آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال
آی تی هوم

آی تی هوم

خرید, پاورپوینت , طرح توجیهی , فلش مموری , هارد اکسترنال ,دسته بازی پلی استیشن, گیم , خرید لپ تاپ و کالاهای دیجیتال

ویژگی های مدیریت کارآفرینی

کارآفرِین فردی است دارای ایده و فکر جدید که از طریق ایجاد یک کسب و کار ( کسب و کار منزل، کسب و کار مجازی ، کسب و کار مغازه یا شرکت یا سازمان) توأم با منابع و مخاطره و با انگیز مالی و اجتماعی محصول یا خدمت جدید به بازار ارائه می‌نماید
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 488 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 106
ویژگی های مدیریت کارآفرینی

فروشنده فایل

کد کاربری 12271

فهرست مطالب


- مقدمه

- تعاریف کارآفرینی

- کارآفرینی سازمانی

- نقش‌های کارآفرینان

- ویژگی‌های کارآفرینان

- تفاوت کارآفرین با غیرکارآفرین

- تفاوت کارآفرین با مدیر

- دیدگاه فرایندی و مدل‌های کارآفرینی

- ارائه مدل کارآفرینی


تعاریف کارآفرین

واژه کارآفرین : از کلمه فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن Undertake

نشأت گرفته است .

روند تحول زندگی از دوران غارنشینی تاکنون به شیوه‌های متفاوتی توصیف شده است؛

اما آنچه که در تمامی تحلیل‌ها مورد توجه قرار گرفته است همانا تقش “ عامل تغییر “

( Change Agent ) یا در واقع همان نیرویی است که پیشرفت مادی را سبب شده است .

امروزه متوجه شده‌اند که “ عامل تغییر “ از ابتدا وجود داشته و در آینده نیز نقش آن را

کارآفرینان ایفاء خواهند نمود .

کارآفرِین فردی است دارای ایده و فکر جدید که از طریق ایجاد یک کسب و کار

( کسب و کار منزل، کسب و کار مجازی ، کسب و کار مغازه یا شرکت یا سازمان)

توأم با منابع و مخاطره و با انگیز مالی و اجتماعی محصول یا خدمت جدید به بازار

ارائه می‌نماید.


ریچارد کانتیلون-1730Richard Cantillon

اولین فردی بود که این واژه را در علم اقتصاد ابداع نمود و آن را این چنین تعریف کرد:

کارآفرین فردی است که ابزار تولید را به منظور ترکیب به صورت محصولاتی قابل عرضه به بازار خریداری می‌کند. کارآفرین درهنگام خرید از قیمت نهائی محصولات اطلاع ندارد.

وی عمده فروشان را بعنوان اصلی ترین گروه کارآفرینان محسوب می نمود .



آموزش سئو دانلو تحقیق همکاری در فروش سایت آگهی رایگان دانلود پاورپوینت درس
دانلود مقاله دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آموزش کاشت ناخن کسب درآمد

ویژگیهای مدیریت کارآفرینی

کارآفرِین فردی است دارای ایده و فکر جدید که از طریق ایجاد یک کسب و کار ( کسب و کار منزل، کسب و کار مجازی ، کسب و کار مغازه یا شرکت یا سازمان) توأم با منابع و مخاطره و با انگیز مالی و اجتماعی محصول یا خدمت جدید به بازار ارائه می‌نماید
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 488 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 106
ویژگیهای مدیریت کارآفرینی

فروشنده فایل

کد کاربری 12271

فهرست مطالب


- مقدمه

- تعاریف کارآفرینی

- کارآفرینی سازمانی

- نقش‌های کارآفرینان

- ویژگی‌های کارآفرینان

- تفاوت کارآفرین با غیرکارآفرین

- تفاوت کارآفرین با مدیر

- دیدگاه فرایندی و مدل‌های کارآفرینی

- ارائه مدل کارآفرینی


تعاریف کارآفرین

واژه کارآفرین : از کلمه فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن Undertake

نشأت گرفته است .

