آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

یخچال ایستکول مدل TM-96200

یخچال ایستکول مدل TM-96200

قیمت این محصول 4090000 تومان 

خرید بهترین یخچال ایستکول مدل TM-96200

 خرید یخچال ایستکول مدل TM-96200 , قیمت یخچال ایستکول مدل TM-96200 , فروشگاه اینترنتی یخچال ایستکول مدل TM-96200 , یخچال ایستکول مدل TM-96200 اصل

 یخچال ایستکول مدل TM-96200

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

یخچال ایستکول مدل TM-96200

 

برند : EastCool

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت یخچال ایستکول مدل TM-96200
 4090000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  یخچال ایستکول مدل TM-96200 کلیک نمایید


یخچال ایستکول مدل TM-96200

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

یخچال یکی از اجزای حیاتی هر آشپزخانه‌ای است که در چندین سبک و طرح‌های مختلف تولید می‌شود. در زندگی امروزی ِخانواده‌ها یخچال و فریزر معمولاً با هم تهیه می‌شود و از سری سایدبای‌ساید یا یخچال‌فریزرهای دوقلو استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها گران‌قیمت و البته کارآ هستند و فضای زیادی از آشپزخانه را هم اشغال می‌کنند. در رده‌ی بعدی، یخچال‌فریزرهای "کمبی" یا "بالا و پایینی" هستند. کوچک‌ترین یخچال‌های تولید‌شده، در بازار جهانی به‌عنوان یخچال‌های هتلی شناخته می‌شوند؛ البته نیازی نیست که حتماً از آن‌ها در هتل استفاده شود، بلکه افراد مختلف نیز می‌توانند نیاز خود به سردکننده‌ها را در حد ابتدایی با آن‌ها برطرف سازند.

یخچال «ایستکول» مدل «TM-96200» از دستگاه‌های بالا پایین این شرکت است. در ادامه با بررسی این محصول با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

یخچال‌های بالا پایین که با نام یخچال کمبی (Combi) هم شناخته می‌شوند با طراحی جمع‌وجور خود معمولا گزینه‌ی مناسبی برای آشپزخانه‌های کوچک هستند. در ساخت این نوع یخچال‌ها عرض دستگاه کاهش یافته و قسمت یخچال و فریزر به‌صورت عمودی روی هم قرار می‌گیرند. این سبک از یخچال‌ها به دلیل طراحی کارآمد خود یکی از پرفروش‌ترین انواع یخچال در بازار هستند.

دستگاه مدل TM-96200 ایستکول از انواع فریزربالای 12 فوت است و در دسته‌ی یخچال‌های بالا پایین قرار می‌گیرد. ظرفیت این دستگاه به 213 لیتر می‎‌‌رسد که طبیعتا بخش بزرگ‌تر آن به فضای یخچال تخصیص داده شده است. به این ترتیب محفظه‌ی یخچال با ظرفیت 168 لیتر و فریزر با گنجایش 45 لیتر برای سرمایش و انجماد مواد غذایی در اختیار شما هستند. در مجموع گنجایش دستگاه نسبتا کم است و بیشتر برای استفاده‌ی شخصی، خانواده‌های کم‌جمعیت یا محیط‌های اداری و شرکت‌ها کاربردی است. این یخچال در رنک سفید تولید شده و می‌تواند به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ شود.

محفظه‌ی داخلی

برای تقسیم‌بندی فضای داخل دستگاه از طبقات شفاف مقاوم استفاده شده است. این طبقات در برابر وزن مواد غذایی مقاومت زیادی دارند. محفظه‌ی یخچال با سه طبقه تقسیم‌بندی شده است. امکان تنظیم ارتفاع طبقات یخچال وجود دارد و به این منظور ریل‌هایی روی دیواره‌ی یخچال قرار گرفته است. در قسمت پایینی یک طبقه‌ی کشویی بزرگ قرار دارد و می‌توانید مواد حساس به رطوبت را به بهترین شکل در این قسمت نگهداری کنید. با رسیدن رطوبت کمتر و سرمای بیشتر میوه و سبزیجات به مدت طولانی‌تری تازگی خود را حفظ می‌کنند. علاوه بر این بر روی درِ یخچال چهار طبقه‌ی باریک تعبیه شده است که برای قرارگیری ظرف نوشیدنی، تخم‌مرغ، ظرف سس، قوطی و مواد کوچک‌تر مناسب هستند. دو طبقه‌ی پایین ارتفاع بیشتری دارند و می‌توانید برای نگهداری بطری نوشیدنی و ظروف بلند از آن‌ها استفاده کنید. فضای فریزر نسبتا کوچک است و از دو طبقه تشکیل شده است. عملکرد این یخچال بسیار ساده است و تنظیمات به‌خصوصی ندارد. برای تنظیم دمای یخچال یک دکمه‌ی ولومی روی دیواره‌ی داخلی دستگاه تعبیه شده است.

برای تنظیم ارتفاع طبقات ریل‌هایی روی دیواره‌های داخلی در نظر گرفته شده است.

جمع‌بندی

یخچال TM-96200 دستگاهی ساده با امکانات اولیه‌ی لازم برای این دستگاه است. این محصول با عملکرد ساده و کیفیت ساخت قابل قبول تولید شده است. ابعاد کوچک دستگاه و طراحی باریک آن باعث‌شده بتوانید این یخچال را در هر آشپزخانه‌ای جا دهید و با مشکل کمبود جا مواجه نشوید. از آن‌جایی که این مدل فاقد سیستم ضدبرفک است، بهتر است در فواصل زمانی کوتاه آن را به‌صورت دستی تمیز کنید. گفتنی است یخچال TM-96200 ایستکول با گنجایش 12 فوت می‌تواند انتخابی خوب برای استفاده‌ی خانواده‌های کم‌جمعیت باشد.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید یخچال ایستکول مدل TM-96200

فروشگاه اینترنتی یخچال ایستکول مدل TM-96200

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
یخچال ایستکول مدل TM-96200

یخچال ایستکول مدل TM-96200

یخچال ایستکول مدل TM-96200 اصل

قیمت یخچال ایستکول مدل TM-96200

خرید به قیمت 4090000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


یخچال ایستکول مدل TM-96200
یخچال ایستکول مدل TM-96200

 

برای مشاهده مشخصات(یخچال ایستکول مدل TM-96200) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.