید بیشتر با هزینة کمتر.
“بهرهوری” نرخ هر واحد ستاده برای هر واحد داده است. 4 “بهرهوری” متوسط ستاده برای هر واحد داده است.
“بهرهوری” عبارتست از رشد تولیدات بیوتکنولوژیک این رشد میتواند در اثر افزایش فتوستز در یک فراگرد محیطی باشد.
“بهرهوری” میزان ستادة فیزیکی برای هر واحد دادة بهرهور است.
“بهرهوری” مقدار کالای تولید شده بوسیلة هر واحد تولید در یک مرحلة زمانی مشخص است. بهرهوری رابطه نهائی بین دادهها و ستادههاست
“بهرهوری” ستاده هر واحد به خدمت گرفته شده است. افزایش در بهرهوری ناشی از افزایش در کارآئی است افزایش در بخشی از سرمایه یا کارگر است.
سنجش و اندازهگیری توانمندی یک نظام بیولوژیک را بهرهوری گویند. کارآئی با یک نظام بیولوژیکی که منجر به رشد تولید میگردد.
اندازهگیری توانمندی سیستم کارآئی فنی همان بهرهوری است.
“بهرهوری” مفهومی است که در تعبیر عام همان نسبت ستاده به داده است.
“بهرهوری” همان اعتقاد به رشد انسانی است. بهرهوری یک تلاش بیپایان برای عرضه فنآوری جدید و روشهای جدید برای تأمین اجتماعی و خوشنودی نوع بشر است. برداشتهای غلط از بهره وری
بهرهوری = سودآوری
بهره وری = کارایی
بهره وری = استثمار
بهره وری = اشتغال کمتر
بهره وری = درآمد بیشتر
بهره وری = مصرف کمتر
بهره وری = تولید بیشتر
بهره وری = کارانه
بهره وری = بهرهبرداری
بهرهوری = اثربخشی بهرهوری = تحول
بهره وری در بخش خدمات بیمعنی است بهره وری در بخش دولتی بیمعنی است 5 مردم مشتریان نهادهای
دولتی شاغلین صاحبان
سرمایه پیمانکاران مشاورین فرایند مدیریت بهره وری فکر، ایده و اطلاعات کمیته پیشبرد بهرهوری مقدمه کاهش زمان رضایت ذینفعان 6 1- تعیین شاخص های
بهره وری و اندازه گیری آنها 2- تجزیه وتحلیل شاخص های بهره وری 4- اجرای برنامه های بهبود بهره وری 3- برنامه ریزی بهبود
بهره وری پیشبرد بهرهوری مقدمه کمیته چرخه مدیریت بهره وری
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
نمونه پیشینه تحقیق |
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 4842 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 77 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 77 صفحه
برنامه بخش صنعت و معدندر طرح تحول اقتصادی فهرست سازماندهی اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها در بخش صنعت و معدن برنامه جبرانی برنامه بهره وری چارچوب طراحی برنامه اطلاعات عمومی مصرف انرژی در بخش صنعت و معدن رشته فعالیت های آسیب پذیر بسته حمایتی خلاصه اقدامات انجام شده مصرف و یارانه انرژی در بخشهای مختلف مصرف یارانه فهرست 4 سهم انرژی در ارزش ستانده 5 ترکیب مصرف انرژی در صنایع مختلف ترکیب مصرف سوخت ترکیب مصرف برق چارچوب طراحی برنامه خط مشی ها بنگاهها مجری اصلی هستند، نقش وزارت صنایع و معادن: تلاش برای اجرای اهداف محیطی و کمک به بنگاهها برای اجرای اهداف درونی
تمامی منابع قانون به طور مستقیم با معرفی و نظارت وزارت صنایع و معدن در اختیار بنگاهها قرار می گیرد.
برنامه ها همه دستگاهها در طرح تحول باید با هماهنگی، همکاری بین بخشی و به موقع اجرا شوند.
