آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

قیمت این محصول 999000 تومان 

خرید بهترین دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

 خرید دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K , قیمت دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K , فروشگاه اینترنتی دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K , دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K اصل

 دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

 

برند : Makita

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K
 999000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K کلیک نمایید


دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

شرکت «ماکیتا» در سال 1915 توسط «موسابورا ماکیتا» تاسیس شد. در آن زمان موسابورا موتورهای الکتریکی را تعمیر و سرویس می‌کرد. گسترش فعالیت‌های این شرکت تا سال 1935، در زمینه‌ی ساخت و صادرات انواع موتورهای الکتریکی و ژنراتور ادامه یافت. در سال 1945 و زمان جنگ جهانی دوم، کارخانه‌ی ماکیتا به شهر «آنجو» واقع در ایالت «سیمیوشی چو» منتقل شد تا از حملات هوایی متفقین در امان باشد.

در سال 1958، ماکیتا اولین ابزار الکتریکی خود را تولید کرد که یک رنده‌ی برقی بود. در واقع این رنده، اولین رنده‌ی الکتریکی ژاپنی هم بود. در 1969 این شرکت با معرفی اولین دریل شارژی دنیا، نام خود را به‌عنوان اولین سازنده‌ی این محصول ثبت کرد. یک قرن تجربه‌ی ماکیتا و تثبیت‌شدن نامش به‌عنوان سازنده‌ای قابل‌اطمینان، باعث محبوبیت این برند در بین خریداران شد.

دریل فوق از نوع چکشی بوده و با کمک آن می‌توان سطوح گچی و سیمانی را نیز سوراخ کرد. این دستگاه مزایای زیادی دارد که در ادامه به بررسی بیشتر آن می‌پردازیم.

اینفوگرافیک

مشخصات فنی

این دریل با اتصال به برق 220 ولت شهری کار می‌کند و توانی برابر 710 وات دارد. این توان برای یک دریل چکشی مقدار زیادی نمی‌باشد و بیشتر برای انجام کارهای نه‌چندان سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال برای افرادی که می‌خواهند یک دریل باکیفیت و کاربردی در کیف ابزار خود داشته باشند بسیار مناسب است.

از این دستگاه علاوه‌بر سوراخ کردن سطوح چوبی و فلزی می‌توان برای سوراخ کردن سطوح سیمانی، گچی، بتنی و غیره استفاده کرد. این مزیت به‌لطف چکشی بودن دستگاه حاصل شده است؛ چراکه برای سوراخ کردن سطوح ساخته شده از مصالح ساختمانی، علاوه‌بر چرخش، ضربه نیز نقش بسیار پررنگی دارد. نرخ ضربه‌ی این دریل چکشی توسط کاربر قابل تنظیم بوده که مزیتی برای این دستگاه محسوب می‌شود. برای این منظور یک شستی دیمردار روی دستگاه قرار دارد که با افزایش فشار روی شستی نرخ ضربه و سرعت چرخش دستگاه افزایش می‌یابد. حداکثر میزان نرخ ضربه‌ای این دستگاه در مدت‌زمان یک دقیقه 48000 ضربه است.

از دیگر مزایای این محصول می‌توان به قابلیت کنترل سرعت چرخش آن اشاره کرد. این ویژگی موجب می‌شود تا کاربر تسلط بیشتری روی دریل داشته باشد و دقت کار افزایش یابد. با کمک شستی دیمردار این دستگاه می‌توانید سرعت چرخش آن را در بازه‌ای بین 0 تا 3200 دور بر دقیقه تنظیم کنید.

شرکت ماکیتا برای این دریل چکشی قابلیت چرخش در هر دو جهت راست‌گرد و چپ‌گرد را در نظر گرفته است؛ از این رو می‌توانید هر دو نوع مته راست‌گرد و چپ‌گرد را روی آن نصب کنید. این ویژگی به هنگام خارج کردن مته از سطح نیز کمک زیادی می‌کند و با حرکت معکوس می‌توانید مته را به‌راحتی خارج کنید.

در این دستگاه دیگر اثری از سه‌نظام قدیمی آچار خور به چشم نمی‌خورد. این محصول به یک سه‌نظام خودکار 13 میلی‌متری مجهز شده است. وجود این نوع سه‌نظام موجب بالا رفتن سرعت تعویض مته می‌شود و دیگر نیازی نیست از آچار برای این کار استفاده کنید.

از آنجایی که این دستگاه از نوع چکشی است، می‌تواند تکان‌های زیادی را ایجاد کند. برای این منظور یک دسته‌ی کمکی به همراه این دریل عرضه می‌شود تا فرد با تسلط بیشتری دستگاه را در اختیار بگیرد. این دسته از قابلیت چرخش 260 درجه برخوردار است.

گاهی کاربر مجبور است برای وارد کردن فشار بیشتر شستی دستگاه را رها کند و با تمام قدرت به دسته‌های آن نیرو وارد آورد. شرکت ماکیتا برای کار در چنین شرایطی یک قفل سوییچ روی دستگاه تعبیه کرده است که با کمک آن دستگاه در حالت روشن باقی می‌ماند و نیازی نیست تا کاربر شستی آن را نگه دارد.

سخن آخر

این دستگاه اگرچه توان بالایی ندارد اما از مزایای زیادی مانند قابلیت کنترل سرعت، وارد آوردن ضربه و تغییر جهت چرخش برخوردار است که موجب محبوبیت آن شده است. این دستگاه با همین توان 710 واتی می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

فروشگاه اینترنتی دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K اصل

قیمت دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

خرید به قیمت 999000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K
دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

 

برای مشاهده مشخصات(دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.