آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

چای ساز دسینی لند مدل 1114

چای ساز دسینی لند مدل 1114

قیمت این محصول 940000 تومان 

خرید بهترین چای ساز دسینی لند مدل 1114

 خرید چای ساز دسینی لند مدل 1114 , قیمت چای ساز دسینی لند مدل 1114 , فروشگاه اینترنتی چای ساز دسینی لند مدل 1114 , چای ساز دسینی لند مدل 1114 اصل

 چای ساز دسینی لند مدل 1114

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

چای ساز دسینی لند مدل 1114

 

برند : Dessini

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت چای ساز دسینی لند مدل 1114
 940000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  چای ساز دسینی لند مدل 1114 کلیک نمایید


چای ساز دسینی لند مدل 1114

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

مقدمه

چای از دیرباز تاکنون نوشیدنی مورد علاقه اکثر مردم جهان به‌خصوص ایرانیان است. چای عضو جدایی‌ناپذیر در وعده صبحانه به‌حساب می‌آید. هنگام خستگی، چای نوشیدنی مورد توجه اکثر مردم است. لذت نوشیدنی چای در یک روز سرد یکی از بزرگترین لذت‌هاست. برای افزایش لذت نوشیدن چای باید از دستگاهی استفاده شود که علاوه‌بر آماده کردن سریع آن، طعم و مزه‌ی چای را دستخوش تغییر نکند.  چای‌ساز دسینی‌لند مدل 1114 یک محصول باکیفیت بوده که لذت نوشیدن چای را دوچندان می‌کند.

 

عملکرد

چای‌ساز«1114» یکی از چای‌سازهای ساخت شرکت « دسینی لند » است. این مدل متشکل از یک پایه و یک کتری است که قوری روی آن قرار می‌گیرد.جنس قوری و کتری آن از شیشه است. کتری 2.5 لیتر و قوری کمتر از یک لیتر گنجایش دارد. بدنه‌ی کتری ترکیبی از شیشه‌ی مقاوم به حرارت و استیل است. این چای‌ساز با توان 1800 وات کار می‌کند. از این دستگاه می‌توان برای گرم‌کردن و جوشاندن آب در آشپزخانه هم استفاده کرد. در این حالت درپوش با دستگاه ارائه‌شده است و باید آن را روی دهانه‌ی کتری قرار داد تا آب جوش در حالت کمترین میزان مصرف انرژی بماند و همیشه در آشپزخانه مهیا باشد. هنگام گرم نگه‌داشتن آب جوش حرارت در کمترین حد ممکن قرار می‌گیرد تا مدت‌زمان طولانی‌تری قبل از بخارشدن آب جوش، به آن دسترسی داشته باشید. 

المنت‌های حرارتی در کف کتری آب را به‌سرعت می‌جوشانند. هنگامی‌که آب تمام می‌شود، دستگاه خاموش می‌شود. برای استفاده از این چای‌ساز کافی است آن را به برق وصل کرده، به میزان استاندارد آب در کتری بریزید و کلید جوش‌آوری را بزنید. بسته به میزان آب دستگاه، پس از 3 تا 10 دقیقه آب می‌جوشد و دستگاه به‌طور خودکار در حالت گرم نگه‌داشتن قرار می‌گیرد. از این لحظه چای برای دم‌کشیدن زمان کافی دارد. در یک چشم‌به‌هم زدن، چای یا دمنوش خوش‌عطر و طعم شما حاضر می‌شود. در صورت نیاز دوباره آب در کتری بریزید و کلید جوش‌آوری را بزنید. چای‌ساز دسینی‌لند دارای شیشه‌های مقاوم دربرابر حرارت است و کیفیت بالایی دارد. قوری این محصول دارای تفاله‌گیر از جنس استیل بوده و نگرانی بایت وجود تفاله در چای را برطرف می‌کند.

نگه‌داری

ازآنجا‌که جنس این کتری از شیشه است، باید آن را مرتب تمیز کرد تا رسوب در آن تشکیل نشود. مواد آهکی ممکن است در کف کتری جمع شوند و لایه‌های قهوه‌ای تشکیل بدهند. این رسوبات کارایی دستگاه را کاهش می‌دهند. برای جلوگیری از ایجاد این حالت باید در فواصل زمانی پس از جوشاندن آب، دستگاه را خاموش کنید و مقداری سرکه در کتری بریزید و بگذارید بماند. رسوبات در این محلول حل می‌شوند و بعد باید کتری را آب‌کشی کرد. قوری و صافی این چای‌ساز را می‌توان به‌صورت دستی یا در ماشین ظرف‌شویی شست.

استفاده از این مدل بسیار ساده است و از آن می‌توان به‌عنوان چای‌ساز، دمنوش‌ساز و کتری استفاده کرد. این چای‌ساز باعث مصرف کمتر انرژی و سرعت‌بخشی در روند تهیه‌ی چای می‌شود.

جمع‌بندی

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید چای ساز دسینی لند مدل 1114

فروشگاه اینترنتی چای ساز دسینی لند مدل 1114

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
چای ساز دسینی لند مدل 1114

چای ساز دسینی لند مدل 1114

چای ساز دسینی لند مدل 1114 اصل

قیمت چای ساز دسینی لند مدل 1114

خرید به قیمت 940000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


چای ساز دسینی لند مدل 1114
چای ساز دسینی لند مدل 1114

 

برای مشاهده مشخصات(چای ساز دسینی لند مدل 1114) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.