آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

قیمت این محصول 1929000 تومان 

خرید بهترین گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

 خرید گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866 , قیمت گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866 , فروشگاه اینترنتی گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866 , گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866 اصل

 گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

 

برند : متفرقه

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866
 1929000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866 کلیک نمایید


گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه‌های امروزی گوشت‌کوب برقی است. دستگاه‌های گوشت‌کوب برقی به طور کلی در دو نوع تک‌کاره و چندکاره طبقه‌بندی می‌شوند. گوشت‌کوب برقی «مولینکس»  (Moulinex) مدل «DD866» محصولی چندکاره است که با داشتن امکانات فراوان می‌تواند بسیاری از نیازها را در آشپزخانه رفع کند. در ادامه به معرفی این کالای کاربردی خواهیم پرداخت.

معرفی گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

میله‌ی این گوشت‌کوب از استیل ضدزنگ ساخته شده است و روکش مات آن، دستگاه را در برابر خط‌وخش و لک شست‌و‌شو محافظت می‌کند. سری چهارگوش و منحنی گوشت‌کوب با داشتن سوراخ‌های بزرگ مانع از ایجاد خلاء در داخل سری و چسبیدن آن به کف ظرف هنگام کار می‌شود. داخل سری یک تیغه‌ی چهارپره قرار دارد که فناوری ActivFlow کارایی آن را به حداکثر می‌‌رساند. دو پره تیغه‌ی مستقیم و دو پره‌ی دیگر آن کمی زاویه‌دار است، یکی به سمت بالا و دیگری به سمت پایین است. عملکرد این دو تیغه هنگام کار با محصول، باعث کشش موادغذایی به داخل سری و هدایت مواد به داخل تیغه‌ها و سپس خارج‌کردن راحت‌تر مواد غذایی خردشده از بین تیغه‌ها می‌شود. سری بزرگ گوشت‌کوب و فناوری ActivFlow تیغه‌ها باعث می‌شود که مواد با سرعت بیشتری خرد و مخلوط شوند. وجود این تکنولوژی باعث می شود تمامی مواد با تیغه‌ها درگیر شده و کاملا له و پوره شوند.

لیوان

همراه این دستگاه یک عدد لیوان بزرگ ۸۰۰میلی‌لیتری عرضه می‌شود. لبه‌ی این لیوان یک انحنا دارد که موجب می‌شود مواد را به‌راحتی از آن لیوان خالی کرد. جنس این لیوان از پلاستیک مرغوب و شفاف است و می‌توان در آن به‌وسیله‌ی گوشت‌کوب برقی، انواع اسموتی و... را تهیه کرد.

 

 

موتور ۷۰۰وات و قدرتمند این دستگاه با یک چرخش ساده از میله جدا می‌شود. دسته‌ی این دستگاه ارگونومیک است و هنگام کار با دستگاه به‌راحتی می‌توان با یک انگشت دستگاه را کنترل کرد. در قسمت بالای موتور دو دکمه قرار دارد. یکی از دکمه‌ها عملکرد روشن و خاموش کردن دستگاه را بر عهده دارد و تا زمانی‌ که دکمه را فشار می‌دهید، دستگاه کار می‌کند. دکمه‌ی دیگر نیز به همین صورت عملکرد توربو  (Turbo) را بر عهده دارد. عملکرد توربو از حداکثر توان موتور برای خرد و مخلوط کردن مواد سفت استفاده می‌کند. باید در نظر داشت که استفاده‌ی مداوم از دکمه‌ی توربو غیر از اینکه به موتور فشار می‌آورد، میزان مصرف برق دستگاه را نیز بالا می‌برد. در قسمت بالایی و سر دستگاه موتور تنظیم‌کننده‌ی سرعت وجود دارد و می‌توانید سرعت دستگاه را متناسب با عملکرد مورد نظر از ۱ تا ۲۰ تنظیم کنید.

 

 

 

ظرفیت خردکن همراه گوشت‌کوب برقی مولینکس مدل DD866 حدود ۵۰۰ میلی‌لیتر است و تیغه‌ی تیز دوپره‌ای از جنس استیل ضدزنگ در میان آن قرار گرفته است. ظرف خردکن مدرج و از جنس پلاستیک باکیفیت است. این ظرف، داخل پایه‌ی بشقاب‌شکلی قرار می‌گیرد که هنگام کار با دستگاه از لرزش ظرف جلوگیری می‌کند. ظرف خردکن و تیغه را می‌توان در ماشین ظرف‌شویی شست؛ اما شست‌و‌شوی باقی قسمت‌ها در ماشین ممکن است باعث آسیب به سطح آن‌ها شود.

 

 

 

 

سری همزن این دستگاه به ‌صورت مدور از میله‌هایی با جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. شکل و سایز میله‌ها معمولی است. برای استفاده از همزن، آن را به موتور اصلی دستگاه متصل کرده و به راحتی انواع خمیرهای شیرینی، کیک و نان‌های نرم را در منزل تهیه کرده و نوش جان کنید.  

 

 

 

 

این قطعه منحصرا مخصوص این مدل از گوشت‌کوب‌های مولینکس است که به وسیله‌ی آن و به کمک لیوان مخصوص، تهیه انواع سس‌ و امولسیون امکان‌پذیر می‌شود. حتما می‌دانید که سس‌ها از فسادپذیرترین مواد غذایی هستند، پس پیشنهاد می کنیم سس را داخل منزل و به صورت تازه تهیه کنید. مولینکس با معرفی همزن قلمی مدل DD866 این کار را برای شما آسان کرده است.

احتیاط

 

سری گوشت‌کوب‌های برقی دارای یک تیغه بسیار تیز و بدون محافظ است و دکمه‌ی خاموش و روشن نیز با کوچکترین فشار، تیغه‌ها را با سرعت زیادی به حرکت در می‌آورد. هنگام استفاده از این دستگاه باید خیلی مراقب بود و دستگاه را از دسترس کودکان دور نگه‌ داشت.

هنگام استفاده از دستگاه باید توجه کرد که میله‌ی گوشت‌کوب برقی و همزن به‌خوبی قفل شده باشد تا با روشن‌شدن دستگاه به ‌صورت ناگهانی پرتاب نشود.

بعد از اتمام کار با سری گوشت‌کوب و همزن، باید توجه داشته باشیم که ابتدا دستگاه را خاموش و بعد آن را از ظرف خارج کنیم. در غیر این صورت موادی که به میله‌های همزن یا تیغه‌های گوشت‌کوب چسبیده است، به محیط اطراف پاشیده می‌شود.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

فروشگاه اینترنتی گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866 اصل

قیمت گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

خرید به قیمت 1929000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866
گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

 

برای مشاهده مشخصات(گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.