دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 666 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 253 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 253 صفحه
برنامهریزی و سیاستگذاری فرهنگی در ایران
بنام خدا استاد شهید مطهری میفرماید:
همانطور که فرد دارای روح است جامعه هم روح دارد. هر جامعهای دارای فرهنگی است که آن فرهنگ روح جامعه را تشکیل میدهد فرهنگ هر ملتی روح آن ملت است. اینکه میگویند برای اینکه ملتی را از بین ببرند اول فرهنگش را از او میگیرند برای این است که اگر فرهنگش را از او بگیرند روحش را از او گرفتهاند و وقتی که روحش را از او بگیرند او مرده است. مقدمه اکنون این واقعیت به خوبی در هزاره جدید پذیرفته شده است که مقوله «فرهنگ» اهمیتی محوری در تمامی عرصههای زندگی بشر دارد. اهمیت فرهنگ اکنون از نقشی که برای آن در زمینه همبستگی اجتماعی، ایجاد انگیزه و تحول پیشرفت، حل مشکلات اجتماعی، پر کردن اوقات فراغت و غیره متصور بودند بسی فراتر رفته است. امروزه سرنوشت کشورها کاملاً با تحولاتی که در عرصه فرهنگ در سطوح ملی و فراملی رخ میدهد پیوند خورده است. مقدمه ادامه کشورها و یا به عبارت دقیقتر دولت - ملتها در جهان متغیّر کنونی وارد فضایی شدهاند که اقدامات و فعالیتهایشان بهطور اجتناب ناپذیری تحت تأثیر تحولات عرصه فرهنگ قرار دارد. اگرچه بخشی از تحولات عرصه فرهنگ برای دولت - ملتها اجتناب ناپذیر بوده و آنها خواه ناخواه مشمول تأثیراتی خواهند بود که در این عرصه رخ میدهد ولی بخش قابل توجهی از این تحولات قابل درک و پیشبینی بوده و میتوان برای آن «برنامهریزی»کرد و تحت نظارت و کنترل درآورد و در واقع آن را مدیریت کرد. مقدمه ادامه مدیریت فرهنگ یکی از نیازهای اساسی کشورها در وضعیت کنونی است و نه تنها اکنون به عنوان یک رشته علمی جایگاه خاصی در نظام دانشگاهی کشورها دارد؛ بلکه نوعی هنر نیز محسوب میشود. مقدمه ادامه علم و هنر نزدیک کردن مدیریت و فرهنگ به یکدیگر و بکارگیری مدیریت در عرصه فرهنگ، فراتر از یک رشته، به نیازی اساسی و مبرم تبدیل شدهاست. مدیریت فرهنگ، حتی اگر با این نام شناخته نشود، در تمام کشورها به انحاء مختلف وجود دارد. مقدمه ادامه در کشور ما تحت تأثیر شرایط اقتصادی و اجتماعی خاص ناشی از انقلاب و جنگ، تحولات و تغییرات گستردهای در عرصه فرهنگ به وقوع پیوست. انقلاب اسلامی با آرمانها و اهداف فرهنگی خود به تأسیس نظامی منجر شد که باید برای تحقق آنها دست به نهادسازی و سازماندی میزد. امر سازماندهی فرهنگ و امور مرتبط با آن پس از انقلاب اسلامی با تمام اهمیتی که داشت و با تمام تلاشهایی که صورت گرفت با فراز و نشیبهای زیادی مواجه شد و در مجموع آنگونه که باید با هدف یا اهداف مشخصی دنبال نشد. مقدمه ادامه آنچه پس از سه دهه، بر اساس نتایج بدستآمده از مختصر بررسیهای انجامشده در خصوص فعالیتهای دستگاهها و سازمانهای فرهنگی، میتوان گفت این است که بخشی از عملکردها و فعالیتهای فرهنگی و سازماندهیهای انجام شده در این عرصه، از الگوی مشخص و از پیش اندیشیده شدهای برخوردار نبوده است. مقدمه ادامه علیرغم اهمیت این موضوع، متأسفانه مطالعات و تحقیقات انجام شده در زمینه مدیریت فرهنگ در ایران بسیار محدود است. به جز چند طرح پژوهشی که عمدتاً توسط دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شدهاست، تولیدات پژوهشی این عرصه مطالعاتی بسیار محدود میباشد و در واقع جز تعداد محدودی طرح و کتاب و مقاله که- دسترسی به آنها نیز آسان نمیباشد- آثار قابل ملاحظهای در این عرصه وجود ندارد. مبحث سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی در 5 بخش ارائه میگردد: بخش اول شامل مباحث مشروحه ذیل است: 1- تعریف مفهوم فرهنگ، ابعاد، ویژگیها، و برخی نظریههای مربوط به آن،
2- تعریف مفهوم مدیریت فرهنگ، ابعاد و چارچوبهای آن، ضرورت و اهمیت آن بخش دوم مباحث ذیل رامورد بررسی قرارمی دهد: 1- تعریف، ضرورت و دیدگاههای مرتبط با برنامه ...
