آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

کارواش بوش مدل AQT 33-11

کارواش بوش مدل AQT 33-11

قیمت این محصول 2300000 تومان 

خرید بهترین کارواش بوش مدل AQT 33-11

 خرید کارواش بوش مدل AQT 33-11 , قیمت کارواش بوش مدل AQT 33-11 , فروشگاه اینترنتی کارواش بوش مدل AQT 33-11 , کارواش بوش مدل AQT 33-11 اصل

 کارواش بوش مدل AQT 33-11

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

کارواش بوش مدل AQT 33-11

 

برند : Bosch

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت کارواش بوش مدل AQT 33-11
 2300000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  کارواش بوش مدل AQT 33-11 کلیک نمایید


کارواش بوش مدل AQT 33-11

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

 

در سال 1866 میلادی «رابرت بوش» شرکت بوش را در «اشتوتگارت» آلمان پایه‌گذاری کرد. امروزه نام بوش به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پیشتازان عرصه‌ی صنایعی نظیر قطعات اتومبیل، ابزار آلات و لوازم خانگی است. در 1912 بوش توانست اولین کارخانه‌ی خود را در ایالات متحده تاسیس کند. در سال 1967 بوش و زیمنس به هم ملحق شدند و «گروه لوازم خانگی بوش و زیمنس» را تشکیل دادند. دفتر مرکزی این شرکت هم اکنون در شهر کوچک گرلینگن نزدیک اشتوتگارت قرار داشته و «فرانز فرنباخ» از سال 2003 تا کنون مدیریت این شرکت را بر عهده دارد. بوش در حوزه‌ی ابزار  صاحب برندهایی نظیر Skil وDremel است.
بد نیست بدانید بوش جزو اولین و بزرگ‌ترین سازندگان سیستم های انژکتور، ABS، ECU، شمع، سنسور اکسیژن، انواع لامپ و بسیاری از قطعات خودرو در دنیا به‌شمار می‌رود. اگر صاحب اتومبیل هستید، به احتمال بسیار زیاد از یک یا چند محصول این شرکت بر روی خودروی‌ شما وجود دارد.
نام این شرکت همواره یادآور کیفیت و اطمینان در ذهن خریداران بوده است. گفتنی است سالانه بخش قابل توجهی از درآمد این شرکت صرف امور خیریه بنیاد رابرت بوش می‌شود. همچنین بد نیست بدانید در سال 2011 این شرکت جشن 125 سالگی‌اش را برگزار کرد. 

کارواش بوش مدل AQT 33-11

طراحی و ساخت

در ابتدا به مشخصات ظاهری این دستگاه می‌پردازیم. کارواش مدل (AQT 33-11) دارای طراحی خاص با پایداری بالا و کوچک و جمع و جور و بسیار منحصربه‌فرد است. از لحاظ جنس بدنه، دستگاه دارای کیفیت بسیار بالایی است. جنس پلاستیک استفاده شده در بدنه محصول بسیار مرغوب است. برای راحتی کار با دستگاه و مخصوصا جابجایی و حمل و نقل آن، در قسمت بالایی بدنه دسته‌ای وجود دارد که جابجایی از این طریق می‌تواند صورت پذیرد. شرکت بوش در محصولات خود راحتی کاربر را مدنظر قرار می‌دهد. در این محصول نیز توجه بسیار زیادی به این امر شده است. عملیات شست‌وشو توسط شلنگ فشار قوی 3 متری صورت می‌پذیرد.

اقلام همراه

معمولا به‌همراه دستگاه کارواش متعلقاتی نیز وجو دارد؛ چون برای از بین بردن آلودگی در سطوح مختلفی از جمله بدنه خودرو، پارکینگ منزل و دیگر سطوح، به اقلام زیادی نیازمندیم. از این حیث دستگاه AQT 33-11 مجهز به وسایلی چون لنس، نازل ساده، نازل سه حالته و البته مخزن مواد شوینده است که کمک زیادی به کاربر در از بین بردن آلودگی‌ها می‌کند. اتصالات دستگاه به‌راحتی قابل نصب بوده و برای این کار به تخصص خاصی نیاز نیست. برروی بدنه قسمت‌های خاصی برای نگهداری متعلقات همراه تعبیه شده است.

اقلام مشخصات فنی

AQT 33-11 از لحاظ فنی نیز دارای کیفیتی مناسب است. محصول دارای موتوری با توان 1300 وات است که با وجود شلنگ فشار قوی، توانایی تولید فشار آبی برابر با 110 بار را دارد. موتور دستگاه دارای قدرتی مناسب بوده و عملکرد بسیار مطلوبی را حین کار ارائه می‌دهد. این دستگاه به‌صورتی طراحی شده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توان کار را شروع کرد یا پایان داد. امکان راه اندازی سریع و آسان دستگاه کمک می‌کند تا در زمان شست‌وشو نیز صرفه‌جویی شود.

سخن آخر

محصول فوق از آخرین تولیدات شرکت بزرگ بوش که تحت عنوان مدل AQT 33-11 در بازار موجود است. این دستگاه دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا بوده و بدنه پلاستیکی آن دارای کیفیتی بسیار عالی است. از لحاظ فنی نیز محصول دارای موتوری با توان مناسب بوده که توانایی ایجاد فشار آب مناسب جهت ازبین بردن آلودگی‌ها را دارد.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید کارواش بوش مدل AQT 33-11

فروشگاه اینترنتی کارواش بوش مدل AQT 33-11

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
کارواش بوش مدل AQT 33-11

کارواش بوش مدل AQT 33-11

کارواش بوش مدل AQT 33-11 اصل

قیمت کارواش بوش مدل AQT 33-11

خرید به قیمت 2300000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید


کارواش بوش مدل AQT 33-11
کارواش بوش مدل AQT 33-11

 

برای مشاهده مشخصات(کارواش بوش مدل AQT 33-11) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.