فهرست رویکرد برنامه ریزی فهرست رشته فعالیت های آسیب پذیر
آثار هدفمند کردن یارانه ها بر صنعت و معدن
آزاد شدن منابع انرژی
تغییر تقاضا ی محصولات
افزایش هزینه تولید (هزینه انرژی، هزینه حمل و نقل، هزینه مواد اولیه)
اثر بخش صنعت و معدن بر هزینه خانوار
رشته فعالیت های آسیب پذیر فهرست ادامه
آثار هدفمند کردن یارانه ها بر صنعت و معدن
آزاد شدن منابع انرژی
تغییر تقاضا ی محصولات
افزایش هزینه تولید (هزینه انرژی، هزینه حمل و نقل، هزینه مواد اولیه)
اثر بخش صنعت و معدن بر هزینه خانوار
رشته فعالیت های آسیب پذیر فهرست آثار مستقیم
آزاد شدن منابع انرژی،تغییر تقاضا، افزایش هزینه
آثار غیر مستقیم
مهمترین مسائل بخش صنعت و معدن در کانون توجه قرار می گیرند.
با توجه به گستردگی و شدت مسائل، راهبردهای خلاقانه اثر بخش خواهند بود.
آثار هدفمند کردن یارانه ها بر صنعت و معدن
آزاد شدن منابع انرژی
تغییر تقاضا ی محصولات
افزایش هزینه تولید (هزینه انرژی، هزینه حمل و نقل، هزینه مواد اولیه)
اثر بخش صنعت و معدن بر هزینه خانوار
رشته فعالیت های آسیب پذیر فهرست براورد افزایش هزینه:
رویکرد کلان ، رویکرد خرد
در رویکرد کلان می توان از توابع هزینه وتولید و یا جدول داده ستاده استفاده نمود.
در رویکرد خرد رشته هائی که هزینه مستقیم آنها افزایش قابل ملاحظه ای می یابد، همچنین صنایعی که مواد اولیه آنها افزایش قیمت می یابد و یا سهم حمل و نقل در قیمت تمام شده آنها بالاست شناسائی می شوند.
13 رویکرد برنامه ریزی صنایع پر مصرف تاثیر حمل و نقل فهرست تاثیر حمل و نقل 17 تغییر تقاضا
مصرف محصولات غیر ضروری خانوار در کوتاه مدت کم شده و یا از سبد مصرفی خارج خواهند شد.
افزایش تقاضای محصولات بهینه
تغییر تقاضا محصولات بهینه
(در راستای مصرف انرژی) ترکیب هزینه خانوار فهرست ترکیب هزینه خوراکی خانوار فهرست ترکیب هزینه خانوار فهرست ترکیب هزینه خانوار در جدول زیر سهم عوامل در ساخت مسکن (اسکلت فلزی)آورده شده است.
در جدول مصالح بخش مصالح اصلی (50% سهم) به تفکیک اورده شده است 23 رشته فعالیت های آسیب پذیر تولید فراوردههای لبنی
تولید قند و شکر
نانوائی
آمادهسازی و ریسندگی الیاف منسوج ـ بافت منسوجات
تکمیل منسوجات
تولید پوشاک به استثنای پوشاک از پوست خزدار
تولید خمیر کاغذ و کاغذ و مقوا
تولید محصولات اولیه آهن و فولاد
تولید محصولات اساسی آلومینیومی
ریختهگری آهن و فولاد
ریختهگری فلزات غیرآهنی
12. تولید روغن و چربی حیوانی و نباتی خوراکی
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
نمونه پیشینه تحقیق |
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 430 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 20 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 20 صفحه
برنامه استراتژیک معاونت آموزشی دانشگاه رسالت (Mission) معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه با بهره گیری از اعضای هیأت علمی و کارکنان شایسته و توانمند نسبت به تعلیم و تربیت نیروی انسانی کارآمد، متعهد و با انگیزه یادگیری مداوم به منظور رفع نیاز استان و کشور به نیروی ماهر و متخصص برای ایجاد، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه استانی و کشوری، اقدام می نماید. برای تحقق این امر توسعه کمی و کیفی آموزش جنبه های کیفی برنامه های آموزشی مورد توجه خاص بوده و دانشگاه در بهبود مداوم فرآیند آموزش از دیدگاههای اساتید و دانشجویان و کارکنان گروه پزشکی به عنوان سه رکن اساسی فرآیند آموزش بهره می گیرد. حاصل نهایی فرآیندهای آموزشی این دانشگاه دانش آموختگان متعهد، با انگیزه، توانمند و مشتاق خدمت به مردم می باشند.
