آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

جارو شارژی مجیک مدل AV 701

جارو شارژی مجیک مدل AV 701

قیمت این محصول 1455000 تومان 

خرید بهترین جارو شارژی مجیک مدل AV 701

 خرید جارو شارژی مجیک مدل AV 701 , قیمت جارو شارژی مجیک مدل AV 701 , فروشگاه اینترنتی جارو شارژی مجیک مدل AV 701 , جارو شارژی مجیک مدل AV 701 اصل

 جارو شارژی مجیک مدل AV 701

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

جارو شارژی مجیک مدل AV 701

 

برند : Magic

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت جارو شارژی مجیک مدل AV 701
 1455000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  جارو شارژی مجیک مدل AV 701 کلیک نمایید


جارو شارژی مجیک مدل AV 701

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

جاروهای شارژی ابزاری کاربردی و با کاربری آسان هستند که برای نظافت سریع و دم‌دستی و تمیزکردن محیط‌های مختلف، از موکت، پله، مبلمان و پرده گرفته تا داخل ماشین کاربرد دارند. این ابزار کارآمد معمولا اندازه‌ی کوچکی دارد و وزن سبکش جابه‌جایی آن را آسان می‌کند. این ویژگی  و همچنین قابلیت کارکرد بدون سیم باعث شده گاهی استفاده از یک جاروی شارژی به جاروبرقی‌های بزرگ و سنگین برتری داشته باشد. البته لازم است بدانید جاروشارژی‌ها از نظر قدرت مکش نمی‌توانند جای جاروبرقی را پر کنند و ازطرفی هم به علت کارکرد با باتری، نمی‌توانند به مدت طولانی و به طور مداوم کار کنند. دستگاه مدل «AV 701» از جاروشارژی‌های ساخت شرکت «مجیک» است که درادامه به بررسی خصوصیات کلیدی آن خواهیم پرداخت.

معرفی جاروشارژی مجیک مدل AV 701

جاروشارژی مجیک طراحی ساده‌ای دارد و از دو بخش اصلی بدنه و پایه‌ی شارژ تشکیل شده است. این جارو در دو رنگ سفید و مشکی طراحی و تولید شده است و ابعاد آن به 50.2×17×17 سانتی‌متر می‌رسد. دستگاه مدل AV 701 از دو سری اصلی برخوردار است که یکی سری پهن معمولی و دیگری سری مخصوص نظافت درز و شکاف است. با سری اصلی که طراحی پهنی دارد، می‌توانید سطوح بزرگ مثل سطح موکت، پرده، اثاثیه و مبلمان را جاروکشی کنید. سری باریک هم برای مکش غبار و زباله از مناطق با دسترسی سخت‌تر و درز و شکاف به کمک شما می‌آید. گفتنی است یک پارویی بلند هم به همراه این مدل به کاربر عرضه می‌شود که می‌توانید سری‌های جارو را به آن وصل کنید.

همان‌طورکه گفته شد، جاروشارژی AV 701 انرژی خود را از طریق یک باتری قابل شارژ تامین می‌کند. باتری این مدل از نوع نیکل-کادمیوم (NI-CD) است و با ولتاژ 7.2 ولت کار می‌کند. این باتری برای شارژ کامل به زمانی در حدود هشت ساعت نیاز دارد و پس از آن می‌تواند به مدت حدود 10 دقیقه شارژدهی کند. برای شارژ باتری کافی است، آن را روی پایه‌ی شارژ مخصوص قرار دهید. چراغ بزرگ روی پایه، شما را از وضعیت شارژ باخبر می‌کند و با خاموش‌شدن آن از اتمام شارژ دستگاه مطلع می‌شوید.

موتور جاروشارژی مدل AV 701 امکان مکش غبار و آلودگی‌های سطوح را با توان 20 وات دارد و نمی‌توان آن را دستگاه قدرتمندی دانست. با آغاز مکش، ذرات جاروشده به داخل مخزن جارو منتقل می‌شوند و پس از پرشدن جارو می‌توانید به‌راحتی با جداکردن قسمت انتهایی از دسته‌، این مخزن را تخلیه کنید.

باتری جارو برای شارژ کامل به هشت ساعت نیاز دارد و پس از آن می‌تواند در حدود 10 دقیقه شارژدهی کند.

جمع‌بندی

جاروشارژی مجیک مدل AV 701 دستگاهی کوچک و کارآمد است که با داشتن دو سری مختلف امکان نظافت آسان مناطق مختلف را به شما می‌دهد. این دستگاه قدرت موتور نسبتا کمی دارد و نمی‌توان انتظار مکش خیلی قوی از آن داشت. وزن سبک و قابلیت جابه‌جایی آسان، این جارو را به وسیله‌ای قابل حمل با کاربری آسان تبدیل کرده است.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید جارو شارژی مجیک مدل AV 701

فروشگاه اینترنتی جارو شارژی مجیک مدل AV 701

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
جارو شارژی مجیک مدل AV 701

جارو شارژی مجیک مدل AV 701

جارو شارژی مجیک مدل AV 701 اصل

قیمت جارو شارژی مجیک مدل AV 701

خرید به قیمت 1455000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


جارو شارژی مجیک مدل AV 701
جارو شارژی مجیک مدل AV 701

 

برای مشاهده مشخصات(جارو شارژی مجیک مدل AV 701) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.