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
نمونه پیشینه تحقیق |
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 990 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 9 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 9 صفحه
برنامه های پیشنهادی درسی دانش آموزان گرامی : برنامه مطالعاتی در ایام نوروز بر اساس سه فعالیت طراحی و پیشنهاد گردیده
الف: فعالیت درسی الزامی . دانش آموزان موظفند از بین موضوعات انتخابی یکی را انتخاب و نسبت به تهیه آن اقدام نمایند به نام خدا
با تبریک سال نو به شما و خانواده محترم برنامه تقدیمی به منظور ارتقا سطح فعالیتهای درسی و ارتباط موثر با درسها می باشد
برنامه ارائه شده در سه سطح
الف: فعالیت الزامی درسی : این فعالیت را کلیه دانش آموزان ملزم به اجرا بوده و باید درپایان تعطیلات و ودر روز چهاردهم فروردین 95 به دفتر دبیرستان ارائه دهند
تذکر : هر دانش آموز بر اساس علاقه می تواند یکی از موضوعات را نتخاب نماید اما اگر تمایل داشت می تواند چند مورد را انتخاب نماید
ب: فعالیت اختیاری : در این فعالیت دانش آموز می تواند بر اساس برنامه داده شده نسبت به انتخاب روند پیشنهادی مطالعه داشته باشد این بیشتر برای کسانی مطلوب است که نمی خواهند ارتباطشان با کلیه درسها قطع شود
ج: فعالیت توصیه ای : این فعالیت بیشتر به دانش آموزانی تصیه می شود که در یک یا دو درس ضعیف بوده و لازم است در تعطیلات نسبت به رفع اشکال آن درس اقدام نمایند
فعالیت الزامی
الف : دانش آموز گرامی لطفا در خصوص مطالب زیر با نظر و مشورت خانواده محترم مطالعه و نسبت به انتخاب یکی از موضوعات اقدام نمایید .
