آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821

جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821

قیمت این محصول 2240000 تومان 

خرید بهترین جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821

 خرید جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821 , قیمت جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821 , فروشگاه اینترنتی جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821 , جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821 اصل

 جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821

 

برند : هاردستون

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821
 2240000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821 کلیک نمایید


جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

تنوع بالای جاروبرقی‌ها دست ما را در انتخاب دستگاه دلخواهمان باز گذاشته است. شرکت «هاردستون» سال‌ها است در تولید لوازم برقی کوچک فعالیت دارد و تنوع بالایی از محصولات را به بازار ارائه داده است. در خرید جاروبرقی علاوه بر توان موتور و قدرت مکش، به تنوع سری‌های آن دقت کنید. جاروبرقی مدل «VCP1821» از تولیدات شرکت هاردستون است که با طراحی زیبا و خطوط منحنی‌شکل و همچنین رنگ‌بندی متنوع عرضه شده است.

طراحی و ساخت

دستگاه مدل VCP1821 یکی از جاروبرقی‌های کیسه‌دار هاردستون است. ظرفیت مخزن به شش لیتر می‌رسد و بعد از پرشدن به شیوه‌ی کاملا بهداشتی تخلیه می‌شود. روی بدنه‌ی جارو به دکمه‌های خاموش‌ و روشن بر می‌خورید. نگران فقدان دکمه‌ی سیم جمع‌کن نباشید. برای جمع‌شدن سیم کافی است یک بار آن را تا ته بیرون بکشید تا به سرعت داخل بدنه برگردد. دکمه‌ی کشویی دیگری که در قسمت میانی تعبیه شده است، برای تنظیم قدرت مکش جاروبرقی استفاده می‌شود.

لوله‌ی جارو از نوع تلسکوپی است. مزیت این لوله قابلیت تنظیم ارتفاع آن است و کاربر می‌تواند آن را به تناسب قد خود کوتاه یا بلند کند. این ویژگی، کار با دستگاه را راحت‌تر خواهد کرد و از آسیب‌دیدن و درد کمر جلوگیری می‌کند. این جاروبرقی علاوه‌بر سری معمولی خود، از سه سری جانبی هم بهره می‌برد. دارای سری مخصوصی برای جاروکشی و تمیزکردن درزها و مناطقی است که دسترسی سخت‌تری دارند. برس مبلمان و برس مخصوص پرده هم در کنار دستگاه قرار دارند.

عملکرد

توان موتور جاروبرقی به 2400 وات می‌رسد. این توان بیشینه‌ی دستگاه است و بسته به نوع سطحی که جارو می‌کشید، می‌توانید از قدرت کمتر استفاده کنید. استفاده از قدرت مکش مناسب به صرفه‌جویی در مصرف انرژی منجر می‌شود و از آسیب دیدن فرش و موکت‌ها جلوگیری می‌کند. چراغ نشانگر روی بدنه در صورت پرشدن مخزن جارو شما را از فرارسیدن زمان تعویض کیسه مطلع می‌کند. از آنجایی که جاروهای کیسه‌دار با پرشدن مخزن دچار افت مکش می‌شوند، بهتر است قبل از پرشدن کامل و هر زمان که متوجه افت کیفیت جارو شدید، کیسه را تعویض کنید.

فیلتر هپا

جاروبرقی VCP1821 از فیلتر HEPA در قسمت خروجی هوا بهره می‌برد. کلمه‌ی HEPA درواقع مخفف عبارت High Efficiency Particulate Air است و کاربرد این فیلتر تصفیه‌ی هوای خروجی از جاروبرقی است. فیلتر هپا می‌تواند ذرات معلق بزرگ‌تر از 0.3 میکرون را که برای سلامتی ما مضر هستند، از هوای خروجی جاروبرقی حذف کند و هوای سالم و تصفیه‌شده را خارج کند. گفتنی است فیلتر هپای دستگاه قابل شست‌وشوست.

همه‌ی جاروبرقی‌های جدید به فیلتر بهداشتی برای تصفیه‌ی هوای خروجی مجهز هستند و فیلتر هپا بهترین عملکرد را در این زمینه از خود نشان داده است.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821

فروشگاه اینترنتی جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821

جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821

جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821 اصل

قیمت جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821

خرید به قیمت 2240000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821
جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821

 

برای مشاهده مشخصات(جاروبرقی هاردستون مدل VCP1821) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.