پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای

پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 19:37
دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای بررسی بازاریابی و فروش حرفه ای پاورپوینت جامع و کامل بازاریابی و فروش حرفه ای کاملترین پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای پکیج پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای مقاله بازاریابی و فروش حرفه ای تحقیق بازاریابی و فروش حرفه ای
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2977 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 62 صفحه

بازاریابی و فروش حرفه ای تعریف مفاهیم اولیه در بازار بازار هر محدوده ای که در آنجا نیازی ایجاد شده و به آن پاسخ داده شود . فرایندی اجتماعی و مدیریتی است که بوسیله آن افراد و گروهها
نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید و عرضه و مبادله کالاهای مفید
و با ارزش با دیگران تامین می کنند.
بازاریابی پیش بینی نیازها و خواسته ها که لازم است بازاریابان و مدیران بازاریابی برای پیش بینی خواسته های آنان و بررسی پتانسیل های بازار انجام دهند .
مدیریت نیازها و خواسته ها که شامل:
ایجاد انگیزه: تشویق مشتریان و ایجاد علاقه به محصولات شرکت.
تسهیلات: آسان سازی فرایند خرید.
کنترل و نظارت: ایجاد هماهنگی بین محصولات موجود و خواسته ها و نیازهای مشتریان. ابعاد تحلیلی مفهوم بازاریابی فلسفه های بازاریابی بر اساس تاکید و تمرکز مدیران سازمان ها بر بخشهایی از فعالیتهای بازاریابی شکل گرفته اند فلسفه های بازاریابی مفهوم تولید مفهوم بازاریابی
اجتماعی مفهوم بازاریابی مفهوم فروش مفهوم کالا بازاریابی استراتژیک بررسی و ارزیابی احتیاجات مشتریان تلاشهای یکپارچه بازاریابی دسترسی به اهداف سازمانی رضایتمندی مشتریان بازتاب
نگاهی به فلسفه بازاریابی مفهوم فروش



مفهوم بازار یابی تفاوت بازاریابی و فروش سود از طریق حجم فروش فروشندگی و تبلیغات محصولات کارخانه سود از طریق رضایت مشتری بازاریابی یکپارچه نیازهای مشتری بازار هدف نقطه شروع کانون توجه وسیله نقطه پایانی عناصر بازاریابی توزیع محصول ترویج قیمت کانالهای توزیع پوشش/ جور بودن نقاط عرضه موجودی حمل و نقل تنوع محصولات کیفیت/طرح ویژگی/نام تجاری بسته بندی/اندازه خدمات جانبی تضمین/ مرجوعی تعویض تبلیغات ترویج فروش روابط عمومی فروش شخصی بازاریابی مستقیم قیمت محصول تخفیفات زمان پرداخت شرایط وصول 4 p 4 c عناصر بازاریابی Lauterborn PRODUCT
محصول PRICE
قیمت PLACE
توزیع PROMOTION
ترویج Convenience
راحتی Cost
هزینه Customer
مشتری Communication
ارتباطلات مفهوم مشتری مشتریان ، همه افراد ، سازمان ها و صنایعی هستند که به کالا و خدمات نیاز دارند و
توان پرداخت را نیر دارند و وظیفه یک شرکت ایجاد ارتباط و انگیزه در آنها می باشد
به صورتیکه با شرکت و نام و محصول آشنا بشوند و نسبت به رقبا شرکت را ترجیح دهند
و در نهایت محصول آن شرکت را خریداری نمایند . از نگاهی دیگر
مشتریان شما تنها آنهایی نیستند که خریدار کالا یا خدمات شما هستند
بلکه تمام آنهایی می باشند که بنحوی تحت پوشش خبر رسانی شما قرار می گیرند . رضایت
مشتری حالت رضایت ، شادمانی ، خشنودی یا شعفی که در نتیجه تامین نیاز و برآورده کردن
تقاضا ها و احتیاجات مشتری توسط فروشنده در مشتری ایجاد می شود . دو رویکرد کلی در خصوص
رضایت مشتری رضایت حالتی است که پس از مصرف محصول
یا استفاده از خدمت ، برای مشتری حاصل می شود. رضایت ، فرایند درک و ارزیابی مشتری از تجربه
مصرف محصول یا استفاده از خدمات ، تعریف می شود. انواع نیازها و انتظارات مشتری انواع نیازها
و انتظارات
مشتریان پایائی عملکردی ظاهری پنهان جانبی مانند خواص دیگر مانند خدمات ، ارتباطات ، احترام مانند عمر طولانی و خراب نشدن مانند رنگ ، طرح ، زیبایی و بسته بندی آنچه از کالا ها یا خدمات انتظار می رود انواع نیازها
و انتظارات
مشتریان مزایای
رضایت مشتریان تکرار خرید و وفاداری دور کردن مشتریان از رقبا شهرت و لظهار نظر معرفی توسط مشتریان فعلی به دیگران کاهش هزینه های جلب مشتری جدید


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


 نمونه پیشینه تحقیق

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.