آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI

مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI

قیمت این محصول 7128950 تومان 

خرید بهترین مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI

 خرید مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI , قیمت مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI , فروشگاه اینترنتی مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI , مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI اصل

 مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI

 

برند : Bosch

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI
 7128950 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI کلیک نمایید


مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

فرزها انواع مختلفی دارند و یکی از پرکاربردترین آن‌ها مینی فرزها هستند. این دستگاه‌ها همان‌طور که از نامشان مشخص است سایزی کوچکتر از فرزها دارند و می‌توانند برای انجام بسیاری از کارها مورد استفاده قرار گیرند. محصول فوق یکی از مینی فرز‌های جالب شرکت بوش بوده که طراحی جالبی دارد. این دستگاه تحت عنوان مدل «GWS 18V-LI» به بازار عرضه می‌شود.

مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI

طراحی

 

این دستگاه بدون در نظر گرفتن باتری، طول و وزن مناسبی دارد و در مقایسه با دیگر مینی فرزها کار کردن با آن کاربر را چندان خسته نمی‌کند. این محصول با باتری نیز سایز و وزنی استاندارد دارد.

 

 این محصول دارای یک دسته کمکی بوده که موجب افزایش تسلط کاربر می‌شود. این دسته را می‌توان در دو سمت دستگاه نصب کرد و در موقعیت‌های مختلف از دستگاه استفاده نمود.

 

وجود قفل اسپیندل در این مینی فرز موجب بالا رفتن امنیت آن شده است و احتمال جدا شدن صفحه از دستگاه در حین کار وجود ندارد؛ از سویی دیگر محافظی فلزی بخش بیروی قسمتی از صفحه را که رو به سمت کاربر است پوشش داده تا براده‌های حاصل از برش با وی برخورد نکنند.

شرکت بوش روی بخش‌هایی از بدنه دستگاه از لاستیکی ضدلغزش استفاده کرده است. این بخش‌ها بیش از سایر قسمت‌های بدنه در دست کاربر قرار می‌گیرند و وجود لاستیک‌ها مانع از لغزش دستگاه از دست کاربر خواهند شد. در مجموع این دستگاه مینی فرز طراحی خوبی داشته و با وجود باتری از وزن و ابعادی استاندارد برخوردار است.

مشخصات فنی

این محصول انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری لیتیوم یونی تامین می‌کند. این باتری ولتاژی 18 ولتی دارد و ظرفیت آن 3000 میلی آمپر ساعت است. این ولتاژ بالا در کنار شدت جریان مناسب موجب شده تا باتری شارژدهی خوبی داشته باشد. در کنار این باتری یک باتری اضافه نیز عرضه می‌شود تا در صورت تمام شدن شارژ باتری، سریعا آن را جایگزین کرده و به کار خود ادامه دهید. وجود باتری موجب شده تا بتوان از این محصول در محیط‌هایی بدون پریز برق استفاده کرد.

حداکثر میزان سرعت چرخش این مینی فرز، 10000 دور بر دقیقه است. این سرعت در مقایسه با مینی فرزهای دیگر سرعت بالایی محسوب نمی‌شود اما باتوجه به شارژی بودن دستگاه مقداری قابل قبول است. این سرعت برای کار روی فلزات بسیار کاربردی بوده اما برای کار روی سنگ نیاز به دقت بالایی دارد.

قطر سوراخ مرکزی این محصول 14 میلی‌متر بوده و قطر دیسک قابل نصب روی آن 115 میلی‌متر است. از این مینی فرز می‌توانید برای انجام عملیات برش و ساب استفاده کنید، البته نوع صفحه‌ای که روی دستگاه نصب می‌شود باید با نوع عملیاتی که قرار است انجام دهید متناسب باشد.

سخن آخر

این محصول طراحی مناسبی دارد. این مینی فرز از لحاظ سرعت چرخش کمی پایین‌تر از استاندارد مینی فرزها قرار دارد اما مزیت وجود باتری شارژی می‌تواند سرعت چرخش آن را توجیح کند.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI

فروشگاه اینترنتی مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI

مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI اصل

قیمت مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI

خرید به قیمت 7128950 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید



 

برای مشاهده مشخصات(مینی فرز بوش مدل GWS 18 V-LI) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.