آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

مخلوط کن آاگ مدل SB14PS

مخلوط کن آاگ مدل SB14PS

قیمت این محصول 2500000 تومان 

خرید بهترین مخلوط کن آاگ مدل SB14PS

 خرید مخلوط کن آاگ مدل SB14PS , قیمت مخلوط کن آاگ مدل SB14PS , فروشگاه اینترنتی مخلوط کن آاگ مدل SB14PS , مخلوط کن آاگ مدل SB14PS اصل

 مخلوط کن آاگ مدل SB14PS

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

مخلوط کن آاگ مدل SB14PS

 

برند : AEG

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت مخلوط کن آاگ مدل SB14PS
 2500000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  مخلوط کن آاگ مدل SB14PS کلیک نمایید


مخلوط کن آاگ مدل SB14PS

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

سادگی در کنار زیبایی

بدنه این مخلوط کن از جنس استیل بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. جنس پارچ این مخلوط کن از پیرکس است. برتری که پیرکس نسبت به پلاستیک دارد در ساخت بهتر و ظاهر شیک‌تر آن است. استفاده از پیرکس برای مخلوط کردن مواد گرم سالم‌تر است.گفتنی است پیرکس از پلاستیک وزن بیشتری دارد. وزن مخلوط کن آاگ مدل SB14PST،  3.9 کیلوگرم است که به نسبت سنگین بوده و ابعاد نسبتا بزرگی دارد. بهتر است این مخلوط‌کن را در جای ثابت در آشپزخانه قرار داده و آن را مدام جابه‌جا نکنید. کیفیت محصولات برند آ ا گ بر هیچکس پوشیده نیست پس می‌توان این وزن بالا را نادیده گرفت.

آ ا گ، قدرت حرف اول را می‌زند

این‌ مخلوط‌کن دارای موتوری با توان 1000 وات بوده که در بین مخلوط‌کن‌های بازار موتور بسیار قدرتمندی محسوب می‌شود. مخلوط کن آاگ مدل SB14PS دارای قابلیت تنظیم سرعت در پنج حالت است درواقع شما می‌توانید با تنظیم سرعت این مخلوط‌کن نسبت به مقداری که می‌خواهید مواد‌غذایی را با ترکیب و غلظتی که مدنظرتان است با یکدیگر مخلوط کرده و مواد‌اولیه غذای خود را به شکلی راحت‌تر آماده سازید. صدای این مخلوط‌کن در سرعت‌های پایین تقریبا بی‌صدا بوده و در سرعت بالا صدای آن کمی زیاد است که باتوجه به موتور قدرتمند آن کاملا معقول و مناسب به‌نظر می‌رسد.

مخلوط کن آاگ مدل SB14PS قدرت فوق‌العاده‌ای داشته و تیغه‌هایی تیز و قوی از جنس تیتانیوم دارد.

اسموتی خوش‌طعم برای همه‌ی اعضای خانواده

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در انتخاب مخلوط‌کن ظرفیت آن است. به نحوی که اگر شما بخواهید برای افراد زیادی غذا تهیه کنید به مخلوط‌کنی نیاز دارید که از گنجایش زیادی بهره ببرد. این مخلوط‌کن دارای پارچی از جنس پیرکس بوده که ابعاد آن به گونه‌ای تخمین زده شده که ظرفیتی برابر با 1.65لیتر( کمی بیشتراز یک نوشابه خانواده) در اختیار شما قرار خواهد داد که این مخلوط‌کن را برای استفاده خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب ساخته است.

این مخلوط‌کن دارای تیغه‌هایی از جنس تیتانیوم ضدزنگ و خوردگی بوده تا شما بتوانید پس از هر بار استفاده آن را بشویید بدون آن‌که هیچ نگرانی بابت پوسیدگی تیغه‌های آن داشته باشید. استفاده از استیل در ساخت این مخلوط‌کن همچنین باعث افزایش مقاومت آن در برابر فشار و ضربه‌های حاصل از برخورد موادغذایی شده که این محصول را به مخلوط‌کنی با دوام زیاد تبدیل کرده است.

از ویژگی‌های مثبت مخلوط کن آاگ مدل SB14PS قابلیت شست‌وشو اجزای آن در ماشین‌ظرفشویی است.

5 برنامه در یک دستگاه

مخلوط کن آاگ مدل SB14PS دارای 5 برنامه‌ی مختلف است. یکی از آن‌ها برنامه‌ی حداکثر و حداقل سرعت است. سرعت این مخلوط‌کن، 23000 دور بر دقیقه است که سرعت بالایی محسوب می‌شود. یکی از برنامه‌های کاربردی دیگر این مخلوط‌کن عملکرد پالس آن است. عملکرد پالس یا لحظه‌ای، یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌ها به‌حساب می‌آید. عملکرد پالس، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا درصورت نیاز برای مدت کوتاهی، به‌صورت ضربه‌ای، از حداکثر توان دستگاه مورد نظرشان استفاده کنند. نحوه‌ی عملکرد این قابلیت بدین شکل است که بانگه داشتن دکمه‌ی پالس، دستگاه با حداکثر توان شروع به کار کردن به‌صورت لحظه‌ای کرده ( 2 ثانیه کار و 1 ثانیه توقف) و در این بین به مواد در حال مخلوط شدن ضربه وارد می‌کند. از کاربرهای اصلی این قابلیت می‌توان به خردکردن یا تکه کردن مواد سفت و بزرگ به تکه‌های کوچکتر اشاره کرد. همچنین این مخلوط کن مجهز به برنامه‌ی خردکن و تهیه‌ی اسموتی است که لذت خوردن یک استوتی خنک را در روزهای گرم برای شما به ارمغان می‌آورد. گفتنی است این مخلوط کن آسیاب کن نداشته و باید آن را به صورت جدا تهیه کنید.

 

مخلوط کن آاگ مدل SB14PS دارای 5 برنامه‌ی مختلف است.

مخلوط‌کن آ ا گ در یک نگاه

مخلوط کن مخلوط کن آاگ مدل SB14PS با برخورداری از تیغه‌هایی مستحکم از جنس تیتانیوم و گنجایشی نسبتا زیاد از جمله محصولاتی است که می‌تواند به شما در راحتی بیشتر هنگام طبخ غذا کمک کند. این مخلوط‌کن مجهز به 5 برنامه مختلف، قطعات قابل شست‌وشو و مقاومت دربرابر حرارت از -40 درجه سانتی‌گراد تا 80 درجه سانتی‌گراد است که آن را بیش از پیش خواستنی تر کرده است.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید مخلوط کن آاگ مدل SB14PS

فروشگاه اینترنتی مخلوط کن آاگ مدل SB14PS

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
مخلوط کن آاگ مدل SB14PS

مخلوط کن آاگ مدل SB14PS

مخلوط کن آاگ مدل SB14PS اصل

قیمت مخلوط کن آاگ مدل SB14PS

خرید به قیمت 2500000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


مخلوط کن آاگ مدل SB14PS
مخلوط کن آاگ مدل SB14PS

 

برای مشاهده مشخصات(مخلوط کن آاگ مدل SB14PS) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.