دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 216 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 81 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه...............................................................................12
مدیریت کیفیت........................................................................14
-سیر تحولات مدیریت کیفیت...............................................15
-رویکردهایی به مدیریت کیفیت خدمات....................................17
کیفیت و تعاریف آن........................................................18
تاریخچه کیفیت.....................................................................21
تعریف مشتری از کیفیت.....................................................22
کیفیت در آموزش عالی و نقش اساتید..........................23
مشتریان آموزش............................................................26
مقدمه......................................................................................26
مدیریت خدمت............................................................27
اصول مدیریت خدمت...............................................27.
صنایع خدماتی............................................................29
تعریف خدمت.............................................................30
-ویژگی ها و مشخصه های خدمات.............................32
کیفیت خدمات...............................................................33
-تعریف کیفیت خدمات..............................................33
-ابعاد کیفیت خدمات.................................................34
-کیفیت خدمات در آموزش............................................34
-نیاز به کیفیت خدمات در آموزش عالی..........................35
-کیفیت خدمات در آموزش عالی........................................37
-اداره کردن کیفیت خدمات در آموزش عالی........................39
تفاوت کیفیت خدمات و کیفیت کالا.................................40
کیفیت خدمات رضایت مشتری.............................................41
موانع دستیابی به بهبودهای کیفیت خدمات..................................42
چگونگی ارزیابی کیفیت خدمات توسط مشتریان.........................42
مدل های کیفیت خدمات..................................................43
-مدل تجزیه و تحلیل شکاف کیفیت..........................................46
-مدل سروکوال...............................................................47
-اندازه گیری کیفیت خدمات در آموزش عالی........................54
پیامدهای کیفیت خدمات.......................................................56
نقش مشتری (دانشجو) در ارائه خدمات...........................57
-نحوه شکل گیری انتظارات......................................................58
-عدم تایید،رضایت یا عدم رضایت مصرف کننده و کیفیت خدمات ادراکی........59
بخش دوم (مقدمه).....................................................................60
تعریف عملکرد تحصیلی...................................................60
شناسائی عوامل موثر بر عملکرد تحصیلی..........................61
عوامل فردی موثر بر پیشرفت تحصیلی....................................64
-هوش..................................................................................64
-جنسیت............................................................................65
-سلامت جسمی دانشجو........................................................66
-سن......................................................................................66
-انگیزش پیشرفت.......................................................66
عوامل خانوادگی......................................................................67
عوامل آموزشی..............................................................68
-کلاس..............................................................................68
-کتب و مواد آموزشی................................................................69
-روش تدریس.....................................................................70
-تکنولوژی و استفاده از کامپیوتر...............................................70
-اساتید.........................................................................71
-مدیریت.....................................................................72
بررسی پیشینه تحقیق..................................................73
چهارچوب مفهومی تحقیق..................................................79
نمونه پیشینه تحقیق |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 139 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 56 |
