آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114

قیمت این محصول 1246000 تومان 

خرید بهترین مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114

 خرید مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114 , قیمت مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114 , فروشگاه اینترنتی مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114 , مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114 اصل

 مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114

 

برند : Philips

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114
 1246000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114 کلیک نمایید


مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

استفاده از وسایلی نظیر مخلو‌کن می‌تواند به شما کمک کند تا بخش زیادی از کارهای مربوط به آشپزی و طبخ غذا را در ساده‌ترین شکل ممکن و به راحتی انجام دهید. مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114 با برخورداری از طراحی زیبا و ظرفیتی مناسب به شما کمک خواهد کرد تا به کمک آن غذایی دلچسب تهیه کنید.

 

طراحی و ساخت

این مخلوط‌کن دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک بوده که با ایجاد وزنی نسبتا سبک در آن به شما کمک خواهد کرد تا این مخلوط‌کن را به شکلی راحت در محیط آشپزخانه خود جابه‌جا کنید. همچنین پلاستیک سختی که در ساخت این مخلوط‌کن به کار رفته شده است مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه تا حدودی افزایش داده تا شما خیالی آسوده جهت استفاده از آن داشته باشید.

 

 

 

این‌ مخلوط‌کن دارای موتوری با توان 400 وات بوده که دارای قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت است. درواقع شما می‌توانید با تنظیم سرعت این مخلوط‌کن نسبت به مقداری که می‌خواهید مواد‌غذایی را با ترکیب و غلظتی که مدنظرتان است با یکدیگر مخلوط کرده و مواد‌اولیه غذای خود را به شکلی راحت‌تر آماده سازید.

 

 

 

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در انتخاب مخلوط‌کن ظرفیت آن است. به نحوی که اگر شما بخواهید برای افراد زیادی غذا تهیه کنید به مخلوط‌کنی نیاز دارید که از گنجایش زیادی بهره ببرد. این مخلوط‌کن دارای پارچی از جنس پلاستیک بوده که ابعاد آن به گونه‌ای تخمین زده شده که ظرفیتی برابر با 1.5 لیتر( معادل یک نوشابه خانواده) در اختبار شما قرار خواهد داد که این مخلوط‌کن را برای استفاده خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب ساخته است.

 

 

 

این مخلوط‌کن دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضد‌زنگ بوده تا شما بتوانید پس از هر بار استفاده آن را بشویید بدون آن‌که هیچ نگرانی بابت پوسیدگی تیغه‌های فلزی آن داشته باشید. استفاده از استیل در ساخت این مخلوط‌کن همچنین باعث افزایش مقاومت آن در برابر فشار و ضربه‌های حاصل از برخورد موادغذایی شده که این محصول را به مخلوط‌کنی با دوام زیاد تبدیل کرده است.

 

 

 

برای کسانی که نیاز دارند تا ادویه‌جات یا خشکبار را برای استفاده در غذا به حالت پودری درآورند، استفاده از آسیاب‌کنی که همراه این محصول عرضه شده کمک خواهد کرد تا آن‌ها را به شکلی بسیار ریز‌تر نسبت به مخلوط‌کن خرد کنید. این مخلوط‌کن همچنین دارای فیلتر هسته‌گیر بوده تا در صورت استفاده از مرکبات یا میوه‌هایی که دارای هسته هستند بتوانید از ترکیب شدن هسته آن‌ها با ترکیب غذایی مدنظرتان جلوگیری کنید.

نتیجه‌گیری

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114 با برخورداری از تیغه‌هایی مستحکم از جنس استیل و گنجایشی نسبتا زیاد از جمله محصولاتی است که می‌تواند به شما در راحتی بیشتر هنگام طبخ غذا کمک کند. همراه این مخلوط‌کن، یک عدد آسیاب‌کن نیز عرضه شده است که می‌تواند مواد‌غذایی را در حالتی بسیار ریزتر نسبت به آسیاب درشت مخلوط‌کن اصلی، ریز کند.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114

فروشگاه اینترنتی مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114 اصل

قیمت مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114

خرید به قیمت 1246000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114

 

برای مشاهده مشخصات(مخلوط کن فیلیپس مدل HR2114) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.