موضوعات ارائه شده به تفکیک درس های مختلف می باشد لذا شما می توانید یکی از آنها را انتخاب و نسبت به انجام آن اقدام نمایید
تذکر : گروه برنامه های اختیاری دانش آموزان می توانند بر اساس علاقه حتما یکی از موارد زیر را انتخاب و نسبت به انجام آن اقدام نمایید
گروه قرآن و معارف اسلامی : موضوعات پیشنهادی
تهیه گزارش مختصری از یک مسجد – زیارتگاه-مکان مقدس- در محل یا سفر
مصاحبه با امام جماعت – نماز گراران – و مسئولین اماکن با تهیه عکس در قالب cd ,
با توجه به آیه مبارکه : قل سیروا فی الارض فانظروا کیف کان عاقبه .... در مسافرت نروزی یا در محل ( با دقت در آثار و اماکن ) برداشت خود و علت سفارش خداوند به سیر و سفر را در زمین بنویسید
در ایام نوروز از دید و باز دید های نوروزی خود یک صفحه محاوره و مکالمه به زبان عربی ارائه دهید
ساخت یک فیلم کوتاه آموزشی با موضوع دلخواه در زمینه یکی از آزمایش های کتاب درسی ( زیر نظر والدن و با رعایت کلیه نکات ایمنی) گروه علوم تجربی : موضوعات پیشنهادی
تعدادی از فسیل های ماکرو در دسترس را جمع آوری کرده وپس از بسته بندی به دبیر علوم تجربی تحویل دهید
تعدادی از نمونه جانوران بی مهره و خزندگان را جمع آوری کرده داخل الکل به دبیر علوم تحویل فرمایید
هرگونه فعالیت ،اتفاق،مواد مورد استفاده یا مشاهده شده که مربوط به مباحث فرا گرفته شده در درس علوم باشد را مستند کرده و در صورت امکان یک نمونه به همراه آورده شود
*منظور از مستند کردن – عکس – فیلم – گزارش نویسی است
گروه مطالعات اجتماعی : موضوعات پیشنهادی
پایه هفتم :
1-در باره یکی از شخصیتها- حوادث- جنگ های ..... ایران باستان ( مادها- پارسها – پارت ها- ساسانیان – تحقیق کرده و گزارش ارائه گردد داشتن – عکس – فیلم مرتبط مطلوب است
2-تهیه سفر نامه در قالب یک جزوه و کتابچه به همراع عکس و توضیح
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
نمونه پیشینه تحقیق |
دسته بندی | برنامه نویسی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 516 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 38 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 38 صفحه
برنامه نویسی با کامپیوتر پایه 2 دستورات کامپیوتر پایه 3 فرم های مختلف یک برنامه کد دودوئی
فرم واقعی دستورات حافظه، که اجرا می شوند.
کد مبنای هشت یا شانزده
معادل کد دودوئی که به این مبناها تبدیل شده است.
کد نمادین – برنامه نوشته شده به زبان اسمبلی
استفاده ازنمادها جهت بخشهای مختلف مختلف دستورات
کد دستورالعمل ، آدرس و ...
فرم نمادین دستور به فرم دودوئی آن تبدیل می شود.
زبان های برنامه نویسی سطح بالا
هر دستور به تعدادی از دستورات دودوئی ترجمه می شود. 4 برنامه دودوئی جمع دود عدد 5 برنامه مبنای شانزده جمع دو عدد 6 برنامه نمادین جمع دو عدد 7 برنامه اسمبلی جمع دو عدد 8 برنامه جمع دو عدد به زبان فرترن 9 قواعد زبان اسمبلی برچسب
فرم نمادین آدرس است. که می تواند تهی باشد.
نماد خاتمه برچسب کاما می باشد.
دستورات
دستورات ماشین
شبه دستورات
توضیحات
توضیحات مربوط به برنامه که می تواند تهی باشد.
قبل از توضیحات از نماد / استفاده می شود. 10 آدرس های نمادین یک تا سه کاراکتر حرفی عددی
کاراکتر اول باید حرف باشد
کاراکترهای دوم و سوم می توانند حرف یا عدد باشند. 11 دستورات به صورت زیر مشخص می شوند
دستورات مراجعه به حافظه (MRI)
دستورات ثباتی یا دستورات ورودی خروجی (non-MRI)
شبه دستورات ، همراه با احتمالا یک عملوند 12 دستورات مراجعه به حافظه دو یا سه نماد که با کاراکتر فضای خالی از هم جدا می شوند
ابتدا نماد 3 حرفی عمل MRI می آید.
یک نماد معتبر از مجموعه دستوراتی که در اسلاید 2 آمده است.
پس از آن آدرس نمادین می آید
مکان عملوند در حافظه
در بخش دیگری از برنامه مانند فیلد برچسب مشخص می شود
در انتها در صورت لزوم از کاراکتر I جهت مشخص کردن آدرس غیر مستقیم استفاده می شود. 13 مثال CLA non-MRI
ADD OPR direct address MRI
ADD PTR I indirect address MRI 14 شبه دستورات دستورات زبان ماشین نیستند.
