آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

مخلوط کن مولینکس مدل LM310

مخلوط کن مولینکس مدل LM310

قیمت این محصول 1690000 تومان 

خرید بهترین مخلوط کن مولینکس مدل LM310

 خرید مخلوط کن مولینکس مدل LM310 , قیمت مخلوط کن مولینکس مدل LM310 , فروشگاه اینترنتی مخلوط کن مولینکس مدل LM310 , مخلوط کن مولینکس مدل LM310 اصل

 مخلوط کن مولینکس مدل LM310

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

مخلوط کن مولینکس مدل LM310

 

برند : Moulinex

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت مخلوط کن مولینکس مدل LM310
 1690000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  مخلوط کن مولینکس مدل LM310 کلیک نمایید


مخلوط کن مولینکس مدل LM310

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

در روزهای گرم تابستان که از محل کار به خانه برمی‌گردید یا در بازگشت از یک دوی صبح‌گاهی، هیچ چیز مثل یک لیوان نوشیدنی خنک نمی‌تواند انرژی از دست‌رفته را به شما برگرداند. نوشیدنی‌ و اسموتی‌های میوه‌ای بهترین انتخاب‌های موجود هستند و یک لیوان پر از سلامتی را به مصرف‌کننده هدیه می‌کنند. امروزه دیگر نیازی نیست برای مصرف یک لیوان آب‌میوه شال و کلاه کنید و سری به آب‌میوه فروشی‌ها بزنید. وسایل آشپرخانه آن‌قدر پیشرفت کرده‌اند که بتوانید خودتان با صرف کمی وقت و حوصله، یک نوشیدنی گوارا در منزل تهیه کنید. مخلوط‌کن LM310 از برند مولینکس (Moulinex) یکی از این ماشین‌های خوب آشپزخانه است که کیفیت ساخت خوبی دارد و همه‌ی چیزهای کاربردی را گرد هم آورده‌است.

ساختار بدنه

بخش اصلی بدنه‌ی مخلوط‌کن LM310 از پلاستیک ساخته شده و پارچ آن از جنس شیشه است. در بدنه‌ی پلاستیکی، دو رنگ مشکی و نقره‌ای با هم ترکیب شده‌اند تا با استفاده از یک ترکیب رنگ ایده‌آل، زیبایی محصول تضمین شود.

 

روی بدنه، یک پیچ عملکرد قرار داد که دو سرعت اصلی را با چرخیدن به سمت راست انجام می‌دهد و با چرخیدن به چپ، عملکرد پالس (Pulse) را اجرا می‌کند. یعنی یک مخلوط‌کن دوسرعته داریم که حالت سومی به نام پالس دارد. در حالت پالس، تیغه‌ها هم جهت چرخش اصلی می‌چرخند و پس از رها کردن پیچ کنترل از چرخش می‌ایستند؛ یعنی پیچ کنترل پس از برداشتن دست به جای اولیه‌ی خود باز می‌گردد. در حالی که در دو سرعت اصلی می‌توانید پیچ را تا نقطه‌ی سرعت اول یا دوم ببرید و همان‌جا رها کنید تا موتور دستگاه به صورت پیوسته روشن بماند و محتویات درون پارچ را مخلوط کند. پایین بدنه، چهار حلقه پلاستیکی-سیلیکونی وجود دارد که باعث چسبیدن مخلوط‌کن به سنگ یا چوب زیرین می‌شوند و با کاهش لرزش حرکتی، نویز دستگاه را کاهش می‌دهند.

بر خلاف اکثر مخلوط‌کن‌های خانگی که در پارچ‌ از پلاستیک فشرده استفاده می‌کنند، این مخلوط‌کن یک پارچ شیشه‌ای قرص و محکم دارد که خیلی راحت در جای خود محکم می‌شود. پارچ شیشه‌ای فوق‌العاده خوب است و در بهترین کیفیت ساخته شده. دسته‌ی پارچ هم شیشه‌ای است و حس خوبی از کیفیت را به همراه دارد. مشکل اصلی مخلوط‌کن هایی که از پارچ پلاستیکی استفاده می‌کنند، محکم کردن پارچ‌ در جایگاه خود است که معمولا با سختی‌های خاصی همراه است؛ حتی گاهی در کلنجار رفتن‌های هنگام قرار دادن پارچ در محل، تکه‌های پلاستیکی که پارچ را محکم نگه می‌دارند شکسته یا خرده می‌شوند. این اتفاق در پارچ شیشه‌ای به هیچ وجه نمی‌افتد. درِ پارچ به وسیله‌ی یک تکه‌ی پلاستیکی محکم می‌شود که در وسط آن، حفره‌ای شیشه‌ای وجود دارد. با خارج کردن درپوش این حفره می‌توانید بدون بازکردن درِ پارچ محتویات آن را هم بزنید. محکم شدن پارچ ساز و کار ساده‌ای دارد و قرارگیری صحیح‌اش در جایگاه به وسیله‌ی یک علامت رنگی به کاربر نمایش داده می‌شود که به صورت یک نشانگر دایره‌ای در قسمت بالایی کلید کنترل قابل مشاهده است: رنگ سبز به معنای قفل بودن و رنگ قرمز به معنای باز بودن در است. این علامت در واقع قفل امنیتی مخلوط‌کن است و تا زمانی که پارچ مخلوط‌کن به درستی در جای خود قرار نگیرد، دستگاه شروع به کار نخواهد کرد.

