آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

قیمت این محصول 69000 تومان 

خرید بهترین مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

 خرید مجموعه 16 عددی مته تی ای ام , قیمت مجموعه 16 عددی مته تی ای ام , فروشگاه اینترنتی مجموعه 16 عددی مته تی ای ام , مجموعه 16 عددی مته تی ای ام اصل

 مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

 

برند : Miscellaneous

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت مجموعه 16 عددی مته تی ای ام
 69000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  مجموعه 16 عددی مته تی ای ام کلیک نمایید


مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

در سوراخکاری سطوح مختلف، دو عامل دریل و نوع مته بیشترین تاثیر را دارند. معمولا برای سوراخکاری سطوح فلزی از دریل‌هایی با سرعت چرخش بالا استفاده می‌شود و در سوراخ کردن سطوح گچی و سیمانی دریل‌های چکشی اثرگذاری بیشتری دارند. مسلما مته‌هایی که روی چنین دریل‌هایی قرار می‌گیرند، باید ساختاری متناسب با دستگاه و سطح موردنظر داشته باشند. مجموعه‌ی فوق شامل 16 مته است که با به همراه داشتن آن در کنار یک دریل چکشی یا حتی دریل معمولی می‌توانید بسیاری از سطوح فلزی، چوبی و سیمانی را سوراخ کنید.

 

 

مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

مناسب برای فلز

مته‌هایی که در این مجموعه برای سوراخ کردن فلز (آهن) مورد استفاده قرار می‌گیرند، رنگی طلایی دارند. این مته‌ها ساختاری مستحکم از جنس فولاد داشته و در برابر دما مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. دلیل این موضوع سرعت بالای حرکت مته است. برای سوراخ کردن فلزات، سرعت بالای مته موردنیاز است و سرعت زیاد موجب بالارفتن شدید دما در مته می‌شود. در چنین حالتی مته تحت فشار زیادی قرار می‌گیرد که به‌دلیل مقاومت سطح و نیرویی است که از سوی کاربر به سمت جلو وارد می‌شود. در صورت مناسب نبودن آلیاژ به‌کاررفته در ساخت مته، دو عامل فشار و دما می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی موجب تغییرشکل مته به‌خصوص در بخش نوک آن شوند که نتیجه‌ی این امر افت عملکرد مته در سوراخکاری خواهد بود. مته‌های به‌کار رفته در این مجموعه از کیفیت قابل‌قبولی برخوردارند و در برابر دما و فشار مقاومت خوبی دارند. مته‌های فلز این مجموعه 6 عدد هستند که در سایزهای 2 و 2.5 و 3 و 4 و 5 و 6 طراحی شده‌اند. نوع تراش روی این مته‌ها به‌گونه‌ای است که پس از کند شدن، کاربر می‌تواند با کمک سنگ مجددا آن‌ها را تیز کند؛ هرچند بازدهی حالت اول را نخواهند داشت.

مناسب برای سیمان

در سوراخ کردن سطوح ساخته‌شده از مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان، ضربه نیز مانند سرعت چرخش از اهمیت زیادی برخوردار است. برای این منظور از دریل‌های چکشی استفاده می‌شود که ضمن چرخیدن ضرباتی را بر سطح وارد می‌کنند. در این حالت رابط بین دریل و سطح، مته‌ها هستند که وظیفه‌ی سوراخکاری و انتقال نیرو را برعهده دارند. مسلما چنین مته‌ای باید به‌شکلی طراحی شده باشد تا علاوه‌بر چرخش بتواند نیروی چکشی دریل را به‌خوبی منتقل کند. به‌همین منظور بخش نوک مته‌های الماسه مانند یک قلم ساختمانی بسیار کوچک طراحی شده است. این نوک قلمی کوچک از آلیاژی مقاوم دربرابر ضربه ساخته شده و ساختار الماس‌گونه‌اش در عمق سطوح سیمانی و گچی داخل می‌شود. این مته‌ها دربرابر دما مقاومت چندانی ندارند و معمولا بهتر است در بازه‌های زمانی کوتاه خنک شوند. مته‌های الماسه‌ی این مجموعه از آلیاژی مقاوم ساخته شده‌اند و عملکرد مناسبی دارند. این مته‌ها 5 عدد هستند و سایز‌هایی 4 و 5 و 6 و 7 و 8 میلی‌متری دارند.

مناسب برای چوب

سوراخ کردن چوب به‌دلیل پایین بودن مقاومت آن در مقایسه با سیمان و آهن از حساسیت بیشتری برخوردار است. اگر این کار با مته‌ی مناسب انجام نشود، مته روی سطح چوب منحرف شده و در جهت مناسب سوراخکاری پیش نمی‌رود. برای این منظور مته‌های چوب دارای 3 نقطه‌ی بسیار تیز برجسته هستند. بخش مرکزی و تیز این مته‌ها برای شروع کار طراحی شده‌اند تا با قرارگرفتن روی سطح چوب مانع از ضربه خوردن آن شوند. این بخش تیز به نشانه‌گذاری مته و مشخص کردن جهت سوراخکاری کمک زیادی می‌کند و پس از آن نوبت به برجستگی‌های بسیار نوک‌تیز اطراف مته می‌رسد. این دو بخش با حرکت روی چوب محیط دایره‌ای را که قرار است روی چوب سوراخ شود، مشخص می‌کنند و مانع از انحراف مته از مسیر درست می‌شوند. مته‌های چوب موجود در این محصول از طراحی مناسبی برخوردارند. این مته‌ها 5 عدد هستند که در سایزهای 3 و 4 و 5 و 6 و 8 طراحی شده‌اند.

سخن آخر

با تهیه‌ی این مته دیگر از بابت سوراخکاری سطوح مختلف نگرانی زیادی نخواهید داشت؛ چراکه سوراخ‌کردن سطوح فلزی، سیمانی، گچی، چوبی و MDF با این مته‌ها امکان‌پذیر است. مته‌های این مجموعه درون یک کاور پلاستیکی قرار گرفته‌اند که محل قرارگیری هر مته مشخص است. این نوع طراحی موجب می‌شود تا کاربر در مدت‌زمان کوتاهی بتواند مته‌ی موردنظر خود را پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهد.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

فروشگاه اینترنتی مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

مجموعه 16 عددی مته تی ای ام اصل

قیمت مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

خرید به قیمت 69000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


مجموعه 16 عددی مته تی ای ام
مجموعه 16 عددی مته تی ای ام

 

برای مشاهده مشخصات(مجموعه 16 عددی مته تی ای ام) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.