بصورت فایل ورد همراه با منابع مقدمه............................................................................ |
31 |
2-2- آموزش عالی/دانشگاهی..................................... |
32 |
2- 3 - تاریخچه آموزش عالی ..................................... |
33
|
2-4- روند تحولات آموزش عالی در ایران ....................... |
34 |
2-5- آموزشعالی در دوره اخیر.................................................... |
35 |
2-6- آموزشعالی بعد از انقلاب اسلامی.................................... |
36 |
2-7- آموزش عالی در عصر حاضر.......................................... |
37 |
2-8-اهداف آموزش عالی ......................................................... |
38 |
2-9- اهداف آموزش عالی در ایران ......................... ............. |
38 |
2-10- مفهوم کیفیت .................................................. |
39 |
2- 11- مفهوم کیفیت خدمات ................................ |
42 |
2- 11- 1- بی نهایت بزرگ ....................................... |
43 |
2-11-2- محصول محور ............................................. |
43 |
2-11-3- فرآیند یا عرضه محور ....................................... |
43 |
2-11-4- مشتری محور .................................................... |
44 |
2-11-5- ارزش محور ................................................ |
44 |
2-12- اهمیت کیفیت خدمات .......................................... |
45 |
2-13- ماهیت خدمات ......................................................... |
45 |
2-13-1- عوامل درون سازمانی ................................................ |
45 |
2-14-2- عوامل محیطی ....................................................... |
45 |
2- 15- مفهوم کیفیت در آموزش عالی ................................... |
46 |
2- 16 -اهمیت و ضرورت کیفیت در آموزش عالی.................. |
50 |
2- 17- مفهوم کیفیت آموزشی .......................................... |
51 |
2-18- خصوصیات کیفیت آموزش های دانشگاهی ........................... |
52 |
2-19-ویژگی های مشخص/متمایز خدمات ............................. |
55 |
2-20- تعریف کیفیت خدمات ............................................. |
57 |
2-21-جنبه های کیفیت خدمات ........................................ |
58 |
2-22-کیفیت خدمات آموزش عالی ............................... |
58 |
2-23-مدیریت شکاف های کیفیت در مدل سروکوال .............................. |
59 |
2-23-1-شکاف1: شکاف ادراکی مدیریت ............................... |
59 |
2-23-2-شکاف2: شکاف مشخصات و ویژگیهای کیفیت خدمت........... |
60 |
2-23-3-شکاف3: شکاف ارائه خدمات ........................... |
61 |
2-23-4-شکاف4: شکاف در پیام ارسالی به بازار..................... |
63 |
2-23-5-شکاف5: شکاف کیفیت خدمات ادراک شده (برآیند تمام شکافهای قبلی) .. |
64 |
2-24-اندازه گیری کیفیت خدمات: مقیاس سروکوال.................. |
66 |
2-25-رویکرد تجزیه و تحلیل شکاف................................................. |
68 |
2-26- شکاف کیفیت خدمات................................................ |
69 |
2-27- مزایای ناشی از کیفیت خدمات ......................... |
69 |
2-28-تفاوت خدمات........................................................... |
69 |
2-29- انواع فعالیتهای خدماتی ........................................ |
70 |
2-30- ویژگیهای خدمات........................................................... |
70 |
2-31- تقسیمبندی مدلهای سنجش رضایتمندی مشتریان................. |
72 |
2-32-عوامل کیفیت خدمات .......................................................... |
77 |
2-33- اندازه گیری کیفیت خدمات .................................................. |
78 |
2-34- برنامه آموزش امروز در کیفیت خدمات ....................................... |
79 |
2-35- اثرات کیفیت خدمات و کلام دردهان .................................. |
79 |
2-36- خدمات , نتیجه مشتری ............................................. |
80 |
2-37- رویکردهای قابل مقایسه با رویکرد کیفیت ............................. |
81 |
2-38- پیشینه عملیاتی....................................................... |
82 |
2-39-نتیجه گیری............................................................ |
89 |
نمونه پیشینه تحقیق |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 437 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 74 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
1- مقدمه. 16
2- مروری بر ادبیات کارآفرینی.. 17
2-1- مفاهیم و تعاریف کارآفرینی. 17
2-2- رویکردها و نظریه های کارآفرینی. 23
2-2-1- کارآفرینی از دیدگاه اقتصاد دانان. 24
2-2-2- کارآفرینی از دیدگاه دانشمندان مدیریت.. 25