کارکرد

موتور مخلوط‌کن LM310 قدرتی 500 واتی دارد. این عدد به خودی خود به هیچ وجه مقدار ملموسی نیست و مشخص نمی‌کند که چه‌قدر با سایر محصولات فرق دارد. اما همین‌قدر بدانید که محال است در زمان پر بودن پارچ مخلوط‌کن، کلید کنترل را بچرخانید و دستگاه شروع به کار نکند یا در زمان شروع با گیر مواجه شوید. درون پارچ مخلوط‌کن، یک تیغ چرخنده با سیستم انحصاری Triplax وجود دارد که خود شامل 4 عدد تیغه است. یک تیغه‌ی عمودی برای ایجاد یک جریان گردابی درون پارچ به کار گرفته شده‌اند تا هر چه هست و نیست را از بالا به پایین بکشند و با هم مخلوط کنند. یک تیغه‌ی افقی که یکی دندانه‌دار و دیگری تیغه‌ی صاف است برای میکس نهایی و خرد کردن هر نوع ماده‌ای هستند؛ از جمله یخ و موادی همچون پیاز و سیر. در نهایت هدف تیغه‌های رو به پایین این است که با خرد کردن هر آن‌چه احتمالا از تیغه‌های بالایی عبور کرده و در کف پارچ ته‌نشین شده، مخلوطی یک‌دست و عاری از تکه‌های درشت به مصرف‌کننده تحویل بدهد. . تیغه‌ها قابل شستشو هستند و برخورد آب با آن‌ها باعث زنگ‌زدگی نمی‌شود. می‌توانید به سادگی تیغه‌ها را درآورید و زیر شیر آب بگیرید تا خوب تمیز شوند. این نکته باعث می‌شود شستن تیغه‌ها و خشک کردن‌شان به مراتب ساده‌تر شود و بر عمر و تیزی تیغه‌ها بیفزاید.

 

ظرفیت پارچ 1.75 لیتر است که با قرار گرفتن درپوش مقداری از آن اشغال می‌شود و از این فضا، عملا 1.25 لیترش قابل استفاده است. با این ظرفیت تا 5 نفر می‌توانند در هر بار روشن کردن مخلوط‌کن صاحب یک لیوان نوشیدنی خوشمزه شوند. روی پارچ به وسیله‌ی نوار مندرجی تقسیم‌بندی شده تا امکان کنترل حجم اشغال شده‌ی درون پارچ به سادگی مهیا باشد. شیشه‌ی پارچ در برابر حرارت و ضربه مقاوم است و فشار ضربات داخلی باعث آسیب رسیدن به محفظه نخواهد شد. وجود پارچ شیشه‌ای دست شما را در مخلوط کردن خیلی از چیزها باز می‌گذارد؛ مثلا می‌توانید با خرد کردن تکه‌های یخ، انواع یخ‌ در بهشت را در زمان کمی آماده کنید.

خرید

با کمک مخلوط‌کن خوبی مثل LM310 درست کردن میلک شیک و آب‌ میوه‌های تازه و حتی سوپ خیلی راحت امکان‌پذیر می‌شود. قرارگرفتن یک مخلوط‌کن خوب روی کابینت آشپزخانه برای هر خانه‌ای یک اتفاق خوشایند است و خانم‌ها به شدت قدر چنین محصولی را می‌دانند. یک مادر می‌تواند برای کودک‌اش حریره‌ی بادام درست کند؛ زن و شوهری می‌توانند عصر تابستانی‌شان را با یک آب‌طالبی خوشمزه تزیین کنند یا پسربچه‌ای پس از فوتبال، یک اسموتی سیب برای خودش دست و پا کند. محصولی که فارغ از دارا بودن قابلیت‌های یک مخلوط‌کن، می‌تواند تنها با تعویض محفظه به آسیاب هم تبدیل شود بر ارزش این دستگاه می‌افزاید. همه‌ی این‌ها را کنار هم بگذارید و در انتها در نظر داشته‌باشید محصولی از مولینکس را انتخاب می‌کنید؛ در این شرایط دیگر جایی برای دست‌دست کردن باقی نمی‌ماند.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید مخلوط کن مولینکس مدل LM310

فروشگاه اینترنتی مخلوط کن مولینکس مدل LM310

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
مخلوط کن مولینکس مدل LM310

مخلوط کن مولینکس مدل LM310

مخلوط کن مولینکس مدل LM310 اصل

قیمت مخلوط کن مولینکس مدل LM310

خرید به قیمت 1690000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


مخلوط کن مولینکس مدل LM310

 

برای مشاهده مشخصات(مخلوط کن مولینکس مدل LM310) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.