روند تحول زندگی از دوران غارنشینی تاکنون به شیوه‌های متفاوتی توصیف شده است؛

اما آنچه که در تمامی تحلیل‌ها مورد توجه قرار گرفته است همانا تقش “ عامل تغییر “

( Change Agent ) یا در واقع همان نیرویی است که پیشرفت مادی را سبب شده است .

امروزه متوجه شده‌اند که “ عامل تغییر “ از ابتدا وجود داشته و در آینده نیز نقش آن را

کارآفرینان ایفاء خواهند نمود .

کارآفرِین فردی است دارای ایده و فکر جدید که از طریق ایجاد یک کسب و کار

( کسب و کار منزل، کسب و کار مجازی ، کسب و کار مغازه یا شرکت یا سازمان)

توأم با منابع و مخاطره و با انگیز مالی و اجتماعی محصول یا خدمت جدید به بازار

ارائه می‌نماید.


ریچارد کانتیلون-1730Richard Cantillon

اولین فردی بود که این واژه را در علم اقتصاد ابداع نمود و آن را این چنین تعریف کرد:

کارآفرین فردی است که ابزار تولید را به منظور ترکیب به صورت محصولاتی قابل عرضه به بازار خریداری می‌کند. کارآفرین درهنگام خرید از قیمت نهائی محصولات اطلاع ندارد.

وی عمده فروشان را بعنوان اصلی ترین گروه کارآفرینان محسوب می نمود .


آموزش سئو دانلو تحقیق همکاری در فروش سایت آگهی رایگان دانلود پاورپوینت درس
دانلود مقاله دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آموزش کاشت ناخن کسب درآمد

وجدان کاری

استعدادی که به تشخیص نیک و بد می پردازد و برای امور ارزش قائل است و نیک و بد را از هم متمایز می سازد و برای ما نوعی الزام ایجاد می کند ؛ یعنی تکلیف را به ما نشان می دهد وجدان نام دارد
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 206 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47
وجدان کاری

فروشنده فایل

کد کاربری 12271

فهرست مطالب

تعریف وجدان کاری ،

رابطه وجدان کاری و انضباط اجتماعی ،

رابطه بین وجدان ، بهره وری و توسعه پایدار ،

وجدان کاری و مفاهیم مشابه ،

راه کارهای عملی تقویت وجدان کاری در نظام اداری و اجرائی ،

اخلاق کار در غرب

اخلاق کار در ایران


وجدان کاری :

مفاهیم متفاوتی در ابعاد روان شناختی وجدان مطرح شده است .

برخی وجدان را به معنای آگاهی از اندیشه پنهانی انسانی دانسته اند .

گروهی وجدان را دریافت ، درک ، توجه به درجاتی ازکنترل

اندیشه یا مشاهده و تشخیص مربوط به خود فرد را مطرح کرده اند .

دسته ای وجدان را مشابه از درون آگاه شدن و عامل ابراز قوه

قضاوت کردن بیان نموده اند و برخی وجدان را به معنای مالکیت

تمامی قوای ذهنی می دانند .

استعدادی که به تشخیص نیک و بد می پردازد و برای امور ارزش

قائل است و نیک و بد را از هم متمایز می سازد و برای ما نوعی

الزام ایجاد می کند . یعنی تکلیف را به ما نشان می دهد وجدان نام

دارد .

وجدان بایستگی ها را از نبایستگی ها و شایستگی ها را از

ناشایستگی ها تفکیک می کند وجدان قاضی امین است وجدان

راهنمایی مطمئن و نظاره گری امین است و در نظاره خود هیچ

بازیگری ندارد .

وجدان خلوتگاهی است که در آنجا انسان با خود به گفتگو می

پردازد و در حقیقت وجدان قطب نمای بشر است .

در صورتی که انرژی های مربوط به وجدان به سوی کار

متمرکز و معطوف شود وجدان کاری نام می گیرد .


