آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170

گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170

قیمت این محصول 1330000 تومان 

خرید بهترین گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170

 خرید گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170 , قیمت گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170 , فروشگاه اینترنتی گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170 , گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170 اصل

 گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170

 

برند : Magic

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170
 1330000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170 کلیک نمایید


گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

با پیشرفت تکنولوژی، لوازم برقی مختلفی برای سهولت‌بخشی کارهای خانه به کمک ما آمده‌اند و در این میان لوازم کوچک و کاربردی آشپزخانه جایگزین بسیار خوبی برای روش‌های سنتی آماده‌سازی غذا و دسر شده‌اند. گوشت‌کوب برقی یکی از همین وسایل کارآمد و پرکاربرد است که به کمک آن می‌توانید فرایندهای آماده‌سازی و طبخ غذا را طی مدت‌زمانی کوتاه و با کمترین زحمت انجام دهید. گوشت‌کوب برقی مدل «AFM170» از محصولات شرکت «مجیک» است که در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم آن می‌پردازیم.

معرفی گوشت‌کوب برقی مجیک مدل AFM170

گوشت‌‌کوب برقی AFM170 دستگاهی جمع‌وجور با امکانات و قطعات جانبی متنوع است. این دستگاه از دو بخش اصلی تشکیل شده است: میله‌ی گوشت‌کوب برقی و پایه. مجیک با درنظرگرفتن چهار سری مختلف برای این گوشت‌کوب برقی، تنوع عملکرد خوبی را به کاربر ارائه کرده است.

موتور گوشت‌کوب برقی در قسمت دسته‌ی آن قرار دارد و با توان 170 وات کار می‌کند که توان نسبتا کمی محسوب می‌شود. دو سرعت کارکرد برای گوشت‌کوب برقی AFM170 در نظر گرفته شده تا کاربر با توجه به نوع مواد غذایی و میزان سختی بافت آن‌ها و نتیجه‌ی مدنظر خود بتواند سرعت مناسب را انتخاب کند. عملکرد دستگاه به صورت فشاری است؛ یعنی تا زمانی که دستتان را روی دکمه‌ها نگه دارید، به کارکرد خود ادامه می‌دهد. دو دکمه‌ی روی دسته فرورفته‌تر از سطح بدنه هستند و این موضوع فشردن آن‌ها را کمی سخت کرده است. قطعات دستگاه به‌راحتی از هم جدا می‌شوند و به این ترتیب نظافت آن‌ها آسان شده است.

تیغه‌ها

چهار تیغه‌ی کوچک برای میله‌ی گوشت‌کوب برقی در نظر گرفته شده است که شامل تیغه‌های خردکن، خمیرزن، همزن و خردکن گوشت می‌شود.

سری خردکن در واقع یک تیغه‌ی چهارپره است که برای ریزکردن انواع سبزیجات خام و پخته، میوه‌های معمولی یا یخ‌زده مناسب است. این سری می‌تواند انواع سوپ، سس و حتی خمیر کیک را هم بزند. سری خمیرزن دستگاه طراحی تختی دارد و برای هم‌زدن سفیده‌ی تخم‌مرغ، خامه و هر چیزی که بخواهید به صورت سبک و پفکی در بیاورید، استفاده دارد.

سری همزن برای مخلوط‌کردن شیک و نوشیدنی‌های مختلف، سس سالاد و تمام مخلوط‌هایی که ساختار غلیظ‌‌‌تری دارند، به کمک شما می‌آید. در نهایت سری خردکن گوشت یک تیغه‌ی دوپره‌ی برنده است. از این تیغه برای بریدن و خردکردن گوشت خام یا پخته استفاده کنید. به‌علاوه بهتر است سبزیجاتی را که بافت درشت‌تری دارند، با این تیغه‌ برش دهید.

این دستگاه به همراه چند تیغه‌ی متنوع با کاربردهای مختلف عرضه شده است که روی قسمت پایینی میله نصب می‌شوند.

کیفیت ساخت تیغه‌ها و استحکام آن‌ها در حد متوسط است و ممکن است در اثر استفاده‌ی مداوم شل ‌شده و به‌درستی روی دستگاه نصب نشوند. البته امکان برگرداندن آن‌ها به حالت اولیه به کمک یک انبردستی وجود دارد.

ظرف خردکن

 

 

علاوه‌بر تیغه‌های مختلف، یک ظرف خردکن پلاستیکی در کنار این دستگاه به کاربر ارائه می‌شود که می‌توان برای خردکردن انواع سبزیجات، مغزدانه‌ها، قهوه، پنیر، شکلات و... از آن استفاده کرد. تیغه‌ی خردکن از جنس استیل ساخته شده و بسیار برنده است. ظرف خردکن با درپوش شفافی همراه شده است که اجازه می‌دهد به‌راحتی روند کار دستگاه را مشاهده کنید. برای کار با خردکن کافی است میله‌ی اصلی گوشت‌کوب را از قسمت موتور جدا کرده و با ظرف خردکن جایگزین کنید. گفتنی است ظرفیت ظرف خردکن به 800 میلی‌لیتر می‌رسد.

خردکن با تیغه‌ی برنده و مستحکم خود انواع دانه‌های مغزی، قهوه و شکلات، پیاز و فلفل را به قطعات ریز خرد می‌کند.

جمع‌بندی

دستگاه AFM170 از مجیک یک گوشت‌کوب برقی متفاوت است که با وجود چهار تیغه‌‌ی کاربردی به اضافه‌ی ظرف خردکن 0.8لیتری، از تنوع عملکرد خوبی برخوردار است. با وجود پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی قطعات به‌راحتی قسمت‌های مختلف دستگاه را کنار هم قرار دهید و نگران گم‌شدن آن‌ها نباشید.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170

فروشگاه اینترنتی گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170

گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170

گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170 اصل

قیمت گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170

خرید به قیمت 1330000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170
گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170

 

برای مشاهده مشخصات(گوشت کوب برقی مجیک مدل AFM170) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.