آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500

غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500

قیمت این محصول 5255000 تومان 

خرید بهترین غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500

 خرید غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500 , قیمت غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500 , فروشگاه اینترنتی غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500 , غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500 اصل

 غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500

 

برند : Panasonic

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500
 5255000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500 کلیک نمایید


غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

برخورداری از امکانات و ابزارهای مختلف هنگام طبخ غذا می‌تواند به شما کمک زیادی کند تا برای سایر امور روزانه خود وقت بیشتری داشته باشید. غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500 ازجمله محصولاتی است که با قابلیت‌های مختلفی که دارد، می‌تواند شرایطی را برای شما فراهم کند که بتوانید از طبخ غذای دلخواه خود در زمانی کوتاه لذت ببرید.

طراحی و ساخت

این غذا‌ساز دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک سخت است که با ایجاد وزنی سبک نسبت به سایر محصولات هم‌رده‌اش، به شما در جابه‌جایی راحت‌تر آن کمک زیادی خواهد کرد؛ البته باید این نکته را در نظر داشت که ممکن است پلاستیک نسبت به محصولاتی که دارای بدنه‌ی فلزی هستند، دوام کمتری داشته باشد. انتخاب پلاستیک سخت در ساخت بدنه‌ی این غذاساز باعث شده که شما اطمینان خاطر بیشتری در استفاده‌ی بلندمدت آن داشته باشید.

این غذاساز دارای موتوری با توان 1000 وات است که می‌توان سرعت آن را در دو حالت تنظیم کرد. این غذاساز همچنین دارای قابلیت عملکرد لحظه‌ای (Pulse) است که به شما این مزیت را می‌دهد تا در حالت خرد‌ کردن یا مخلوط کردن موادغذایی (مخصوصا جامد) کنترل بهتری روی نحوه‌ی ترکیب مواد‌غذایی داشته باشید.

این غذا‌ساز دارای 5 دیسک رنده است که به شما قابلیت رنده‌کردن موادغذایی به صورت ریز و درشت، چیپس‌ساز، خلال‌کن و خمیرزن را می‌دهد. تیغه‌های مخلوط‌کن این غذاساز از استیل ضد‌زنگ ساخته شده است تا در صورت تماس آن با مایعات یا در صورت شستن آن دچار پوسیدگی حاصل از زنگ‌زدگی نشده و شما بتوانید از غذاساز خود با اطمینان خاطر بیشتری استفاده کنید.

غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500 یک ظرف خرد‌کن با ظرفیت 2.5 لیتر و یک مخلوط‌کن با ظرفیت 1 لیتر دارد که آن را برای استفاده یک خانواده سه تا چهار نفره بسیار مناسب ساخته است؛ به نحوی که شما می‌توانید به کمک آن تعداد زیادی از مواد‌غذایی مایع یا جامد مورد نیاز خود را برای طبخ غذا آماده کنید.

یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد در این غذا‌ساز، آبکش سبزیجات است که به شما کمک خواهد کرد تا برای استفاده از سبزیجات به صورت خام یا پخته پس از شست‌وشو زمان کمتری را مصرف کنید؛ همچنین شما از این غذاساز می‌توانید به‌عنوان یک دستگاه آبمیوه‌گیری استفاده کرده و نوشیدنی‌های تازه و سالم برای خود تهیه کنید.

نتیجه‌گیری

غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500 به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که علاوه‌بر برآورده‌کردن توقعات شما از کارهای اولیه نظیر خرد‌کردن و مخلوط‌‌کردن مواد‌غذایی از قابلیت‌هایی نظیر آبگیری میوه‌جات و مرکبات و خشک‌کردن سبزیجات برخوردار است که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید امور مربوط به طبخ غذا را به شکلی ساده‌تر و راحت‌تر نسبت به گذشته انجام دهید.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500

فروشگاه اینترنتی غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500

غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500

غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500 اصل

قیمت غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500

خرید به قیمت 5255000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500
غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500

 

برای مشاهده مشخصات(غذاساز پاناسونیک مدل MK-F500) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.