آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

دریل چکشی بوش مدل GSB 1300

دریل چکشی بوش مدل GSB 1300

قیمت این محصول 730000 تومان 

خرید بهترین دریل چکشی بوش مدل GSB 1300

 خرید دریل چکشی بوش مدل GSB 1300 , قیمت دریل چکشی بوش مدل GSB 1300 , فروشگاه اینترنتی دریل چکشی بوش مدل GSB 1300 , دریل چکشی بوش مدل GSB 1300 اصل

 دریل چکشی بوش مدل GSB 1300

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

دریل چکشی بوش مدل GSB 1300

 

برند : Bosch

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت دریل چکشی بوش مدل GSB 1300
 730000 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  دریل چکشی بوش مدل GSB 1300 کلیک نمایید


دریل چکشی بوش مدل GSB 1300

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

دستگاه فوق یکی از تولیدات شرکت «بوش» است که امکانات زیادی دارد و کاربر می‌تواند با کمک آن به‌راحتی سطوح مختلف را سوراخ کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دریل چکشی می‌توان به قابلیت کنترل سرعت چرخش، کنترل نرخ ضربه و قابلیت چرخش ساعت‌گرد و پادساعت‌گرد آن اشاره کرد. این دستگاه توانی 550واتی دارد و برای کارهای سبک و نیمه‌سنگین مناسب است.

دریل چکشی بوش مدل GSB 1300

محصول فوق یکی از دستگاه‌های بوش است که توانایی‌های زیادی دارد. این دستگاه توان مصرفی 550واتی دارد و گزینه‌ای مناسب برای انجام کارهای سبک و نیمه‌سنگین محسوب می‌شود. از این دستگاه می‌توان برای سوراخ‌کردن سطوح مختلفی همچون سطوح فلزی، چوبی، گچی، سیمانی و... استفاده کرد. سوراخ‌کردن سطوح ساخته‌شده از مصالح ساختمانی مانند سطوح گچی و سیمانی، به‌لطف ویژگی چکشی‌بودن دستگاه میسر شده است؛ زیرا برای سوراخ‌کردن چنین سطوحی، علاوه‌بر چرخش، به ضربات منظم و قدرتمندی نیاز است. حداکثر تعداد ضربه‌ای که این دریل چکشی می‌تواند در مدت یک دقیقه بر سطح وارد کند، 41600 ضربه است. جالب است بدانید که این نرخ ضربه قابل‌تنظیم بوده و با افزایش و کاهش سرعت چرخش دستگاه، رابطه‌ی مستقیم دارد. ازآنجایی‌که این دستگاه قادر است در حین چرخش ضرباتی را بر سطح وارد کند، به یک دسته‌ی کمکی مجهز شده است. این دسته موجب بالارفتن تسلط کاربر در حین کار می‌شود. تنظیم زاویه‌ی دسته‌ی کمکی نیز بسیار آسان است و کاربر می‌تواند با توجه به نیاز خود، زاویه‌ی آن را حول محور دستگاه تغییر دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه که موجب محبوبیت آن شده، امکان کنترل سرعت چرخش آن است. برای این منظور یک شستی دیمردار روی دستگاه طراحی شده که نسبت به فشار انگشت کاربر حساس است. با افزایش فشار انگشت روی این شستی، سرعت چرخش دستگاه بالا می‌رود و با کاهش فشار، از میزان آن کاسته می‌شود؛ در نتیجه کاربر می‌تواند با دقتی بالا سطح موردنظر را سوراخ کند و در نشانه‌گذاری اولیه با مته، مشکلی نخواهد داشت.

جهت چرخش سه‌نظام این دستگاه قابل‌تغییر است و کاربر می‌تواند دستگاه را در حالت راست‌گرد یا چپ‌گرد تنظیم کند؛ در نتیجه امکان نصب مته‌های راست‌گرد و چپ‌گرد روی این محصول امکان‌پذیر است. سه‌نظام این محصول از نوع آچارخور است و سایزی 13 میلی‌متری دارد. با کمک این سه‌نظام می‌توانید سوراخ‌هایی با حداکثر قطر 25، 10 و 13 میلی‌متر به‌ترتیب در سطوح چوبی، فلزی و ساخته‌شده از مصالح ساختمانی ایجاد کنید.

این دریل بوش که با نام «GSB 1300» به بازار عرضه می‌شود، برای انجام کارهای سنگین چندان مناسب نیست؛ اما امکانات زیادی دارد که کار با آن را آسان می‌کند و افراد غیرحرفه‌ای نیز می‌توانند به‌راحتی با کمک آن سطوح مختلف را سوراخ کنند.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید دریل چکشی بوش مدل GSB 1300

فروشگاه اینترنتی دریل چکشی بوش مدل GSB 1300

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
دریل چکشی بوش مدل GSB 1300

دریل چکشی بوش مدل GSB 1300 اصل

قیمت دریل چکشی بوش مدل GSB 1300

خرید به قیمت 730000 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید



 

برای مشاهده مشخصات(دریل چکشی بوش مدل GSB 1300) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.