لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 33 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
چالشهای مدیریت دولتی در ایران
د
آشنایی با جوهره مدیریت دولتی
پیشگفتار
سه سطح نظام مدیریتی ایران:
1.اداره امورسیاسی(مدیریت سیاسی)
2.اداره امورعمومی(مدیریت دولتی)
3.مدیریت خصوصی
این سه سطح درتعامل تنگاتنگ بایکدیگرجامعه رامدیریت میکنند
مسائل عمومی موردتشخیص
مرحله اول:
تدوین دستورکار
مرحله دوم:
شکل گیری
خط مشی
مرحله سوم:
اجرای خط مشی
چرخه خط مشی گذاری عمومی(لسترواستوارت)
مرحله سوم برعهده مدیریت دولتی و5مرحله دیگربرعهده مدیریت سیاسی میباشد
مرحله ششم:
خاتمه خط مشی
مرحله پنجم:
تغییرخط مشی
مرحله چهارم :
ارزیابی خط مشی
شش چالش عمده مدیریت دولتی ایران
1.نفس اجرای سیاستهای دولت(عقلانیت وراهبرددربخش دولتی)
2.ایجادمدیریت دولتی مشارکت جویانه
3.فساد اداری
4.تحول اداری دربخش دولتی
5.دانش محوری اقتصاد وبخش دولتی
6.جابجایی مدیران دربخش دولتی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 47 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بسم الله الرحمن الرحیم
معلم برای آنکه رسالت معلمی خود را به خوبی ایفا کند، باید یک پژوهشگر باشد.
معلم پژوهنده، معلمی فکور است که مسائل حوزه تدریس و کلاس را با پژوهش مورد مطالعه و بررسی قرار میدهد و از بین این مطالعات، راه حلهای مطلوب را کسب میکند.
با اضافه شدن 10 واحد پژوهشی در برنامههای درسی جدید دانشگاه فرهنگیان، این برنامههای درسی به تدریج به دانشجویان ارائه میشود.
این دروس شامل:
درس پژوهی،
اقدام پژوهی،
روایت تحقیقی و
روش تحقیق تخصصی است
در پایان تحصیل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید یک پروژه پژوهشی ارائه کنند.
فرایند کارورزی در دانشگاه فرهنگیان به 4 دوره ی اصلی در مدت زمان دوسال تقسیم میشود که هر دوره به صورت 2 واحد ارائه میگردد:
1-معلم یاری
2-مشارکت در تدریس
3-تدریس آزمایشی
4-تدریس مستقل
فرایند کارورزی در دانشگاه فرهنگیان
مقایسه کارورزی ها
کارورزی 1:
عمل مشاهده ی تأملی
دانشجو به جایی برسد که به قدرت بررسی برسد. کارورزی2 : دانشجو در حد خرد مشارکت کندفعالیت یادگیری را در حد نیاز طراحی کنداینکه آیا نتایج مورد انتظار بودآیا باید مطالب خود را بررسی کند
کارورزی3: موقعیت را شناخته و می تواند تفسیر کندخودش را شناخته استدرک حرفه ای و روشن تری از من حرفه ای داردباید خودش را مطالعه کندبرای یک درس بهترین طرح درس تهیه کند .
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 38 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
خصوصی سازی
خصوصی سازی
فهرست
مقدمه
تعریف خصوصی سازی
اهداف خصوصی سازی
فرایند خصوصی سازی
قلمرو و دامنه شمول
روش های مهم و متداول خصوصی سازی
عوامل خصوصی سازی موفق
چالش های پیش روی خصوصی سازی در ایران
نتایج وآثار حاثل از خصوصی سازی و کاهش تصدی گری دولت
تاثیر خصوصی سازی بر نوآوری موسسات
تاثیر خصوصی سازی بر افزایش تولید ملی
تاثیر خصوصی سازی بر مالیه و بودجه دولت
تاثیر خصوصی سازی بر افزایش کارایی
تاثیر خصوصی سازی بر توزیع درآمد
تاثیر خصوصی سازی بر مسائل اقصادی کلان
تاثیر خصوصی سازی بر اشتغال
وضعیت فعلی خصوصی سازی در ایران
پیشنهادهایی برای خصوصی سازی در ایران
مقدمه
انتقال بنگاه های عمومی به بخش خصوصی کارآزموده، دغدغه همیشگی حکومت هایی بوده است که نا کارآمدی بنگاهداری دولتی را تجربه کرده اند و این تجربه را به عزمی جدی برای رهایی دولت از اتلاف منابع و مفاسد مرتبت با این نوع بنگاهداری تبدیل کرده اند.
ضمن اینکه توان آزاد شده از این راه نیز صرف هدایت راهبردی تخصصی منابع اقتصادی و مدیریت تولید کالا و خدماتی شده که ساز و کار بازار قادر به تولید بهینه آن ها نبوده است.
در کشور ما این تفکر در برنامههای اول و دوم توسعه مطرح شد اما اجرای آن با مشکلات عدیدهای مواجه بود و همین امر سبب پررنگتر شدن بخش دولتی در ایران شد. در ادامه در برنامه سوم توسعه اقتصادی "سازمان مالی گسترش مالکیت واحدهای تولیدی" بهعنوان "سازمان خصوصیسازی" تغییر نام داد و اساسنامه این سازمان در تاریخ 26اسفند 1380 به هیات وزیران ابلاغ شد.
