آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

مخلوط کن آیسن مدل IE-B218

مخلوط کن آیسن مدل IE-B218

قیمت این محصول 670000 تومان 

خرید بهترین مخلوط کن آیسن مدل IE-B218

 خرید مخلوط کن آیسن مدل IE-B218 , قیمت مخلوط کن آیسن مدل IE-B218 , فروشگاه اینترنتی مخلوط کن آیسن مدل IE-B218 , مخلوط کن آیسن مدل IE-B218 اصل

 مخلوط کن آیسن مدل IE-B218

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

مخلوط کن آیسن مدل IE-B218

 

برند : متفرقه

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت مخلوط کن آیسن مدل IE-B218
 670000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  مخلوط کن آیسن مدل IE-B218 کلیک نمایید


مخلوط کن آیسن مدل IE-B218

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

معرفی

دستگاه‌های مخلوط‌کن­ یکی از لوازم پرکاربرد آشپزخانه‌های امروزی هستند. معمولاً یکی از دستگاه‌های همراه لوازم چندکاره آشپزخانه همچون غذاسازها یا آبمیوه‌گیری‌ها، مخلوط‌کن‌ها هستند. اکثرمخلوط‌کن‌های تک‌کاره از قدرت و کیفیت بیشتری بهره می‌برند و گاهی نیز یک یا دو آسیاب همراه دارند که به‌جای پارچ روی موتور نصب می‌شوند و قابلیت‌های دستگاه را دوچندان می‌کنند. پارچ مخلوط‌کن‌ها در دو جنس شیشه‌ای و پلاستیکی تولید می‌شود. پارچ‌های شیشه‌ای سنگین هستند؛ ولی امکان تهیه‌ی انواع نوشیدنی با یخ و مخلوط‌های داغ همچون سوپ را دارند. پارچ‌های پلاستیکی ظریف‌تر و سبک‌تر هستند و تکنولوژی‌های جدیدی در تولید برخی پارچ‌های پلاستیکی به ‌کار گرفته شده و کاربری آن‌ها را افزایش داده است.

ویژگی‌ها

مخلوط‌کن IE-B218 دستگاهی قدرتمند است. بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده است که می‌تواند در سبک‌تر شدن وزن کلی دستگاه مؤثر باشد. با این حال بر خلاف اکثر مخلوط‌کن‌های خانگی که در پارچ‌ از پلاستیک فشرده استفاده می‌کنند، مخلوط‌کن IE-B218 یک پارچ شیشه‌ای قرص و محکم دارد که خیلی راحت در جای خود قرار می گیرد. پارچ این محصول حداکثر 1.5 لیتر گنجایش دارد و این گنجایش برای تهیه‌ی حدود 5 لیوان مخلوط کافی است. روی پارچ به‌وسیله‌ نوار مندرجی تقسیم‌بندی شده تا امکان کنترل حجم اشغال شده‌ درون پارچ به‌سادگی مهیا باشد. شیشه پارچ در برابر حرارت و ضربه مقاوم است و فشار ضربات داخلی باعث آسیب رسیدن به محفظه نخواهد شد. البته وجود این ویژگی‌ها باعث شده تا وزن این پارچ، سنگین تر به نظر برسد؛ به‌طوری‌که با قرار گرفتن پارچ بر روی بدنه دستگاه ، وزن کل در حدود 3 کیلوگرم است. وجود پارچ شیشه‌ای دست شما را در مخلوط کردن خیلی از چیزها باز می‌گذارد؛ مثلاً می‌توانید با خرد کردن تکه‌های یخ، انواع یخ‌ در بهشت را در زمان کمی آماده کنید.

از دستگاه IE-B218 می‌توان برای مخلوط کردن مایعات جهت تهیه سوپ، انواع سس و غذای کودک هم استفاده کرد.

درپوش پلاستیکی پارچ دارای یک دریچه است و هنگام کار با دستگاه می‌توان موادی مانند شکر و... را به مخلوط اضافه کرد. داخل پارچ یک تیغه‌ی چهارپره وجود دارد که دو پره‌ی آن به سمت بالا متمایل است و دو پره دیگر به سمت پایین خم شده است. تکنولوژی جالب در طراحی تیغه‌های این محصول به کار رفته است و کلا تیغه‌ها در سه زاویه‌ی مختلف قرار دارند. این طراحی خاص تیغه‌ها باعث افزایش کارایی دستگاه خواهد شد.

در قسمت جلوی دستگاه یک پیچ عملکرد قرار گرفته است که با چرخاندن آن به سمت راست سرعت چرخش تیغه‌ها به حداکثر می رسد. البته شرکت تولید کننده برای این مدل، عملکرد پالس در نظر نگرفته است.

همراه با مخلوط کن یک دستگاه آسیاب هم ارائه شده است که برای آسیاب کردن انواع ادویه‌جات و زعفران، مغز آجیل و از این دست کاربردی است. استفاده از این دستگاه آسان است. برای قرار گیری صحیح دستگاه روی بدنه، قفل ایمنی هم در نظر گرفته شده است. در صورتی که آسیاب یا پارچ مخلوط کن به درستی روی بدنه سوار نشده باشد، دستگاه روشن نمی شود.

مخلوط‌کن آیسن مدل IE-B218 توانسته است استاندارد GS را کسب نماید. در واقع GS یک علامت برای صدور گواهینامه داوطلبانه بر اساس الزامات و مقررات ایمنی در کشور آلمان است . اگرچه GS یک گواهینامه آلمانی است، اما توسط بسیاری از کشورها در اروپا و سایر کشورهای آمریکایی و آسیایی به‌عنوان یک گواهینامه ایمنی، به‌خوبی شناخته شده است.

نگاه کلی

مخلوط کن IE-B218  محصولی با کیفیت است که از یک موتور قدرتمند 500 واتی و پارچ شیشه‌ای با گنجایش 1.5 لیتر بهره می‌برد. ضمن این‌که محصول به همراه یک آسیاب عرضه می‌شود که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. با کمک مخلوط‌کن IE-B218، درست کردن میلک شیک و آب‌میوه‌های تازه و حتی سوپ خیلی راحت امکان‌پذیر می‌شود.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید مخلوط کن آیسن مدل IE-B218

فروشگاه اینترنتی مخلوط کن آیسن مدل IE-B218

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
مخلوط کن آیسن مدل IE-B218

مخلوط کن آیسن مدل IE-B218

مخلوط کن آیسن مدل IE-B218 اصل

قیمت مخلوط کن آیسن مدل IE-B218

خرید به قیمت 670000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


مخلوط کن آیسن مدل IE-B218
مخلوط کن آیسن مدل IE-B218

 

برای مشاهده مشخصات(مخلوط کن آیسن مدل IE-B218) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.