آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

قیمت این محصول 198000 تومان 

خرید بهترین پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

 خرید پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25 , قیمت پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25 , فروشگاه اینترنتی پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25 , پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25 اصل

 پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

 

برند : اکسل

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25
 198000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25 کلیک نمایید


پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

چرا پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

آب لوله‌کشی شهری دارای املاح و باکتری‌های بسیاری است که برای انسان مضر است. برخی از این مواد در تصفیه‌خانه و برخی در مسیر مانند لوله‌ها به آب افزوده می‌شود. این مواد علوه بر تغییر مزه یا رنگ و بوی آب، به کلیه‌ها آسیب بسیاری وارد می‌کند. این پارچ آب آشامیدنی خانه‌تان را تصفیه می‌کند. این مدل مزه آب را طبیعی می‌کند. آب‌های لوله کشی شهری توسط کلر تصفیه می‌شود. در آب لوله‌کشی میزان کلر گاهی بیش از حد استاندارد است و همین باعث شده تا آب مزه کلر پیدا کند. اما این ماده فقط تاثیر بر روی مزه ندارد بلکه بسیار خطرناک و سمی برای بدن انسان است. در دراز مدت کلر می‌تواند آسیب‌هایی مانند سنگ کلیه برایتان به وجود بیاورد. با استفاده از این پارچ تصفیه میزان کلر آب کاهش پیدا کرده و در نتیجه آب مزه طبیعی پیدا می‌کند.

این مدل علاوه بر کلر، در کاهش سرب، جیوه و مس تاثیر به‌سزایی دارد. برخی از این املاح مضر در لوله‌های شهری به آب اضافه می‌شود و با استفاده از این پارچ می‌توانید این املاح را کاهش دهید. یکی از ویژگی‌های پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25 حفظ مواد مفید است. این مدل کلسیم آب را حفظ می‌کند.با تهیه این پارچ شما موادی نظیر ترکیبات مضر مانند نیترات و سولفات، ناخالصی‌هایی مانند آفت‌کش‌ها و مواد آلی وارد شده به آب و در نهایت  باکتری‌های مضر را از آب آشامیدنی‌تان می‌کاهید.

یکی از ویژگی‌های این مدل استفاده از شمارنده دیجیتالی برای یادآوری تعویض ماهانه فیلتر است. هر فیلتر عمر مفیدی داردو با اتمام عمر مفید، دیگر فیلتر کارایی نخواهد داشت. بسیاری عمر فیلتر را نمی‌دانند یا زمان تعویض آن را فراموش می‌کنند. عملا این افراد از آب تصفیه نشده استفاده می‌کنند. اما برای این پارچ شمارنده‌ای در نظر گرفته شده تا زمان تعویض فیلتر را برایتان یادآوری کند. با استفاده از این ویژگی شما همیشه پارچی خواهید داشت که با کیفیت آب‌ آشامیدنی‌‌تان را تصفیه کرده و از کارایی آن کاسته نمی‌شود.

تفاوت پارچ با دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب فضای بسیاری اشغال می‌کند و نصب آن دردسرهای خودش را داردو این دستگاه‌ها از نظر قیمتی هم بسیاری گران‌تر از پارچ تصفیه کننده هستند. شاید بسیاری فضای کافی برای استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب را نداشته باشند برای این افراد پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25 گزینه مناسبی است. این مدل با ظرفیت 2.5 لیتر حجم کل، 1.5 لیتر آب تصفیه شده برای استفاده آب آشامیدنی کافی است. شما می‌توانید این پارچ را در یخچابتان قرار داده و نیاز به فضای زیادی برای استفاده از این مدل را ندارید. برخی دستگاه‌ها تصفیه، املاح مفید را همراه با باعث املاح از آب می‌کاهد اما در این پارچ سعی شده تا مواد مفید مانند کلسیم، در آب باقی بماند. از نظر اقتصادی تهیه پارچ به صرفه‌تر از دستگاه است. یکی از ویژگی‌های این مدل، امکان جابه‌جایی آن است. برای مثال قصد سفر دارید، نمی‌توانید دستگاه‌ان را با خود به سفر ببرید و نصب کنید، اما همیشه می‌توانید پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25 را همراه داشته باشید و در مسافرت‌ها هم آب تصفیه شده بیاشامید. در دستگاه‌های تصفیه کننده، برای آشامیدن آب خنک باید از پارچ استفاده کنید و آن را در یخچال قرار دهید اما این مدل به صورتی طراحی شده تا بتوانید آن را در یخچالتان قرار دهید.

فیلتر هوشمند

همانطور که گفته شد این مدل مواد مضر را از جدا کرده و مواد مفید را در آب باقی می‌گذارد. این کار به وسیله فیلتر هوشمند این پارچ صورت می‌گیرد. اکثر تصفیه‌کننده‌ها از فیلتر حاوی ترکیب‌های کربن آنتراسیت جهت فیلتر آب استفاده می‌کنند. این فیلتر برای آب‌های ایران بازدهی کافی را ندارد. فیلتر استفاده شده برای این پارچ کربن فعال گیاهی است. این ماده خاصیت گندزدایی دارد که تحت فرایند ویژه از پوست میوه‌هایی مانند نارگیل تولید می‌شود. این ماده در نقش جذب کننده‌ای قدرتمند ناخالصی‌های نامحلول مانند بنزن، حلال‌های آلی، ترکیبات روغنی و انواع بو و طمع‌های ناخواسته آب را به خود جذب می‌کند. فیلتر این محصول با حجم بزرگ طراحی شده تا بتواند مواد بیشتری را در خود جا داده و تا 125 لیتر آب‌شهری را با اثربخشی کامل تصفیه کند. بدین ترتیب از هرینه‌های خرید آب بطری و دستگاه تصفیه خانگی در خانواده به مقدار چشمگیری کاسته می‌شود.

نتیجه‌گیری

پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25 برای افرادی که به سلامتشان اهمیت می‌دهند گزینه مناسبی است. این مدل با استفاده از یک فیلتر تصفیه مواد مضر را از آب آشامیدنی می‌کاهد و سلامتتان را تضمین می‌کند. این مدل به صورتی طراحی شده تا برخلاف دستگاه‌های تصفیه کننده آب فضای زیادی را اشغال نکند و شما قادر باشید این پارچ را در یخچال‌تان قرار دهید. برای این محصول دریچه‌ای تعبیه شده تا از طریق آن آب را سریع‌تر پر کنید. پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25 برای افرادی که قصد تصفیه آب آشامیدنی‌شان را دارند مناسب است.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

فروشگاه اینترنتی پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25 اصل

قیمت پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

خرید به قیمت 198000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25
پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

 

برای مشاهده مشخصات(پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.