پاورپوینت بهره برداری و مدیریت محصول یا خدمات

پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 19:58
دانلود پاورپوینت بهره برداری و مدیریت محصول یا خدمات بررسی بهره برداری و مدیریت محصول یا خدمات پاورپوینت جامع و کامل بهره برداری و مدیریت محصول یا خدمات کاملترین پاورپوینت بهره برداری و مدیریت محصول یا خدمات پکیج پاورپوینت بهره برداری و مدیریت محصول یا خدمات مقاله بهره برداری و مدیریت محصول یا خدمات تحقیق بهره برداری و مدیریت محصول یا خدمات
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3767 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 94
پاورپوینت بهره برداری و مدیریت محصول یا خدمات

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 94 صفحه

بسم لله الرحمن الرحیم

بهره برداری و مدیریت محصول یا خدمات

مدیریت مدیریت عبارتست از انجام کار از طریق و با استفاده از دیگران
Follet

مدیریت عبارتست از فرآیند تصمیم گیری Simon

مدیریت عبارتست از فرآیند رسیدن به اهداف سازمانی از طریق درگیرشدن در چهار وظیفه برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل Bartol
فرآیند مدیریت Henry Fayol
1- برنامه ریزی 2- سازماندهی 3-هماهنگی 4- فرماندهی 5- کنترل

Harold Koontz
1- برنامه ریزی 2-سازماندهی 3- ستادگزینی 4- فرماندهی 5-کنترل

William Guleick (POSDCORB)
1- برنامه ریزی 2- سازماندهی 3- ستادگزینی 4- هدایت و رهبری 5- هماهنگی 6- گزارش دهی 7- بودجه بندی

Modern View
1- برنامه ریزی 2- سازماندهی 3- رهبری 4- کنترل مهارتهای مدیریت 1- مهارتهای فنی
آگاهی از نحوه انجام دادن کار و داشتن دید تخصصی به حوزه مورد بررسی

2- مهارتهای انسانی
توانایی انجام کارها با دیگران و به یاری آنها که باعث شناخت انگیزش و بکارگیری رهبری موثر در باره آنها میشود.

3- مهارتهای ادراکی
توانایی در نظر گرفتن سازمان، اجزا و روابط فیمابین آن اجزا در قالب یک کل
Robert L. katz برنامه گذشته گرا آینده حال گذشته جایی که هستیم جایی که می خواهیم باشیم. Reactive مدیریت 6 آینده حال گذشته جایی که می خواهیم باشیم جایی که هستیم Inactive مدیریت 7 آینده حال گذشته جایی که هستیم Proactive مدیریت جایی که می خواهیم باشیم 8 آینده حال گذشته جایی که هستیم پیش بینی برنامه طرح مطلوب جایی که می خواهیم باشیم Interactive مدیریت 9 لستر واندرمن: ندای عصر انقلاب صنعتی تولیدکننده ای را نشان می داد که می گفت « این محصولی است که من تولید میکنم ، آیا آن را خریداری خواهید کرد ؟ در عصراطلاعات، مصرف کننده ازتولیدکننده میپرسد ، این چیزی است که من می خواهم ، آیا آیا آنرا تولید خواهید کرد ؟ 10 مدیر عامل کوکا کولا اگر گمان می کنید که می توانید در ده سال آینده، شرکت خود را طوری اداره کنید که در ده سال گذشته کرده اید، سخت در اشتباه هستید. برای توفیق در دهه آینده باید وضع موجود را در هم بریزید. 11 نتیجه یک پژوهش در حال حاضر احتمال برکناری مدیران به سبب ضعف مدیریت، ده بار بیشتر از بیست سال پیش شده است. برکناری مدیران نه به آن دلیل است که مدیران امروز از مدیران گذشته ضعیف تر شده اند، بلکه زمانه ای نو در رسیده است و آنان قادر نیستند تا دانسته های خود را به روز در آوردند و خود را با تحولات تطبیق دهند محکوم به فنا هستند. 12 مشکل اصلی بنگاه های صنعتی مشکلی که شرکتها در عصر حاضر با آن مواجه هستند کمبود کالاها نیست ، بلکه کمبود مشتریان است . اغلب صنایع جهان می توانند خیلی بیشتر از آن مقداری که مصرف کنندگان جهان می توانند خریداری نمایند ، تولید کنند. چرا برخی مشاغل ورشکست می شوند؟ نداشتن مشتری کافی (80%)
نداشتن مشتری درست و حسابی (10%)
نداشتن کالا و محصول مناسب (10%)
مقایسه مفاهیم فروش و بازاریابی کارخانه کالاهای موجود فروشندگی و تبلیغات پیشبدری سودآوری از طریق حجم فروش نقطه شروع کانون توجه وسیله نقطه پایان مفهوم فروش بازار نیازهای مشتری بازاریابی مرکب سودآوری با تامین رضایت مشتری مفهوم بازاریابی وظایف مدیریت تعیین اهداف برنامه ریزی اجرا نظارت و کنترل اصلاح گام پنجم :‌
اصلاح اهداف گام چهارم :
نظارت و کنترل گام اول:
بدانید که چه می خواهید ( اهداف ) گام پنجم:
اصلاح چگونگی انجام کار گام دوم :‌
برنامه ریزی گام سوم :
اجرا وظایف مدیریت مراحل تهیه گزارش شناخت پیش شرط گام اول:
شناخت از وضع گذشته وکنونی ...


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


 نمونه پیشینه تحقیق

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.