دورنمای (Vision) معاونت آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه در حوزه آموزشی، برآن است که تا سه سال دیگر از طریق تأمین و ارتقاء کمی و کیفی اعضای هیأت علمی و کارکنان در امر آموزش، توسعه و تأمین سایر منابع مورد نیاز آموزش با تکیه بر ارزشهای والای اسلامی و رعایت احترام و نوعدوستی و حس فداکاری، افرادی متعهد، با انگیزه و کارآمد و واجد دانش و مهارتهای کافی در راستای ارتقاء سلامت جامعه تربیت نموده و جزء ده دانشگاه برتر کشور بر اساس شاخصهای وزارت متبوع باشد. ماتریس تحلیل جذابیت استراتژی (QSPM)معاونت آموزشی تجزیه و تحلیل محیط(TOWS Analysis)تجزیه و تحلیل محیط بیرونی ( ماتریس EFEM)معاونت آموزشی تجزیه و تحلیل محیط(TOWS Analysis)تجزیه و تحلیل محیط بیرونی ( ماتریس EFEM)معاونت آموزشی تجزیه و تحلیل محیط(TOWS Analysis)تجزیه و تحلیل محیط بیرونی ( ماتریس EFEM)معاونت آموزشی تجزیه و تحلیل محیط(TOWS Analysis)تجزیه و تحلیل محیط بیرونی ( ماتریس EFEM)معاونت آموزشی تجزیه و تحلیل محیط(TOWS Analysis)تجزیه و تحلیل محیط بیرونی ( ماتریس EFEM)معاونت آموزشی - استراتژیها (بعد از ادغام) (S1 ) استراتژی: ارتقای کیفیت آموزش با تکیه بر توانمند سازی اعضای هیأت علمی و بکارگیری فن آوریها ی نوین آموزشی و مدیریتی (S2) استراتژی:افزایش ضریب ماندگاری و رضایتمندی اعضای هیأت علمی (S3 ) استراتژی: تقویت و توسعه مکانیسم های ارتقای اعضای هیأت علمی (S4) استراتژی : ایجاد و توسعه دوره های مشترک در مقاطع دستیاری و تحصیلات تکمیلی با همکاری دانشگاههای همجوار و مبادلات علمی با دانشگاههای ایران و جهان (S5 ) استراتژی: ایجاد عرصه آموزشی جامع برای تمامی رشته ها (S6 ) استراتژی : بهره گیری از راهکارهای مشارکتی – حمایتی مردم و مسئولین (NGO) ها و سایر سازمانها در راستای تقویت و توسعه آموزش پزشکی (S7 ) استراتژی : ایجاد زمینه های لازم برای مشارکت دانشجو در فرایند آموزش (S8) استراتژی : ارتقاء بهره وری از منابع موجود استراتژی: ایجاد و ارتقاء سیستم حمایت و بهره وری از دانش آموختگان دانشگاه کد: S9 استراتژی : پویا سازی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه کد: S10 استراتژی : استمرار و تقویت طرح پرورش، حفظ و شکوفاسازی استعدادهای درخشان - کد S11
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
نمونه پیشینه تحقیق |
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 112 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 25 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 25 صفحه
1 2 برنامه استراتژیک دانشکده بهداشت ام البنین معتمد رضایی
3 4 5 6 7 8 9 10 11 در پایان 95درصد از برنامه های راهبردی دانشکده بهداشت محقق شده است.
در حال حاضر دانشکده بهداشت (از سال 86 )با 556 نفر دانشجو در 4 رشته کاردانی بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماریها و کارشناسی ناپیوسته بهداشت محیط، کارشناسی ناپیوسته بهداشت عمومی دانشجو می پذیرد و به امر تعلیم وتربیت آنان می پذیرد.