2-2-3- کارآفرینی از دیدگاه جامعه شناسان و محققین علوم رفتاری.. 25
2-2-3-1- ویژگی های جمعیت شناختی کارآفرینان. 26
2-2-3-1-1- جنسیت.. 26
2-2-3-1-2- تحصیلات.. 27
2-2-3-1-3- سن. 27
2-2-3-1-4- تجربه کاری.. 27
2-2-4- کارآفرینی از دیدگاه روان شناسان. 28
2-2-4-1- ویژگی های روان شناختی کارآفرینان. 28
2-2-4-1-1- گرایش به خلاقیت.. 29
2-2-4-1-2- توفیق طلبی (نیاز به موفقیت) 29
2-2-4-1-3- برخورداری از مرکز کنترل درونی. 30
2-2-4-1-4- ریسک پذیری.. 30
2-2-4-1-5- تحمل ابهام. 30
2-2-4-1-6- استقلال طلبی. 31
2-3- تاریخچه کارآفرینی. 31
2-4- وضعیت کارآفرینی در ایران و جهان. 34
2-4-1- وضعیت کارآفرینی در ایران. 34
2-4-2- تجارب کارآفرینی در دیگر کشورها 36
2-5- نوع شناسی کارآفرینی. 38
2-6- سازمان کارآفرین. 41
2-6-1- ویژگی های سازمان کارآفرین. 41
2-6-2- محتوای سازمان کارآفرین. 42
2-6-3- فرهنگ سازمان کارآفرین. 42
2-7- مدل های کارآفرینی. 43
2-7-1- مدل موقعیت کارآفرینی شاپر و کراجر. 43
2-7-2- مدل رفتار برنامه ریزی شده آژن 44
2-7-3- مدل تلفیقی تمایل به کارآفرینی. 45
2-7-4- مدل فرایند کارآفرینی ری و راما چاندران. 46
2-7-5- مدل انگیزه در کارآفرینی و فرایندهای کارآفرینی. 47
2-7-6- مدل کارآفرینان موفق گیسن – آمستردام. 47
2-7-7- مدل استیونسون در سنجش رفتار کارآفرینانه. 49
2-7-8- مدل کارآفرینی تیمونز. 49
2-8- آموزش کارآفرینی. 53
3- کارآفرینی در نظام آموزشی.. 56
3-1- اصول توسعه کارآفرینی در نظام آموزشی. 57
3-1-1- تدوین اهداف و سیاستهای کارآفرینانه. 57
3-1-2- انعطاف پذیری.. 58
3-1-3- جامعیت و هماهنگی. 58
3-1-4- تمرکززدایی. 58
3-1-5- خودگردانی و استقلال. 58
3-1-6- تعامل با محیط.. 59
3-1-7- تاکید بر کیفیت.. 59
3-1-8- شکوفا سازی استعداد و خلاقیت.. 59
3-1-9- تغییر و تحول. 59
3-1-10- مشارکت.. 60
3-1-11- تشویق و پاداش.. 60
3-1-12- نظارت و ارزشیابی مستمر. 60
3-2- نقش ها و ویژگی های خاص معلمان و مدیران کارآفرین. 61
4- عملکرد آموزشی.. 65
4-1- ویژگی های معلم کارآمد. 65
5- مروری بر سوابق.. 72
5-1- پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور. 72
5-2- پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. 75
6- مدل مفهومی پژوهش... 77
نمونه پیشینه تحقیق |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 129 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 74 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1-مروری بر مبانی نظری-------------------------------------------- 18
2-1-1-انواع نابرابری های آموزشی-------------------------------------- 18
2-1-1-1- نابرابری های آموزشی مبتنی بر تفاوت طبقاتی-------------- 19
2-1-1-2- نابرابری آموزشی مبتنی بر تفاوت جنسی------------------- 21
2-1-1-3- نابرابری های آموزشی مبتنی بر تفاوت فرهنگی-------- 24
2-1-1-4-نابرابری های مبتنی بر تفاوت قومی---------------------------25
2-1-2-نابرابری فرصت های آموزشی و زمینه های خانوادگی---------- 26
2-1-3-برابری فرصت های آموزشی------------------------------------- 28
2-1-3-1- فناوری اطلاعات و برابری فرصت های آموزشی---------- 30
2-1-3-2- نابرابری فرصت های آموزشی و شکاف دیجیتالی--------- 31
2-1-3-3-شکاف دیجیتالی و فرصت ها و تهدیدهای آموزشی--------- 35
2-1-3-3-1-فرصت ها-------------------------------------------- 35
الف) برابری فرصت ها ، عدالت اجتماعی و کاهش نابرابری فضایی----- 35
ب) تمرکززدایی-------------------------------------------------- 35
ج) افزایش مشارکت و قدرت تصمیم گیری در مناطق محروم----------- 35
2-1-3-3-2-تهدیدها--------------------------------------------- 36
الف) افزایش شکاف دیجیتالی---------------------------------------- 36
ب) تقسیم کار نابرابر بین مناطق شهری و روستایی------------- 37
ج) تمرکزگرایی-------------------------------------------------- 37
د) افزایش احساس نابرابری و مهاجرت به مرکز------------- 38
ه) افزایش اشتغال تخصصی و بیکاری عمومی --------------------38
2-1-4-کاربرد آموزشی فناوری اطلاعات --------------------------------38
2-1-4-1-آموزش از راه دور---------------------------------------- 40
2-1-4-1-1-تاریخ مختصر آموزش از راه دور------------------------------ 40
2-1-4-1-2-اصول آموزش از راه دور----------------------------------- 41
2-1-4-1-3-مزایای آموزش از راه دور---------------------------------- 43
2-1-4-1-4-رسانه های نوین و نقش آنان در آموزش از راه دور-------- 44
الف) کامپیوتر و آموزش--------------------------------------------- 45
ب) اینترنت----------------------------------------------------- 51
2-1-5-آموزش و یادگیری الکترونیکی---------------------------------- 53
2-1-5-1-مزایای آموزش الکترونیکی----------------------------------- 54
2-1-5-2-محدودیتهای آموزش الکترونیکی----------------------------- 56
2-1-6-یادگیری الکترونیکی---------------------------------------- 57
