آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

چای ساز فلر مدل TS 070

چای ساز فلر مدل TS 070

قیمت این محصول 4699000 تومان 

خرید بهترین چای ساز فلر مدل TS 070

 خرید چای ساز فلر مدل TS 070 , قیمت چای ساز فلر مدل TS 070 , فروشگاه اینترنتی چای ساز فلر مدل TS 070 , چای ساز فلر مدل TS 070 اصل

 چای ساز فلر مدل TS 070

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

چای ساز فلر مدل TS 070

 

برند : فلر

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت چای ساز فلر مدل TS 070
 4699000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  چای ساز فلر مدل TS 070 کلیک نمایید


چای ساز فلر مدل TS 070

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

 امروزه می‌توان صرفه‌جویی در زمان و انرژی را با استفاده از چای‌سازها تجربه کرد؛ ابزاری مدرن برای استفاده در عصر سرعت. وسیله‌ی کارآمدی که نه‌تنها در خانه‌ها، بلکه در محیط‌های کاری هم از آن استفاده می‌شود.

عملکرد

 

چای‌ساز«TS 070»  یکی از چای‌سازهای ساخت شرکت «فلر» است. این مدل متشکل از یک پایه و یک کتری است که قوری روی آن قرار می‌گیرد. جنس کتری و قوری شیشه‌ای است. کتری 2.5 لیتر و قوری کمتر از یک لیتر گنجایش دارد. بدنه‌ی کتری ترکیبی از شیشه‌ی مقاوم به حرارت و پلاستیک است. این چای‌ساز با توان 1800 وات کار می‌کند. از این دستگاه می‌توان برای گرم‌کردن و جوشاندن آب در آشپزخانه هم استفاده کرد. در این حالت درپوش با دستگاه ارائه‌شده است و باید آن را روی دهانه‌ی کتری قرار داد تا آب جوش در حالت کمترین میزان مصرف انرژی بماند و همیشه در آشپزخانه مهیا باشد. هنگام گرم نگه‌داشتن آب جوش حرارت در کمترین حد ممکن قرار می‌گیرد تا مدت‌زمان طولانی‌تری قبل از بخارشدن آب جوش، به آن دسترسی داشته باشید. 

 

المنت‌های حرارتی در کف کتری آب را به‌سرعت می‌جوشانند. برای ایمنی بیشتر دو ترموستات از دستگاه محافظت می‌کنند. هنگامی‌که آب تمام می‌شود، دستگاه خاموش می‌شود. سیم برقی این دستگاه در زیر پایه پنهان است. برای استفاده از این چای‌ساز کافی است آن را به برق وصل کرده، به میزان استاندارد آب در کتری بریزید و کلید جوش‌آوری را بزنید. چراغ نشانگر قرمز روی پایه‌ی کتری روشن می‌شود و آب شروع به گرم‌شدن می‌کند. بسته به میزان آب دستگاه، پس از 3 تا 10 دقیقه آب می‌جوشد و دستگاه به‌طور خودکار در حالت گرم نگه‌داشتن قرار می‌گیرد. توان گرمایش کم می‌شود و آب جوش در کمترین دما می‌ماند. چراغ نشانگر آبی درون بدنه‌ی شیشه‌ای کتری در این حالت روشن است. از این لحظه چای برای دم‌کشیدن زمان کافی دارد. در یک چشم‌به‌هم زدن، چای یا دمنوش خوش‌عطر و طعم شما حاضر می‌شود. در صورت نیاز دوباره آب در کتری بریزید و کلید جوش‌آوری را بزنید.

نگه‌داری

ازآنجا‌که جنس این کتری از شیشه است، باید آن را مرتب تمیز کرد تا رسوب در آن تشکیل نشود. مواد آهکی ممکن است در کف کتری جمع شوند و لایه‌های قهوه‌ای تشکیل بدهند. این رسوبات کارایی دستگاه را کاهش می‌دهند. برای جلوگیری از ایجاد این حالت باید در فواصل زمانی پس از جوشاندن آب، دستگاه را خاموش کنید و مقداری سرکه در کتری بریزید و بگذارید بماند. رسوبات در این محلول حل می‌شوند و بعد باید کتری را آب‌کشی کرد. قوری و صافی این چای‌ساز را می‌توان به‌صورت دستی یا در ماشین ظرف‌شویی شست.

جمع بندی

این مدل چای‌ساز با وجود دو ترموستات، ایمنی بسیار بالایی دارد. استفاده از آن ساده است و از آن می‌توان به‌عنوان چای‌ساز، دمنوش‌ساز و کتری استفاده کرد. این چای‌ساز باعث مصرف کمتر انرژی و سرعت‌بخشی در روند تهیه‌ی چای می‌شود.

 

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید چای ساز فلر مدل TS 070

فروشگاه اینترنتی چای ساز فلر مدل TS 070

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
چای ساز فلر مدل TS 070

چای ساز فلر مدل TS 070

چای ساز فلر مدل TS 070 اصل

قیمت چای ساز فلر مدل TS 070

خرید به قیمت 4699000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


چای ساز فلر مدل TS 070

 

برای مشاهده مشخصات(چای ساز فلر مدل TS 070) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.