اسمبلر از آنها استفاده می کند.
ORG N -
عدد مبنای شانزده N مکانی از حافظه را مشخص می کند. و معنی آن این است که دستور یا عملوندی که در خط بعد قرار گرفته است، در این آدرس قرار دارد.
END
انتهای برنامه نمادین را مشخص می کند
DEC N
عدد دهدهی N باید به دودوئی تبدیل شود
HEX N
عدد مبنای شانزده N باید به دودوئی تبدیل شود.
15 برنامه محاسبه تفاضل دو عدد به زبان اسمبلی 16 مترجم (اسمبلر) دو گذره گذر اول
با استفاده از دستور ORG اولین مکان را بصورت مبنای 16 مشخص می کند.
به خطوط بعدی برنامه که کد دستوری در آنها قرار دارد، بصورت متوالی آدرس مکان تخصیص می دهد.
جدول نماد ها را می سازد.
گذر دوم
با استفاده از جدول نماد ها آدرس های نمادین حافظه را ترجمه می کند.
کد نمادین دستورات را با توجه به مستقیم یا غیر مستقیم بودن آنها، به کد مبنای 16 ترجمه می کند. 17 ترجمه به دودوئی 18 مترجم برنامه نوشته شده به زبان نمادین را می خواند
به آن برنامه مبدا می گویند.
این برنامه یک تولی از کاراکتر های می باشد.
هر خط از کد با CR (0D Hex) ، خاتمه یافته است.
برنامه معادل دودوئی به زبان ماشین را تولید می کند.
برنامه هدف (object) ، نامیده می شود. 19 گذر اول 20 گذر دوم 21 تشخیص خطا خطا های ممکن
نماد غلط
آدرس نمادین تعریف نشده
باید تمام خطاهائی که امکان تشخیص آنها وجود دارد، به کاربر اعلام شود، تا وی در کد مبدا متنی ، تصحیح های لازم را انجام دهد. 22 حلقه در برنامه ها ترتیبی از دستورات که باید چندین بار اجرا شوند.
معمولاه در هر بار اجرا ، روی داده های متفاوتی عمل می شود.
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
نمونه پیشینه تحقیق |
دسته بندی | برنامه نویسی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1857 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 568 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 568 صفحه
بسم الله الرحمن الرحیم برنامه سازی پیشرفته زبان C یک زبان همه منظوره است. دستورالعملهای این زبان بسیار شبیه عبارات جبری و نحو آن شبیه جملات انگلیسی می باشد. این امر سبب میشود که C یک زبان سطح بالا باشد که برنامهنویسی در آن آسان است ››› مقدمه: ++C که از نسل C است، تمام ویژگیهای C را به ارث برده است. اما برتری فنی دیگری هم دارد: C++ اکنون «شیگرا» است. میتوان با استفاده از این خاصیت، برنامههای شیگرا تولید نمود. برنامههای شیگرا منظم و ساختیافتهاند، قابل روزآمد کردناند، به سهولت تغییر و بهبود مییابند و قابلیت اطمینان و پایداری بیشتری دارند. اهم مطالب این کتاب : جلسه سوم: «انتخاب» جلسه دوم: «انواع اصلی» جلسه پنجم: «توابع» جلسه چهارم: ‹‹تکرار» جلسه اول: «مقدمات برنامهنویسی با C++» جلسه ششم: « آرایهها» جلسه نهم: «شیئگرایی» جلسه هشتم: «رشتههای کاراکتری و فایلها در ++Cاستاندارد» جلسه دهم: «سربارگذاری عملگرها» جلسه هفتم: «اشارهگرها و ارجاعها» جلسه یازدهم: «ترکیب و وراثت» جلسه اول مقدمات برنامهنویسی با C++ آنچه در این جلسه می خوانید: 1- چرا C++ ؟
2- تاریخچۀ C++
3- آمادهسازی مقدمات
4- شروع کار با C++
5- عملگر خروجی
6- لیترالها و کاراکترها
7- متغیرها و تعریف آنها
8- مقداردهی اولیه به متغیرها
9- ثابتها
10- عملگر ورودی هدف کلی:
آشنایی با تاریخچه و مزایای زبان برنامهنویسی C++ و بیان مفاهیم بنیادی شیگرایی و عناصر مهم برنامههای C++ هدفهای رفتاری: انتظار میرود پس از پایان این جلسه بتوانید:
- مزایای زبان C++ را بر زبانهای مشابه ذکر کرده و تفاوت آن را با زبان C بیان کنید.