آموزش سئو دانلو تحقیق همکاری در فروش سایت آگهی رایگان دانلود پاورپوینت درس
دانلود مقاله دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آموزش کاشت ناخن کسب درآمد

نقش و جایگاه بیمه حمل و نقل کالا در اقتصاد ایران

پیدایش بیمه حمل و نقل دریایی توام با پیدایش بیمه بوده استگسترش معاملات بازرگانی بین المللی در قرن هفدهم،هجدهم و نوزدهم،موجب گردید که بیمه حمل و نقل کالا،به موازات آن معاملات توسعه یابد
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 453 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
نقش و جایگاه بیمه حمل و نقل کالا در اقتصاد ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 12271

نقش و جایگاه بیمه حمل و نقل کالا در اقتصاد ایران

موسسات بیمه با توجه به نقشی که در اقتصاد جامعه دارند می توانند با حفظ ثروت های ملی و جبران زیان های مالی بر اقتصاد و تامین و تضمین سرمایه گذاری های بزرگ در جامعه و نیز با توسعه آنها باعث رشد و توسعه کل مجموعه اقتصادی کشور گردند.

برای اینکه مشخص شود که حق بیمه های دریافتی بیمه حمل و نقل کالا در ایران با توجه به کدام عوامل و متغییر های اقتصادی تغییر می کند و میزان تاثیر هر کدام چقدر است،از یک مدل اقتصادسنجی استفاده شده است که در آن حق بیمه های دریافتی،تابعی از تولید ناخالص داخلی،میزان واردات کالا و خدمات و نیز میزان صادرات کالاها و خدمات در نظر گرفته شده است.


با انجام آزمون هم انباشتگی بین متغییر های مدل،معلوم گردیده که بین آنها رابطه هم انباشتگی وجود دارد. بنابراین با استفاده از روش متداول حداقل مربعات معمولی(OSL)که وجود رابطه هم انباشتگی بین متغییر ها استفاده از آن را ممکن ساخته است،مدل مورد نظر براورد شده است. نتیجه این براورد، حاکی از آن است که واردات کالاها و خدمات،بیشترین اثر را بر روی حق بیمه های دریافتی حمل و نقل کالا دارد.


آغاز فعالیت بیمه ای در ایران در سال 1289 هجری شمسی بوده است که در سال مذکور دو موسسه بیمه روسی اقدام به عملیات بیمه در ایران می نمایند.سر انجام در سال 1314 اولین شرکت بیمه ایرانی به نام شرکت سهامی بیمه ایران تاسیس می گردد.


آموزش سئو دانلو تحقیق همکاری در فروش سایت آگهی رایگان دانلود پاورپوینت درس
دانلود مقاله دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آموزش کاشت ناخن کسب درآمد

مفاهیم ریسک و بازده

بازده در فرایند سرمایه گذاری نیروی محرکی است که ایجاد انگیزه می کند و پاداشی برای سرمایه گذاران محسوب می شود
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 298 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
مفاهیم ریسک و بازده

فروشنده فایل

کد کاربری 12271

فهرست مطالب

1- مفهوم ریسک و بازده

2- بازده تحقق یافته و بازده مورد انتظار

3- اجزای بازده

4- منابع ریسک

5- انواع ریسک

6- اندازه گیری ریسک و بازده

7- بتا

8-تخمین ریسک و بازده

9- رابطه ریسک و بازده

بازده چیست ؟

بازده در فرایند سرمایه گذاری نیروی محرکی است که ایجاد انگیزه می کند و پاداشی برای

سرمایه گذاران محسوب می شود .

بازده تحقق یافته؟

بازده تحقق یافته ، بازده ای است که واقع شده است ، یا بازده ای است که کسب شده است . به بیان ساده تر بازده تحقق یافته بازده ای است که ، به وقوع پیوسته و واقع شده است .

بازده مورد انتظار؟

بازده مورد انتظار ، عبارت است از بازده تخمینی یک دارایی که سرمایه گذاران انتظار دارند در یک دوره آینده بدست آورند .


ریسک چیست ؟

به میزان اختلاف میان بازده واقعی سرمایه گذاری با بازده مورد انتظار را ریسک می نامیم .


آموزش سئو دانلو تحقیق همکاری در فروش سایت آگهی رایگان دانلود پاورپوینت درس
دانلود مقاله دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آموزش کاشت ناخن کسب درآمد