2-1-6-1-خصوصیات یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات------------ 57
2-1-6-2-انواع یادگیری الکترونیکی---------------------------------- 58
2-1-6-3-مزایای یادگیری الکترونیکی--------------------------------- 59
2-1-7-چندرسانه ای آموزشی--------------------------------------- 60
2-1-7-1-مزایای چند رسانه ای در آموزش ------------------------------61
الف) استفاده از حواس چندگانه برای یادگیری--------------------------- 61
ب) تمرین بیشتر برای رسیدن به حد تسلط------------------------------ 61
ج) تسهیل مشارکت میان دانش آموزان ---------------------------------61
د) کمک به دانش آموزان برای ایجاد ارتباط بین مفاهیم--------------- 62
ه) انعطاف پذیر بودن برنامه در مقابل نیاز یادگیرندگان------------- 62
و) برقراری تعادل و رابطهی دوسویه با کاربر---------------------------- 62
2-1-8-چهارچوب نظری تحقیق ------------------------------------62
2-1-8-1-نظریه ی کارکردگرایی------------------------------------ 62
2-1-8-2-نظریه تضاد------------------------------------------- 64
2-1-8-3-شواهد تجربی----------------------------------------- 65
2-1-8-4-نظریه های انتقادی ملهم از مارکسیسم ------------------67
2-1-8-5-رویکرد سازنده گرایی و نقش آن در تحول محیط های یادگیری-- 68
2-1-8-5-1-مبانی سازنده گرایی----------------------------------- 71
2-1-8-5-2-مفروضات سازنده گرایی-------------------------------- 71
2-1-8-5-3-سازنده گرایی و طراحی آموزشی-------------------------- 72
2-1-8-5-4-نقش زبان در یادگیری دانش----------------------------- 72
2-1-8-5-5-سازنده گرایی اجتماعی--------------------------------- 73
2-1-8-6-نظریه های برابری فرصت های آموزشی و فناوری اطلاعات---77
2-1-8-6-1-گاتمن-------------------------------------------- 77
2-1-8-6-2-سایر آرای نظری------------------------------------- 78
2-1-9-جمع بندی چهارچوب نظری-------------------------------- 79
2-1-10-مدل نظری تحقیق--------------------------------------- 81
2-2-پیشینه تحقیق--------------------------------------------- 81
2-2-1-تحقیقات داخل کشور------------------------------------- 81
2-2-2-تحقیقات خارج از کشور----------------------------------- 85
نمونه پیشینه تحقیق |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 182 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 115 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه. 12
2-1- فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) 16
2-1-1- تعریف فناوری اطلاعات... 16
2-1-2- تعریف فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) 17
2-1-3- کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات... 19
2-1-4- اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات... 21
2-1-5-طرح تکفا: استراتژی ایی برای توسعه کشور. 23
2-1-6- موانع و مشکلات استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات... 24
2-1-7- محدودیت های ناشی از توسعه فناوری اطلاعات... 26
2-1-8- توصیه ها و راهکارها 28
2-2- یادگیری.. 29
2-2-1- تعریف یادگیری.. 32
2-2-2- سبک های یادگیری.. 33
2-2-3- انواع سبک های یادگیری.. 34
2-2-4- سبک های یادگیری شناختی.. 35
2-2-4-1 سبک های وابسته به زمینه و نابسته به زمینه: 35
2-2-4-2سبک های تکانشی و تاملی.. 38
2-2-4-3 سبک های همگرا، واگرا، جذب کننده و انطباق یابنده 40
2-2-4-4 سبک های عمقی و سطحی.. 46
2-2-4-5 سبک های محیطی، هیجانی، جامعه شناختی، فیزیولوژیکی و روانشناختی.. 47
2-2-5 ماهیت یادگیری.. 48
2-2-6 مفهوم یادگیری الکترونیکی.. 49
2-2-7 مدل های یادگیری در محیط های الکترونیکی وب... 49
2-2-8 مدل های مختلف فضاهای یادگیری.. 50
2-2-8-1 مدل های یادگیری شبکه ای.. 50
2-2-8-2 یادگیری در کلاس های آینده 51
2-2-8-3- یادگیری ساختار دانش و توانایی حل مشکل.. 51
2-2-8-4- یادگیری مبتنی بر جامعه. 52
2-3 تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری.. 53
2-3-1- توسعه حرفه ای.. 54
2-3-2- فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و تأثیر آن بر آموزش و یادگیری.. 54
2-3-3- نقش و تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر نظام آموزشی.. 56
2-3-4- مزیتهای بهرهگیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تعلیم و تربیت... 57
2-3-5- انواع آموزش و یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات... 60
2-3-5-1- خود یادگیری.. 60
2-3-5-2- یادگیری از راه دور. 61
2-3-5-3- کلاس مجازی.. 61
2-3-5-4- یادگیری گروهی.. 62
2-3-6- فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش معلم. 63
2-4 تحقیقات انجام شده در داخل.. 65
2-4-1- کتاب... 65
2-4-2- پایان نامه. 67
2-4-3- مقالات... 88
2-5- تحقیقات انجام شده در خارج.. 129
2-5-1- کتاب... 129
نمونه پیشینه تحقیق |