آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

دریل چکشی رابین مدل R1003

دریل چکشی رابین مدل R1003

قیمت این محصول 290980 تومان 

خرید بهترین دریل چکشی رابین مدل R1003

 خرید دریل چکشی رابین مدل R1003 , قیمت دریل چکشی رابین مدل R1003 , فروشگاه اینترنتی دریل چکشی رابین مدل R1003 , دریل چکشی رابین مدل R1003 اصل

 دریل چکشی رابین مدل R1003

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

  

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

دریل چکشی رابین مدل R1003

 

برند : Miscellaneous

کانال فروشگاه لونوشاپ

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 پشتیبانی لونوشاپ

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

قیمت دریل چکشی رابین مدل R1003
 290980 تومان

برای خرید و مشاهده مشخصات  دریل چکشی رابین مدل R1003 کلیک نمایید


دریل چکشی رابین مدل R1003

خرید ساعت مچی

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

نقد و بررسی تخصصی

این دریل با توان 650 وات برای کار روی فلز، چوب و حتی سیمان طراحی شده است. این محصول از نوع چکشی بوده و از قابلیت کنترل سرعت سود می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این دریل چکشی می‌توان به چرخش آن به صورت راست‌گرد و چپ‌گرد اشاره کرد. این محصول را شرکت رابین تحت عنوان مدل «R1003» به بازار عرضه می‌کند.

دریل چکشی رابین مدل R1003

دستگاه فوق برای انجام کارهای سبک و به قول معروف دم دستی مناسب است. این دریل قابلیت عملکرد در دو وضعیت را داراست. در حالت اول دستگاه تنها چرخشی ساده دارد. در این حالت می‌توان از محصول برای سوراخ کردن تمام سطوح به‌جز سطوح ساخته شده از مصالح ساختمانی استفاده کرد. در حالت دوم دستگاه در کنار چرخش قادر است ضربات منظمی را بر سطح وارد کند. این ضربات در سوراخ کردن سطوح سیمانی، گچی و به‌طور کلی سطوح ساخته شده از مصالح ساختمانی کمک زیادی می‌کنند. البته این مورد را نیز باید مد نظر قرار دهید که برای سوراخ کردن سطوح مختلف باید از مته‌ی مناسب آن سطح استفاده کنید.

این دستگاه ابعاد کوچک و وزن مناسبی دارد و همین موضوع موجب شده تا افراد غیر حرفه‌ای نیز بتوانند با آن به‌راحتی کار کنند. در قسمت پشتی دسته‌ی دریل، لاستیک ضد لغزشی قرار گرفته تا دست کاربر از روی دستگاه نلغزد. جهت تغییر وضعیت چرخش ساده به چرخش ضربه‌ای نیز کلیدی در قسمت فوقانی این دریل قرار گرفته است. همچنین به منظور تسلط بیشتر کاربر،دسته‌ای کمکی به همراه محصول عرضه می‌شود که از قابلیت چرخش 360 درجه برخوردار بوده و می‌توان خط‌کش را روی آن نصب کرد.

شرکت رابین این محصول را با قابلیت کنترل سرعت چرخش به بازار عرضه کرده است. برای این منظور یک شستی دیمردار روی دستگاه قرار دارد. این شستی به صورت ولومی و با کمک فشار انگشت کاربر، سرعت چرخش دستگاه را تغییر می‌دهد. سرعت چرخش این دریل چکشی بازه‌ای بین 0 تا 2800 دور بر دقیقه است. این میزان سرعت با توجه به توان 650 واتی دستگاه مقدار مناسبی محسوب می‌شود. قابلیت چرخش دستگاه در هر دو جهت نیز از دیگر مزایای آن است. این موضوع موجب می‌شود تا بتوان از مته‌های راست‌گرد و چپ‌گرد روی دریل استفاده کرد و در صورت گیر کردن مته در سطح با حرکت معکوس دستگاه، آن را خارج کرد. برای کار با این دستگاه قابلیتی به نام قفل سوییچ وجود دارد که با کمک آن می‌توانید دستگاه را در حالت روشن قرار داده و کار سوراخکاری را با تسلط بیشتری انجام دهید.

سخن پایانی

این دریل چکشی برای افرادی که گاهی از دریل استفاده می‌کنند و می‌خواهند دستگاهی کار راه انداز در جعبه ابزار خود داشته باشند مناسب است. این محصول توان بالایی ندارد اما امکاناتی مانند قابلیت کنترل سرعت چرخش، چرخش در دو جهت و ابعاد و وزن مناسب، کار با آن را آسان کرده است.

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 خرید دریل چکشی رابین مدل R1003

فروشگاه اینترنتی دریل چکشی رابین مدل R1003

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
دریل چکشی رابین مدل R1003

دریل چکشی رابین مدل R1003

دریل چکشی رابین مدل R1003 اصل

قیمت دریل چکشی رابین مدل R1003

خرید به قیمت 290980 تومان

خرید ساعت مچی

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید



 

برای مشاهده مشخصات(دریل چکشی رابین مدل R1003) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.