آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

قیمت این محصول 13504500 تومان 

خرید بهترین ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

 خرید ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548 , قیمت ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548 , فروشگاه اینترنتی ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548 , ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548 اصل

 ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

 

برند : Coral

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548
 13504500 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548 کلیک نمایید


ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

بعد از هر مهمانی یکی از بزرگترین دغدغه‌ها جمع شدن ظروف نشسته است.شستن ظروف می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد. در کنار هدر رفتن زمان این کار بسیار خسته کننده است.‌ در آشپزخانه‌ها حجم کارهای روزانه بسیار زیاد است و این کارها با گذشت زمان می‌تواند طاقت‌فرسا شود. جدا از این حس برخی از کارها می‌تواند در دراز مدت برای سلامتمان مضر باشد. یکی از این کارها شستن ظروف است. حتما شما هم با این مورد مواجه شده‌اید، بعد از مهمانی خانوادگی باید زمان زیادی را صرف شستن و خشک کردن ظروف کنید و علاوه بر خستگی، تماس مستقیم مایع شستشو و آب در دراز مدت به دستانتان آسیب وارد می‌کند. این آسیب‌ها می‌تواند پوست پوست شدن دست و یا زبری و حتی حساسیت باشد. ماشین ظرفشویی برای تمامی خانواده‌ها کالایی بسایر مهم و پر استفاده‌ای است. داشتن یک ماشین‌ظرفشویی با کیفیت می‌تواند در مهمانی‌ها بسیار کارآمد باشد. اگر قصد تهیه ماشین ظرف‌شویی دارید، ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548 یکی از گزینه‌هایتان است. در ادامه بیشتر با این مدل آشنا می‌شویم.

طراحی و ساخت

یکی از محصولات کارآمد و با کیفیت کرال، ماشین‌ظرفشویی کرال مدل DS-1548 است.این کالا یک ماشین‌ظرفشویی مبله است و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این مدل برای استفاده خانواده پرجمعیت با افرادی که مهمانی‌های پر جمعیت می‌گیرند گزینه مناسبی است. شما با خرید این کالا یک ماشین ظرف‌شویی با کیفیت و زیبا ساخت شرکت کرال خواهید داشت. جدا از بحث کارایی، طراحی بسیار زیبایی برای این مدل دیده می‌شود. ماشین‌های ظرف‌شویی به دلیل سایز، در آشپزخانه و خانه بسیار به چشم می‌آیند. با داشتن این ماشین، زیبایی آشپزخانه‌تان چندین برابر می‌شود و به راحتی این محصول با باقی لوازم آشپزخانه شما ست می‌شود.

 از نظر کارایی در وهله اول باید بدانید این ماشین از نوع مبله است. برای افرادی که فضای بزرگی دارند و مصرف ظروف بالایی دارند این مدل توصیه می‌شود. این ماشین برای ظرفیت 15 نفر طراحی شده است. یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها میزان مصرف برق زیاد و سرسام آور ماشین‌های ظرفشویی است اما ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548 با داشتن نمودار مصرف +++A یک ماشین کم مصرف محسوب می‌شود. این استاندارد موجب شده است استفاده از این کالا به‌صرفه باشد. با استفاده از این محصول علاوه بر راحتی در شستشوی ظروف، آب کمی مصرف می‌شود. متوسط میزان مصرف آب در هرشست‌وشو 10 لیتر است.

سایر ویژگی‌ها

طبق اعلام شرکت سازنده، این مدل تنها 44 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. این میزان برای یک ماشین ظرف‌شویی ایدئال است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به 2 سبد آن برای تفکیک ظروف اشاره کرد. برای این مدل 9 برنامه شستشو در نظر گرفته شده است. این 9 برنامه را با توجه به زمان و ظروف درون ماشین مشخص می‌کنید. برای مثال این مدل برنامه شستشوی ظروف بزرگ دارد. از دیگر قابلیت‌های این مدل، قابلیت شستشوی میوه وسبزیجات است. کرال برای بالاتر بردن ایمنی این محصول از قفل کودک استفاده کرده است.

اگر قصد تهیه ماشین ظرفشویی مبله دارید، این مدل گزینه مناسبی است. این ماشین با پشتیبانی از ظرفیت 15 نفر، باعث می‌شود مصرف برق و آب‌تان نسبت به مدل‌ها کوچک‌تر کاهش پیدا کند چون با یکبار روشن کردن ماشین، تمامی ظروف شسته می‌شود و این ویژگی مدیون گنجایش بالای این مدل است.

نگاه کلی

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

فروشگاه اینترنتی ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548 اصل

قیمت ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

خرید به قیمت 13504500 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

 

برای مشاهده مشخصات(ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.