- شرح مختصری از روند پیشرفت زبانهای برنامهنویسی را بیان کرده و مشکلات هر دوره را به اختصار شرح دهید.
- مزایای شیگرایی در تولید نرمافزار را برشمارید.
- اصول سهگانۀ شیگرایی را نام برده و هر یک را به اختصار شرح دهید. >> - قالب کلی برنامههای C++ را بشناسید و بتوانید برنامههای کوچک را نوشته و آزمایش کنید.
- عملگر ورودی و خروجی را در C++ شناخته و از آنها در برنامهها استفاده کنید.
- نحوۀ اعلان متغیرها و شیوۀ مقداردهی به آنها را بدانید.
- سه موجودیت «لیترال»، «کاراکتر» و «عدد» را شناخته و فرق بین آنها را شرح دهید.
- علت و شیوههای افزودن توضیح به کد برنامه را شرح دهید.
- علت و شیوۀ معرفی ثابتها در برنامه را شرح دهید. مقدمه در دهه 1970 در آزمایشگاههای بل زبانی به نام C ایجاد شد. انحصار این زبان در اختیار شرکت بل بود تا این که در سال 1978 توسط Kernighan و Richie شرح کاملی از این زبان منتشر شد و به سرعت نظر برنامهنویسان حرفهای را جلب نمود.
هنگامی که بحث شیگرایی و مزایای آن در جهان نرمافزار رونق یافت، زبان C که قابلیت شیگرایی نداشت ناقص به نظر میرسید تا این که در اوایل دهۀ 1980 دوباره شرکت بل دست به کار شد و Bjarne Stroustrup زبان C++ را طراحی نمود C++ ترکیبی از دو زبان C و Simula بود و قابلیتهای شیگرایی نیز داشت. از آن زمان به بعد شرکتهای زیادی کامپایلرهایی برای C++ طراحی کردند. این امر سبب شد تفاوتهایی بین نسخههای مختلف این زبان به وجود بیاید و از قابلیت سازگاری و انتقال آن کاسته شود.
به همین دلیل در سال 1998 زبان C++ توسط موسسۀ استانداردهای ملی آمریکا (ANSI) به شکل استاندارد و یکپارچه درآمد. 1- چرا C++ ؟ زبان C یک زبان همه منظوره است در این زبان عملگرهایی تعبیه شده که برنامهنویسی سطح پایین و به زبان ماشین را نیز امکانپذیر میسازد چون C عملگرهای فراوانی دارد، کد منبع برنامهها در این زبان بسیار کوتاه است برنامۀ مقصدی که توسط کامپایلرهای C ساخته میشود بسیار فشردهتر و کمحجمتر از برنامههای مشابه در سایر زبانها ...
