آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

اتو بخار تامسون مدل TH7334

اتو بخار تامسون مدل TH7334

قیمت این محصول 420000 تومان 

خرید بهترین اتو بخار تامسون مدل TH7334

 خرید اتو بخار تامسون مدل TH7334 , قیمت اتو بخار تامسون مدل TH7334 , فروشگاه اینترنتی اتو بخار تامسون مدل TH7334 , اتو بخار تامسون مدل TH7334 اصل

 اتو بخار تامسون مدل TH7334

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

اتو بخار تامسون مدل TH7334

 

برند : تامسون

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت اتو بخار تامسون مدل TH7334
 420000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  اتو بخار تامسون مدل TH7334 کلیک نمایید


اتو بخار تامسون مدل TH7334

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

اتوها سال‌هاست برای داشتن ظاهری آراسته کمک حال ما بوده‌اند و در انواع و اقسام مختلفی تولید شده‌اند. از اتوهای بدون بخار قدیمی گرفته تا اتوهای پیشرفته‌ی امروزی که از قابلیت‌های مختلفی برای اتوکشی هر نوع پارچه‌ای برخوردارند. در این میان اتوبخارهای معمولی و کلاسیک بیشترین طرفدار را در میان کاربران خانگی دارند. این اتوها یک مخزن آب داخلی دارند که معمولا هم گنجایش خیلی زیادی ندارد. ازآنجایی‌که این اتوها مدام با دست جابه‌جا می‌شوند، داشتن مخزن بزرگ تنها باعث سنگینی بیشتر و حمل دشوارتر آن‌ها می‌شود. اتوبخار «تامسون» مدل «TH7334» یکی از همین اتوهای کوچک و کاربردی است که درادامه باهم به بررسی ویژگی‌های کلیدی آن خواهیم پرداخت.

عملکرد

تنظیمات اصلی اتوبخار TH7334 از طریق دکمه‌ی پیچی زیر دسته‌ی اتو انجام می‌شود. روی این دکمه‌ی بزرگ عبارات راهنمایی به چشم می‌خورد که شما را در تنظیم دمای دستگاه براساس نوع پارچه‌ی مورد نظرتان راهنمایی می‌کند. شما می‌توانید با انتخاب درست دمای کارکرد اتو از آسیب‌دیدن، برق‌افتادن یا سوختن پارچه و لباس‌های خود جلوگیری کنید؛ همچنین تنظیم بخاردهی اتو از طریق دکمه‌ی اسلایدی روی دسته انجام می‌شود و حتی می‌توانید در صورت نیاز بخاردهی را به‌طورکامل قطع کنید و به صورت خشک از اتو استفاده کنید تا پارچه‌های حساس آسیب نبینند.

 

تقریبا تمام اتوبخارهای امروزی دارای قابلیت اسپری آب هستند. اتوبخار TH7334 هم مانند اکثر هم‌خانواده‌های خود از این قابلیت کاربردی بهره می‌برد. به این منظور منفذ کوچکی در بخش جلوی اتو تعبیه شده است. با فشردن دکمه‌ی اسپری که روی دسته‌ی اتو قرار گرفته است، آب با فشار از این منفذ خارج و روی سطح لباس پخش می‌شود. استفاده از اسپری آب می‌تواند به رفع‌ چروک‌های عمیق‌تر کمک شایان توجهی کند.

رسوب‌گیری مخزن آب یکی از مشکلاتی است که در اکثر دستگاه‌هایی که با آب شهری کار می‌کنند به چشم می‌خورد. برای رفع این مشکل، شرکت تامسون برای اتوبخار مدل TH7334 خود امکان رسوب‌زدایی آسان را فراهم کرده است. با استفاده از دکمه‌ی Self Clean رسوب و آهک آب از اتو خارج می‌شود و استفاده‌ی مداوم از این قابلیت می‌توانید به حفظ کیفیت عملکرد اتوکشی کمک می‌کند.

طراحی و ساخت

اتوبخار TH7334یک اتوی کلاسیک با طراحی ساده بوده که در ساخت آن از ترکیب سه رنگ آبی، خاکستری و سفید استفاده شده است. طراحی نوک‌تیز این دستگاه باعث‌ شده بتوانید به‌راحتی به مناطقی مثل آستین و یقه و اطراف دکمه‌ها دسترسی پیدا کنید. از طریق درپوش بزرگ روی دسته می‌توانید به مخزن آب اتو دسترسی داشته باشید و آن را پر و خالی کنید. مخزن آب این اتو گنجایشی معادل 300 میلی‌لیتر دارد و طراحی شفاف آن اجازه‌ی مشاهده میزان آب باقی‌مانده را به کاربر می‌دهد.

کفی اتو از جنس تفلون است و با وجود این کفی نچسب، دستگاه مدل TH7334 به نرمی روی سطح لباس‌ها حرکت می‌کند. سیم اتو با روکش پارچه‌ای ضخیمی پوشانده شده است که باعث مقاومت سیم در طول زمان می‌شود. به این ترتیب تا حد زیادی از آسیب‌پذیری و فرسوده‌شدن سیم اتو بر اثر خم و راست‌شدن‌های پیاپی کاسته می‌شود.

جمع‌بندی

به‌طورکلی اتو بخار تامسون مدل TH7334 یک محصول میان‌رده و کاربردی است که امکانات اولیه‌ی لازم برای یک اتوی خانگی را دارد. این محصول چیزی بیش از امکانات معمول یک اتوی عادی را به شما پیشنهاد نمی‌دهد و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، آن را به گزینه‌ای قابل تامل برای استفاده‌ی روزمره تبدیل کرده است.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید اتو بخار تامسون مدل TH7334

فروشگاه اینترنتی اتو بخار تامسون مدل TH7334

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
اتو بخار تامسون مدل TH7334

اتو بخار تامسون مدل TH7334

اتو بخار تامسون مدل TH7334 اصل

قیمت اتو بخار تامسون مدل TH7334

خرید به قیمت 420000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


اتو بخار تامسون مدل TH7334
اتو بخار تامسون مدل TH7334

 

برای مشاهده مشخصات(اتو بخار تامسون مدل TH7334) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.