12 اهداف کلی دربرنامه 5ساله 1) هماهنگ سازی فعالیتهای گروههای آموزشی دانشکده
تدوین برنامه آموزشی کوتاه مدت وسیستماتیک نمودن فعالیتهای آموزشی دانشکده
ارزشیابی برنامه های آموزشی گروههای دانشکده باهمکاری خودگروهها 13 2) گسترش تحصیلات تکمیلی هدایت 50%ازپایان نامه های دانشجویان پزشکی وکارشناسی درجهت اولویت های تحقیقاتی دانشگاه ونیازهای سلامت جامعه ازشروع سال تحصیلی 1390به بعد
راه اندازی قطعی وپذیرش دانشجودردوره کارشناسی ارشد رشته بهداشت محیط دربرنامه 5ساله
راه اندازی قطعی وپذیرش دانشجودردوره کارشناسی ارشد رشته آموزش بهداشت تا مهرماه1390
درخواست وپیگیری مجوزتأسیس رشته های کارشناسی علوم بهداشتی درشهرستانهای استان
اخذمجوزرشته کارشناسی بهداشت حرفه ای درمهرماه 1390 14 3) افزایش مهارت های عملی دانشجویان جهت ارائه خدمات درمحیط های کاری(آموزش کاربردی) اجرای طرح های تحقیقاتی کاربردی توسط دانشجویان درحین دوره های کارآموزی وپروژه تحت نظر اساتیدراهنما
بررسی وارائه پیشنهادات عملی برای تغییر سرفصل های آموزشی مطابق نیازهای کاربردی نظام سلامت 15 4) تربیت وتوانمندسازی دانشجویان جهت استفاده ازمنابع ومتون انگلیسی برنامه ریزی وبرگزاری دوره های فوق برنامه زبان انگلیسی برای دانشجویان بامشارکت دانشگاه
حمایت وتشویق اساتیدنسبت به ارائه بعضی ازدروس بصورت زبان انگلیسی بخصوص دردوره های تحصیلات تکمیلی 16 تدوین برنامه آموزشی کوتاه مدت وسیستماتیک نمودن فعالیتهای آموزشی دانشکده برگزاری کارگاههای روش تدریس برای اساتیدجدیدیکباردرهرنیمسال تحصیلی
تهیه بسته های آموزشی وملزومات کامپیوتری موردنیازمعاونت آموزش تامهرماه1390
کامپیوتری نمودن انتخاب واحد
ملزم نمودن اساتیدنسبت به تهیه طرح درسی برای هریک ازواحدهای درسی
تأمین امکانات لازم برای استفاده ازوسایل کمک آموزشی ماننداورهدبرای 100%کلاسهای درس وویدئوپروژکتور(Power Point) 17 ارزشیابی برنامه های آموزشی گروههای دانشکده باهمکاری خودگروهها ایجاددفترتوسعه آموزش پزشکی (EDO)
همکاری باEDC درتکمیل فرمهای ارزشیابی دروس
پیگیری نتایج ارزشیابی
تکمیل 100% پرونده ارزشیابی اساتید
دادن بازخوردبه تمامی اساتیدازنتایج ارزشیابی دانشجویی ورفع نواقص موجوددرروش تدریس 18 هدایت 50%ازپایان نامه های دانشجویان پزشکی وکارشناسی درجهت اولویت های تحقیقاتی دانشگاه ونیازهای سلامت جامعه ازشروع سال تحصیلی 1390به بعد ارتباط بامراکزبهداشتی درمانی وآشنایی بامشکلات وتعیین نیازهای تحقیقاتی
ارتباط بامراکز برون سازمانی واخذاولویت های تحقیقاتی آنها
تدوین برنامه جامعه برای دوره های کارآموزی درمقاطع کاردانی وکارشناسی
اختصاص 4واحداز12واحددوره های کارآموزی به امرپژوهش وتحقیق
توجه به نیازهای مراکزبهداشتی ودرمانی دانشگاه درهدایت پروژه های دانشجویی 19 ” اهداف توسعه آموزشکده بهداشت“
1- ارتقاء آموزشکده به دانشکده بهداشت
تفکیک گروه بهداشت به گروه های بهداشتی مجزا شامل:
الف) گروه بهداشت محیط
ب) گروه بهداشت حرفه ای
ج) گروه بهداشت عمومی
2- توسعه همکاری های درون بخشی و برون بخشی در رابطه با توسعه بهداشت و سلامت جامعه
3- گام برداشتن به سوی استانداردسازی و اعتباربخشی رشته های بهداشتی با توجه به نیاز جامعه و منطقه 20
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
نمونه پیشینه تحقیق |