از جمله نخستین کسانی که توجه به حاکمیت بخش خصوصی و کمرنگ شدن نقش دولت را در اقتصاد ایران مطرح کردند میتوان به امامخمینی (ره) اشاره کرد . امام خمینی(ره) در سال 1363 در (صحیفه نور، ج 19 ، ص 108) اینگونه میفرمایند: "دولت چنانکه کرارا تذکر دادهام، بیشرکت ملت و توسعه بخشهای خصوصی جوشیده از طبقات محروم مردم و همکاری با طبقات مختلف مردم با شکست مواجه خواهد شد. کشاندن امور به سوی مالکیت دولت و کنار گذاشتن ملت، بیماری مهلکی است که باید از آن احتراز شود."
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 22 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
به نام خدا
بازاریابی اینترنتی
) Digital Marketing (
Page 2
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
چرا مردم به سمت دیجیتال مارکتینگ می روند ؟
مزایای دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ شامل چه ابزارهایی می شود؟
دیجیتال مارکتینگ چگونه توسعه مییابد؟
سئو چیست؟
PPC چیست؟
مارکتینگ در شبکه های اجتماعی
میزان اندازه گیری و تاثیر دیجیتال مارکتینگ
فهرست مطالب
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 18 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
نظریه رشد شناختی ویگوتسکی:
نظریه معروف دیگر رشد یا تحول شناختی از آن دانشمند روسی لِو سمنویچ ویگوتسکی است.که به نظریه اجتماعی – فرهنگی رشد شهرت دارد.
اهمیت فرهنگ وزمینه های اجتماعی –تاریخی در تحول شناختی: جنبه فرهنگی تاریخی اجتماعی در رشد شناختی بااهمیت است.
تعیین کننده اصلی رشد شناختی:کنش متقابل میان یادگیرنده ومحیط اجتماعی اش.
خاستگاه روان آدمی اجتماع است وفرایندی که به آن شکل میدهد ارتباط است.
کارکرد های نخستین و عالی ذهنی:
در نظریه ویگوتسکی کارکرد های ذهنی :1-کارکرد های نخستین ذهنی 2-کارکرد های عالی ذهنی.
ویگوتسکی با بکاربردن اصطلاح کارکرد به فرایند های ذهنی مانند ادراک-حافظه- وتفکر اشاره میکند.
کارکرد نخستین ذهنی: 1-به طور طبیعی درانسان وحیوان وجود دارد 2-غیرارادی وناآگاه بودن ازیژگی مهم آنهاست.برای نمونه حافظه درشکل اولیه اش عبارت از شکل گیری خود به خودی یک تداعی بین دو رویداد که باهم رخ میدهد.مثال:گربه صدای بازکردن درقوطی را با غذاتداعی میکند.
کارکرد های عالی ذهنی:1- ویژه انسان هستند.2-براساس کارکرد های نخستین بوجودمی آیند.کارکردعالی ذهنی ازطریق تعامل بین فرد وزمینه های اجتماعی بوجود می آید.ویگوتسکی : هرکارکرد عالی ذهنی درابتدا یک کارکرد اجتماعی است وآنچه که به این فرایند کمک میکند عوامل اجتماعی فرهنگی است.
کارکرد های عالی ذهنی مانند: استدلال منطقی – توجه انتخابی زبان
تفاوت کارکرد عالی ذهنی با کارد های نخستین:1- تحت کنترل انسان انجام می شوند .2- دارای خاستگاه اجتماعی اند.3- به کمک ابزار های روانشناختی رخ میدهد(ابزار های روانشناختی مانند :مقایسه ویادیار (تدابیر کمک حافظه)
درونی سازی:
فرایند تبدیل تدریجی تجارب یا فعالییت های اجتماعی بیرونی به فرایند های عالی ذهنی درونی سازی نام گرفته است.این فرایند نه بطور مستقیم بلکه ازطریق یک واسطه – ابزار یا علامت صورت می پذیرد.
1-استفاده از واسطه یعنی تغییر دادن یک موقعیت محرکی در فرایند پاسخ دادن به آن نه بطور مستقیم بلکه ازطریق نوعی پیوند ابزار یا علامت.2-ابزار یک شی بیرونی که مورد دستکاری فرد قرار میگرد تا با آن برمحیط عمل کند.3-علامتبه بازنمای درونی یک شی یا نماد گفته می شود که دارای معنی خاص فرهنگی است.
دیدگاه ویگوتسکی از گفتار خود محورانه است.
پیاژه معتقد بود که کودکان درمرحله پیش عملیاتی افکار واحساسات خود را از طریق گفتار خود محورانه ابراز میکنند.وقتی که عملیات منطقی مرحله بعدی رشد فرا می رسد این گفتار خود محورانه ازبین میرود.ویگوتسکی می گوید:گفتار خود محورانه گفتار اجتماعی است که جریان درونی سازی به سوی گفتار درونی را نشان می دهد.
ویگوتسکی در رشد زبان سه مرحله را ازهم متمایز میسازد.1-گفتار اجتماعی 2- گفتار خود محورانه 3-گفتار درونی .
ابتدا گفتار اجتماعی یا گفتار بیرونی ظاهر می شود نقش این گفتار:کنترل رفتار دیگران.
درمرحله بعد گفتار خودمحورانه پدیدار می شود .کودکان باخودشان حرف میزنند تارفتارشان را کنترل کنند.
آخرین مرحله رشدزبان گفتار درونی .به اندیشه ورفتار انسان جهت میدهدودرهمه ی کارکرد های عالی ذهنی وجود دارد