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
نمونه پیشینه تحقیق |
دسته بندی | کامپیوتر و IT |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 3431 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 271 |
نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)
قسمتی از متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 271 صفحه
بنام دانای توانا
فروشگاه محصولات آموزشی پارس برنامه سازی پیشرفته ( رشته مهندسی کامپیوتر )
فهرست مطالب فصل اول : مقدمات زبان C++
فصل دوم : ساختار های تصمیم گیری و تکرار
فصل سوم : سایر ساختار های تکرار
فصل چهارم : اعداد تصادفی
فصل پنجم : آرایه ها
فصل ششم : توابع
فصل هفتم : ساختارها و اشاره گرها
فصل هشتم : برنامه نویسی شی گرا فصل اول مقدمات C++ فهرست مطالب فصل اول عملگر انتساب
عملگر های محاسباتی
عملگرهای افزایش و کاهش
عملگر sizeof
عملگرهای جایگزینی محاسباتی
اولویت عملگرها
توضیحات (Comments)
توابع کتابخانه
برنامه در C++ تاریخچه مختصر
قانون نامگذاری شناسه ها
متغیر ها
اعلان متغیر
تخصیص مقادیر به متغیر
داده های از نوع کرکتر
کرکتر های مخصوص
رشته ها
نمایش مقادیر داده ها
دریافت مقادیر
تاریخچه مختصر C++ این زبان در اوائل دهه 1980 توسط Bjarne stroustrup در آزمایشگاه بل طراحی شده. این زبان عملاً توسعه یافته زبان برنامه نویسی C می باشد که امکان نوشتن برنامههای ساخت یافته شئ گرا را میدهد. قانون نامگذاری شناسهها حروف کوچک و بزرگ در نامگذاری شناسهها متفاوت میباشند.
بنابراین Xy ، XY ، xY ، xy چهار شناسه متفاوت از نظر C++ میباشد.
قانون نامگذاری شناسهها 2) در نامگذاری شناسهها از حروف الفباء، ارقام وزیر خط (underscore) استفاده میشود و حداکثر طول شناسه 31 میباشد و شناسه بایستی با یک رقم شروع نگردد. قانون نامگذاری شناسهها 3) برای نامگذاری شناسهها از کلمات کلیدی نبایستی استفاده نمود. در زیر بعضی از کلمات کلیدی داده شده است. لیست کامل کلمات کلیدی متغیرها در اسلاید بعد به انواع داده ها اشاره می شود. متغیر، مکانی در حافظه اصلی کامپیوتر میباشد که در آنجا یک مقدار را میتوان ذخیره و در برنامه از آن استفاده نمود. قانون نامگذاری متغیرها همان قانون نامگذاری شناسهها میباشد.
انواع داده ها اعلان متغیرها در اسلاید بعد مثال هایی از اعلان متغیر ذکر شده است. قبل از آنکه در برنامه به متغیرها مقداری تخصیص داده شود و از آنها استفاده گردد بایستی آنها را در برنامه اعلان نمود.
برای اعلان متغیرx از نوع int :
int x;
برای اعلان متغیرهای p و q را از نوع float که هر کدام چهار بایت از حافظه را اشغال میکنند :
float p , q;
برای اعلان متغیر next از نوع کرکتر که میتوان یکی از 256 کرکتر را به آن تخصیص داد و یک بایت را اشغال میکند.
char next; چند مثال از اعلان متغیر ها : تخصیص مقادیر به متغیرها در اسلاید بعد مثال هایی از اعلان متغیر ذکر شده است. با استفاده از عملگر = میتوان به متغیرها مقدار اولیه تخصیص نمود.
مثال :
در دستورالعمل int x=26; X را از نوع int با مقدار اولیه 26 اعلان نموده .
در دستورالعمل long a=67000 , b=260;
متغیرهای b و a را از نوعlong int تعریف نموده با مقادیر بترتیب 260 و 67000. دادههای از نوع کرکتر برای نمایش دادههای از نوع char در حافظه کامپیوتر از جدول ASCII استفاده میشود. جدول اسکی به هر یک از 256 کرکتر یک عدد منحصر بفرد بین 0 تا 255 تخصیص میدهد. کرکترهای مخصوص کامپیلر C++ بعضی از کرکترهای مخصوص که در برنامه میتوان از آنها برای فرمت بندی استفاده کرد را تشخیص میدهد. تعدادی از این کرکترهای مخصوص به همراه کاربرد آنها در اسلاید بعد آورده شده است . کرکترهای مخصوص بعنوان مثال از کرکتر \a میتوان برای ایجاد صدای beep استفاده نمود.
توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.
نمونه پیشینه تحقیق |