آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

رنده برقی مولینکس مدل DJ755

رنده برقی مولینکس مدل DJ755

قیمت این محصول 1660000 تومان 

خرید بهترین رنده برقی مولینکس مدل DJ755

 خرید رنده برقی مولینکس مدل DJ755 , قیمت رنده برقی مولینکس مدل DJ755 , فروشگاه اینترنتی رنده برقی مولینکس مدل DJ755 , رنده برقی مولینکس مدل DJ755 اصل

 رنده برقی مولینکس مدل DJ755

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

رنده برقی مولینکس مدل DJ755

 

برند : Moulinex

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت رنده برقی مولینکس مدل DJ755
 1660000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  رنده برقی مولینکس مدل DJ755 کلیک نمایید


رنده برقی مولینکس مدل DJ755

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

برای کسانی که بخواهند امور مربوط به اشپزی را در زمانی کمتر از حالت عادی امجام دهند استفاده از لوازم برقی مخصوص آشپزخانه نظیر رنده برقی اهمیت بسیار زیادی دارد. در چنین شرایطی انتخاب وسیله‌ای مناسب که بتواند کارکرد بهتر یبرای شما داشته باشد ممکن است کمی دشوار‌تر به نظر برسد. رنده برقی مولینکس مدل DJ755 با برخورداری از طراخی مناسب و استفاده از قطعاتی با‌کیفیت می‌تواند به شما کمک کند تا آشپزی لذت‌بخشی را تجربه کنید.

طراحی و ساخت

این رنده‌برقی دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک بوده که با ایجاد وزنی نسبتا سبک باعث خواهد شد تا شما بتوانید رنده برقی خود را در محیط آشپزخانه به راحتی جابه‌جا کنید. گرچه شاید در نگاه اول این گونه به نظر آید که بدنه پلاستیکی این رنده باعث کاهش دوام آن می‌شود اما استفاده از پلاستیک سخت در ساخت رنده برقی مولینکس مدل DJ755 باعث افزایش مقاومت آن در برابر ضربه و فشار شده است تا شما بتوانید از این رنده‌برقی به راحتی استفاده کنید.

 

 

 

این رنده برقی دارای موتوری با توان 200 وات بوده که برای انجام اموری ساده نظیر خرد‌کن مواد‌غذایی از توانی کافی برخوردار است. قسمت داخلی ظرف خرد‌کن  این رنده برقی دارای پره‌هایی از جنس استیل ضد‌زنگ بوده که از مقاومت زیادی در برابر پوسیدگی حاصل از زنگ‌زدگی برخوردار است تا شما بتوانید این رنده برقی را بدون هیچ نگرانی از جهت پوسیدگی حاصل از تماس با آب استفاده کنید.

 

 

 

رنده برقی مولینکس مدل DJ755 دارای قابلیت خرد‌کردن موادغذایی به شکل‌های مختلف است به نحوی که به وسیله 5 تیغه‌ای که در این دستگاه قرار دارد، شما می‌توانید مواد غذایی و سبزیجات را به حالت رنده ریز و درشت یا به صورت برش‌های نازک و ضخیم خرد کرده و از آن‌ها در طبخ غذا استفاده کنید.

 

 

 

برای کسانی که به نظم محیط آشپزخانه خود اهمیت زیادی می‌دهند استفاده از وسایلی که ابعادی کوچک‌تر داشته باشند تا بتوان آن را در صورت نیاز در کمد یا کابینت قرار داد اهمیت زیادی دارد. این رنده‌برقی با توجه به اهمیت این موضوع به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که شما بتوانید آن را به راحتی در کمدها یا کابینت‌های آشپزخانه خود جای دهید.

نتیجه‌گیری

وجود قابلیت‌هایی نظیر تیغه‌هایی با‌کیفیت از جنس استیل، بدنه پلاستیکی و مستحکم و در عین حال سبک و قابلیت خرد‌کن مواد‌غذایی در شکل‌های مختلف رنده برقی مولینکس مدل DJ755 را به یکی از محصولاتی تبدیل کرده است که می‌تواند به شما کمک کند تا با استفاده از آن امور مربوط به آشپزی را به شکلی بهتر و سریع‌تر نسبت به گذشته انجام داده و تجربه‌ای لذت‌بخش از آشپزی داشته باشید.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید رنده برقی مولینکس مدل DJ755

فروشگاه اینترنتی رنده برقی مولینکس مدل DJ755

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
رنده برقی مولینکس مدل DJ755

رنده برقی مولینکس مدل DJ755

رنده برقی مولینکس مدل DJ755 اصل

قیمت رنده برقی مولینکس مدل DJ755

خرید به قیمت 1660000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید



 

برای مشاهده مشخصات(رنده برقی مولینکس مدل DJ755) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.